Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Re: Cukání a špatný tah motoru

28. lis 2016 13:35

Blacky píše:Uz sem to tady nekde psal. Mel sem podobny problem a bylo to teplotni cidlo v termostatu. Bohuze to to zalite (jsou tma dve), tkaze se muselo menit cely asi za 3000, nebo tma nejak.

Myslíš čidlo teploty vody nebo MAP senzor u termostatu? (bavíme se o první generaci). Díky

Re: Cukání a špatný tah motoru

05. led 2017 18:37

minimartin píše:Jak vám reaguje auto za studena na rychlejší přidání plynu?
Já mám pár minut od startu problém při rychlejším rozjezdu, auto se chová, jako by nemělo dost benzínu, musím přidávat plyn pomalu a potom je vše v pořádku. Kdyby to mělo karburátor, tak řeknu, že nefunguje akcelerační pumpička. Mám podezření na dva snímače tlaku a teploty v sání, případně na netěsnou (prodřenou) trubičku (hadičku) k druhému z nich (u termostatu). Potom mě ještě napadá snímač pohybu klapky, ale to bych asi pozoroval i u ohřátého motoru.
Řešil jste někdo tento problém?
Ještě doplním, že mám R53 a diagnostika nic nehlásí.
Děkuji za rady zkušených.

Re: Cukání a špatný tah motoru

14. říj 2017 21:23

Moni1 píše:Mohl by někdo poradit. V poslední době mam problém po nastartování a rozjezdu auto začne nepříjemně cukat spíše se dusit a najednou to chytne luft a zase se to rozjede. Rovněž mi i připadá že při přidání to nejde úplně do tahu jako kdyby auto bylo přidušené a nemá takový tah jako dříve. Vyměnila jsem vzduchový filtr, svíčky a pořád to je stejné. Jsem z toho už nešťastná. Po ohřátí motoru cukání částečně přestane, ale tah motoru mi připapadá horší než dříve a vůbec nevím čím to může být. Prosím o radu.
Jedná se o motor 85 KW r.v. 2002.


Tak zatím nic nepomohlo, obě čidla tlaku a teploty v sacím potrubí vyměněny, škrtící klapka vyměněna a žádná změna.
Ještě jednou popíšu:
u studeného motoru jde o přibližně první minutu až dvě minuty jízdy.
Po rozjetí reaguje motor dobře, jednička, dvojka, přeřazení na trojku většinou také v pohodě, ale jezdím ve městě a většinou musím přibrzdit nebo zastavit a další rozjetí je motor udušený, nejde do otáček.
Po ohřátí je vše v pořádku nebo nepostřehnutelné.
Teplota motoru (čidlo) ukazuje normální teplotu.
Diagnostika nic nezaznamenala.
Zapalování nijak nevynechává, jde o množství paliva při rychlejším otevření klapky.

Řešil a vyřešil někdo tento problém?
Díky
Odeslat odpověď