Logo
Právě je 28. dub 2024 04:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17. bře 2013 22:03 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
DFIC (Direct Flow Inter Cooler) pro prvni generaci. Lesteni zevnitr pro lepsi prutok vzduchu.
Je znamo, ze kdydz vzduch meni smer vznika turbolenci a tim se spomaluje. DFIC se ridi timto fyzikalnim zakonem a oproti originalu ma lepsi ucinost. Doda chladnejsi vzduch, ma lepsi odezvu plynu a diky konstrukci take vetsi tlak. Prokazano!
Osobne jsem ho testoval oproti originalu prez OBD (a NIPA) ted ve vikendu a tady je vysledek:

Original :
Venkovni teplota 0C
Inlet 10-13C
Tlak 1.6psi

DFIC:
Venkovni teplota 0C
Inlet 2.5-4C
Tlak 1.8psi


Je mozne primo napojit meric tlaku, nebo vyvod jednoduse zaslepit hadickou se sroubkem. Je mozne take napojit meric teploty. Druhy vyvod je momentalne zaslepeny sroubkem.

Je to pravdepodobne replika intercooleru od M7 a osobne si myslim, ze je to dobry upgrade. Montaz je jednoducha viz nize navod

V baliku:
-DFIC intercooler
-silikonove boty
-reflektor (custom made).

Navod na montaz:
http://www.m7tuning.com/techinfo/instal ... m7dfic.pdf

Video
http://www.youtube.com/watch?v=UI8Fa64T8OE

M7 se da koupit samozrejme novy tady za 899$
http://www.customminishop.com/product/m7-dfic.htm


Nevahejte se zeptat, pokud budu vedet rad odpovim


Přílohy:
5.JPG
5.JPG [ 178.29 KiB | Zobrazeno 5656 krát ]
4.JPG
4.JPG [ 167.04 KiB | Zobrazeno 5656 krát ]
3.JPG
3.JPG [ 178.33 KiB | Zobrazeno 5656 krát ]
2.JPG
2.JPG [ 175.01 KiB | Zobrazeno 5656 krát ]
Poznámka: 1
1.JPG
1.JPG [ 189.11 KiB | Zobrazeno 5656 krát ]

_________________
MCS 2005/240hp
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: 1.gen - DFIC Inter cooler -10C
PříspěvekNapsal: 17. bře 2013 22:09 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
Co mas misto tohoto IC?

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: 1.gen - DFIC Inter cooler -10C
PříspěvekNapsal: 17. bře 2013 22:19 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Peppino píše:
Co mas misto tohoto IC?


budu davat voda/vzduch. Dneska jsem tam dal origos

IC ma uz novy vlastnik. Doufam ze kupec prida svoje zkusenosti do tohoto vlakna taky.

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 20:40 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 20:54 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Peppino píše:
Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...


Kdyz ho pujcis treba na vikend, domluvime se a otestujeme. Da se to zmaknout teoreticky i behem dopoledne. Co Ty na to?

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 21:00 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
co mam vycteno z testovani nemcu tak rozdil by mel byt

cca 10-15st mezi OEM a GP
..mereno na Dynu

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 21:02 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
iko píše:
Peppino píše:
Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...


Kdyz ho pujcis treba na vikend, domluvime se a otestujeme. Da se to zmaknout teoreticky i behem dopoledne. Co Ty na to?



Asi by se to dalo domluvit, mas moznost auto i "odbrzdit"?

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 22:14 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Peppino píše:
iko píše:
Peppino píše:
Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...


Kdyz ho pujcis treba na vikend, domluvime se a otestujeme. Da se to zmaknout teoreticky i behem dopoledne. Co Ty na to?



Asi by se to dalo domluvit, mas moznost auto i "odbrzdit"?


Ale jo samozrejme muzu to domluvit, ale bude to uz za penize jelikoz nemam svoji brzdu

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 22:59 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
GP IC je spicka ale dle meho skromneho nazoru:

1. GP IC u standardniho S-ka nemusi byt automaticka vyhoda. GP ma stejny design jako OEM ale k tomu ma tusim dva kanaly navic, tim ma vetsi objem ale take bude mit nizsi tlak oproti OEM!!!
2. GP je spocitan pro JCW GP agregatu a mel by byt nejefektivnejsi tam, nebo az na okruh kde bude dostavat kompresor pekne zabrat. 3. Neni nahoda, ze standardne u JCW a S-ka davaji stejny IC!!
4. Mozna bude efektivnejsi nez OEM v kombinaci s jinymi modifikacemi jako jsou mensi kladkou atd. ale muze to prokazat pouze test! :2drivers:

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2013 23:01 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Test, popsany na zacatku, probihal takto:

Bylo nedelni dopoledne - zadny provoz. Testovaci okruh byl stejny-okrskama do kopce, rovinka z kopce. Snazil jsem se jezdit stejnim stylem a rychlosti. Acceleroval jsem tvrde z mista 0-*** kde jsem tocil az 6000tis a mezi tim jizdu stop atd. Necekal jsem na zacatku, ze timto testem bude vysledek vubec znatelny, ale prekvapily me vysledky. OEM IC trvalo asi 2x dil nez se zotavit z nakladacky oproti DFIC, ale tohle jsem celkem ocekaval.

Testovaci scenar

1. Projel jsem se okruhem s IC-1 asi 15min.
2. Stejny okruh projel znova v testovacim modu a IC-1
3. Vymenil IC-1 za IC-2
4. Projel jsem se okruhem s IC-2 asi 15min
5. Stejny okruh projel znova v testovacim modu a IC-2

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz