úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
27. lis 2012 11:08
Ahoj, nemate nekdo zkusenosti s timto kitem? Diky
27. lis 2012 11:21
Za 500 liber mi to prijde docela dost. V tom kitu neni nic co by se nedalo koupit zvlast a asi i za mene...
Ten kit mam skoro na prodej

- JCW kompresor s redukovanou remenici 15% Alta, a K&N filtr do boxu mam taky k prodeji, kratsi remen neni problem koupit a svicky taky koupis - v CR za cca 1300,-
27. lis 2012 11:28
nic svetoveho ..snad jen cena
ps. jina kladka na kompresor + remen + svicky a sportovni filter da se to poridit za daleko mensi zlataky

navic je to bez upravy ECU to jsou dalsi penize
27. lis 2012 14:29
Diky moc za rady, prave proto sem se na to chtel zeptat...chtel bych se dostat aspon na 200 PS, existuje nejake vlakno s detailnima popisama uprav(stage 1, 2 atd...)?
Co se tyka JCW kompresoru, ten mam urcite v planu, ale driv jak po vanocich to nebude, koupil sem ho dneska tak uz mi na kompresor a dalsi upravy s tim spojeny nezbyly penize...
Diky
27. lis 2012 15:49
Tohle uz za tu cenu vypada lip...
http://www.minispeed.co.uk/content/mini ... ersion-kitStejne ale asi bude lepsi jit cestou toho kompresoru JCW?
27. lis 2012 15:57
JCW kompresor mam za 10000,- s vymenenym olejem vcetne 15% Alta remenice a mozna bych v cene pridal i novy kratsi remen.
Je to o dohode... az to budes mit aktualni tak mi napis, pokud ho jeste budu mit, tak se pak muzeme nejak dohodnout...
27. lis 2012 16:49
Urcite se ozvu, rad bych s tim vykonem neco udelal. Ne ze by to nejelo, ale sem trochu zmlsanej...

Co se tyka samosvoru, resil ho tady v klubu nekdo?
Diky moc
27. lis 2012 17:05
V mem JCW je original tovarni...
Jinak nevim o nikom na foru kdo by mel neco jineho nez tovarni samosvor.
27. lis 2012 17:22
A cooper s ma klasicky otevreny nebo samosvorny?
27. lis 2012 18:01
LSD bylo u Ska vždy za příplatek, dokud ho u R56 po faceliftu v roce 2010 nenahradila jeho elektronická verze ELSD jako standard (používaná u JCW factory od začátku, tj od 2008).
03. pro 2012 11:11
Nechci zakladat zbytecne nove vlakno, ale koukal sem, ze JCW by melo mit jiny pisty a ojnice, je to tak?
Jaky je strop vnitrnosti u cooperu S?
Co krome kompresoru JCW potrebuju? Predpokladam vstriky, SW a ??
Diky
03. pro 2012 11:22
hlava je jina
03. pro 2012 11:24
viz obrazek a link co vse se meni u JCW 210PS tuning kitu...
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=95
- Přílohy
-

- jcw210.png (19.6 KiB) Zobrazeno 10083 krát
03. pro 2012 11:32
no kdyz to vezmeme do zakladu tak JCW je dobre prodanych par uprav i co se tyka hlavy
03. pro 2012 11:51
Koukam ze je toho celkem dost...
Hlava sem koukal ze se necha sehnat okolo 500 liber, ted je otazka jestli podobnyho efektu nelze dostahnout se standartni hlavou a napr. vackami schrick.
Co se tyka pistu a ojnic, standartni cooper s by mely bez problemu vydrzet tech 210-240PS? Nerad bych se do toho vysypal jako do minuleho auta, kde z motoru zbyl jen vybrouseny blok...
03. pro 2012 13:09
Ta tema sa uz rozoberala a je pre nu origo vlakno ci?!
03. pro 2012 13:20
A vis jak se to vlakno jmenuje, projizdel sem forum, ale asi spatne... Dik
Jaky je vlastne rozdil mezi cooper s a cooper s jcw kompresorem, nasel sem ze oboji je Eaton M45?
03. pro 2012 15:32
Teflonem potazene rotory a redukovana remenice...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.