15. črc 2012 23:25
17, nebo 19% kladka doda vic vykonu v nizsich otackach..Naopak ve vyssich otackach diky tomu, ze se kompresor zahriva vic neni uz tak efektivni. Proto rada zni:
1. kdyz jezdis zavodne, okruh atd. dej tam 15%
2. pokud jezdis do prace a zpet a obcas prozenes Mini nad 5tis.otacek, tak klido dej 17, nebo 19%
ja mam 15% ale premyslim uz vazne o 19%..Jinak dnes uz podavaji mezi eg 16%, 18% atd.takze si muzes vybrat
Tuto modifikaci delalo uz miliony lidi vsude po svete a je docela proflakla. Motor neznicis (aspon ja jsem o tom neslysel/necetl). Kompresor samozrejme dostava vic zabrat, ale ma celkem jednoduchou konstrukci, take tam neni moc, co zkazit... Duporucuje se vsak udrzovat komresor castej eg vycistit po cca 30-50tis.km, vymenit olej atd..
Ohledne serizeni BPV, az bude chvile, udelam separatni vlakno s DIY. Timto se napravuje chyba vyrobce a zadne riziko neni. Muzes si samozrejme koupit nove OM spravne serizene BPV a jen vymenit kus za kus..