cau Nicku,
diky za prispevek!! souhlas
U atmosverickeho motoru uvazovt o HAI je nesmysl jelikoz treba 10C teplejsi vzduchu snizi vykon o asi 5%.
OEM IC ale dokaze snizit teplota o 64-68% (after market mozna vice) a tim ve vysledku se dostane vzduch o asi az 2% teplejsi nez pouzitim CAI.
De mereni Andyho viz nize HAI vypada slibne e.g. doda o 0.1-0.2 psi lepsi tlak nez Alta.
venkovni=22.5 C, IC in=109.5 C, IC out=54.0 C,RPM=6500, Rychlost= 104 kmh, r.stupen= 2, Tlak= 15.5 psi
venkovni=22.5 C, IC in=111.0 C, IC out=53.5 C,RPM=6500, Rychlost= 104 kmh, r.stupen= 2, Tlak= 15.5 psi
venkovni=22.5 C, IC in=112.0 C, IC out=51.0 C,RPM=6500, Rychlost= 104 kmh, r.stupen= 2, Tlak= 15.5 psi
Dam tepelne cidlo ve filtru a zkusim si s tim pohrat a zmerit na moji konfiguraci (ktera uz daleko neni OEM
)