NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Cukání a špatný tah motoru
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=5298
Stránka 12

Autor:  Moni1 [ 17. led 2013 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Cukání a špatný tah motoru

Mohl by někdo poradit. V poslední době mam problém po nastartování a rozjezdu auto začne nepříjemně cukat spíše se dusit a najednou to chytne luft a zase se to rozjede. Rovněž mi i připadá že při přidání to nejde úplně do tahu jako kdyby auto bylo přidušené a nemá takový tah jako dříve. Vyměnila jsem vzduchový filtr, svíčky a pořád to je stejné. Jsem z toho už nešťastná. Po ohřátí motoru cukání částečně přestane, ale tah motoru mi připapadá horší než dříve a vůbec nevím čím to může být. Prosím o radu.
Jedná se o motor 85 KW r.v. 2002.

Autor:  aviater [ 17. led 2013 23:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Aplikujte cistic palivovych vstrikovačů-palivové soustavy. Auto Kelly, nebo až půjdete pro rohlíky do Tesca tam také.

Autor:  Moni1 [ 18. led 2013 00:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Dobře zkusim hned zítra tuto variantu. Má to nějaký název. A myslíte že to pomůže.

Autor:  aviater [ 18. led 2013 00:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Má, čistič palivové soustavy. Je to ta nejlevnější varianta. Pak bych pátral dál. Odkud jsi? Pošli SZ.

Autor:  Moni1 [ 19. led 2013 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Most

Autor:  aviater [ 20. led 2013 01:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Pokud nepumuže čistic paliva, mám špičkového mechanika v Kladně. Je to sice daleko, ale pracuje hlavou.

Autor:  Patrik145 [ 20. led 2013 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

sviecky :)

Autor:  Chejva [ 21. led 2013 15:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Moni1-SZ

Autor:  ferix [ 24. led 2013 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

mne to robilo a vymenil som káble ku sviečkam a všetko je OK

Autor:  Patrik145 [ 24. led 2013 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

tam je problem so zapalovanim. Skontrolovat sviecky, kable a tie koliky co idu z cievky (ROZDELOVACA :lol: )

Autor:  PetraJ. [ 24. kvě 2013 14:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Už je to vyřešené??? Mně to dělal Cooper taky, vyměnili jsme palivové čerpadlo a už je to v pořádku (aspoň zatím)
Doplnění - ne, nepomohlo to...

Autor:  Patrik145 [ 24. kvě 2013 15:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

este moze byt spinavy benzinovy filter

Autor:  toucan [ 07. říj 2013 23:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Taky mi to dělá. Kolik stojí palivové čerpadlo? (kromě tichého bzučení tam slyším i nějaké vrzání jak od starých dveří u chalupy :blink: )
thx
:banana:

Autor:  david 1989 [ 12. kvě 2014 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

zdravim

mne to tiež robi, ked naštartujem a zaradim na automate D tak ma až hodi do predu a zdochina mi motor, ale ked ho necham zohriať tak je to skoro ok, neviem čo to može byť neprišiel som na to a to bolo aj v servise, ma pri naštartovani vysoke otačky okolo 1300 čo by malo mať tak okolo 900

dakujem za radu

Autor:  Patrik145 [ 13. kvě 2014 01:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Za studena je normalne ze ma motor 1300 otacok. Akonahle sa motor zohreje nad cca 50 stupnov by mali otacky klesnut na 850 - 900

Autor:  Blacky [ 13. kvě 2014 08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Myslíte něco, čemu se říká sytič? :blink:

Autor:  Patrik145 [ 13. kvě 2014 09:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

presne tak. Akurat pri novych autach to funguje trosicku inak ;). Teraz co jazdim na e36stke ta ma za studena 830 otacok a chcipa to tak ci onak :D. Je tam vadna skrtiaca klapka a motor sa zohrieva ako diesel koli zaseknutemu termostatu. Cize do prace chodim za studena s 12l/100km. Akonahle idem dlhsiu trasu motr papa len 7-8l...

Autor:  jozef1605 [ 13. kvě 2014 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

http://www.autokelly.sk/#PATH=3598486;3 ... 1989|LNG=1" toto myslite na zaciatok postaci? A aka je najlepsia aplikácia naliať a natankovat plnu alebo natankovat a naliat??

Autor:  minimartin [ 15. lis 2016 16:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Jak vám reaguje auto za studena na rychlejší přidání plynu?
Já mám pár minut od startu problém při rychlejším rozjezdu, auto se chová, jako by nemělo dost benzínu, musím přidávat plyn pomalu a potom je vše v pořádku. Kdyby to mělo karburátor, tak řeknu, že nefunguje akcelerační pumpička. Mám podezření na dva snímače tlaku a teploty v sání, případně na netěsnou (prodřenou) trubičku (hadičku) k druhému z nich (u termostatu). Potom mě ještě napadá snímač pohybu klapky, ale to bych asi pozoroval i u ohřátého motoru.
Řešil jste někdo tento problém?
Ještě doplním, že mám R53 a diagnostika nic nehlásí.
Děkuji za rady zkušených.

Autor:  Blacky [ 27. lis 2016 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání a špatný tah motoru

Uz sem to tady nekde psal. Mel sem podobny problem a bylo to teplotni cidlo v termostatu. Bohuze to to zalite (jsou tma dve), tkaze se muselo menit cely asi za 3000, nebo tma nejak.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/