NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Vymena remenice Kompresoru za redukov. 15% /14% /12% .atd
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=4638
Stránka 12

Autor:  iko [ 23. úno 2012 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Vymena remenice Kompresoru za redukov. 15% /14% /12% .atd

Zdravim,

rozhodl jsem se vymenit remenice turbochargeru u S-ka R53 na redukovanou 15%. Remenice a remen dorazily. :banana: Mate nekdo zkusenisti? Pujicit klic k vyjmuti orig.remenice, doporucit serviz atd?

Dik!

Autor:  holous [ 23. úno 2012 23:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

hodne stesti ja musel starou remenici rozrezat...ani stahovak nepomohl

Autor:  iko [ 23. úno 2012 23:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

ano ok je tam turbocharger :oops:

Autor:  Peppino [ 23. úno 2012 23:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

Je tam supercharger :)

Ja menil remenicku i s kompresorem... Bylo to na cely den

Autor:  CZmini [ 24. úno 2012 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

Něco z kdysi funkčního webu.... neni na to ele teď čas....

Instalací menší řemenice se rychlejí "vrtí" kompresor.
+ - více plnicho tlaku v nizších otáčkách
+ - plynulejší reakce na plynový pedál
+ - zvýšení výkonu motoru

- - vyšší namáhaní motoru
- - řemenice 19% nejsou vhodné pro jízdu na okruhu (vodní čerpadlo se točí už moc rychle)

aftermarket fimy nabízejí většinou 3 rozměry
15%
17%
19% nutný kratší řemen

potřebné nástroje: speciální stahovák na řemenici mini
páka na uvolnění napínáku:

Samotná úprava není z nejjednodušších. Originál řemenice je nalisována na hřídeli kompresoru. Přístup k ní je "blokován". Pro demontáž je nutno celý motor nadzvednout asi o 15 cm. Napoprvé nám to trvalo asi 2h. Rekord byl 26 minut i s přeparkováním auta. (dárek manželky majiteli, ten o tom ale nesměl vědět, tak byl vyslán na domů aby zkontroloval tekoucí vodu.....)


1. Povolit a "zvednout" motor. (povolit vše na čem drží, výfuk netřeba)

2. Demontovat řemen.

3. stáhnout řemenici. De to opravdu ztuha

4. instalace řemenice, dle instrukcí výrobce. Osvědčila se nám klasická nerezová ALTA.

5. vše dát zpět

12.2008

Přílohy:
1.JPG
1.JPG [ 21.27 KiB | Zobrazeno 15589 krát ]
2.JPG
2.JPG [ 50.88 KiB | Zobrazeno 15589 krát ]
3.JPG
3.JPG [ 54.78 KiB | Zobrazeno 15589 krát ]
4.JPG
4.JPG [ 46.23 KiB | Zobrazeno 15589 krát ]
5.JPG
5.JPG [ 45.47 KiB | Zobrazeno 15589 krát ]
6.JPG
6.JPG [ 49.73 KiB | Zobrazeno 15589 krát ]

Autor:  pampeago [ 24. úno 2012 19:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

pekny navod :bigups:

paka na kladku se da koukam pri trose sikovnosti DIY ..

ps.tech 26min je hodne-hodne slusnej cas :mrgreen:

Autor:  OKCZ [ 24. úno 2012 19:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

By ani mechanici formule 1 nestihli tak rychle :D

Autor:  Pumik9 [ 24. úno 2012 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

som zvedavy Ondro kolko to bude trvat nam :mrgreen:

a my mame orginalnu paku 8)

Přílohy:
P1000336.jpg
P1000336.jpg [ 148.61 KiB | Zobrazeno 15571 krát ]

Autor:  Peppino [ 24. úno 2012 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

Ta paka je na uvolneni napinaku remene? Jsme s mechanikem nepotrbovali, stacil nam upraveny imbus klic na zablokovani a nejake special kleste, kteryma se nasunul na to spravne misto...

26 minut je masakralni cas...

Autor:  CZmini [ 24. úno 2012 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

Bylo to ve 4 lidech (vic se tam ani nevleze)..... ale už se to asi nepovede zopakovat.
Povolit napinák řemenu jde i bez spec. nástroje. V poloze se zajistí tenkou tyčinkou, (je tam na to otvor) Motor musí cca 15 cm nahoru. Ze strany spolujezdce se musí sundat celý hliníkobvý držák motoru. Na opačné straně je krabička pojistek tak tu odpojit a otočit aby prošla kolem motoru. A zespoda je taky jeden šroub.

Přílohy:
RK_05870.JPG
RK_05870.JPG [ 56.78 KiB | Zobrazeno 15550 krát ]
RK_05867.JPG
RK_05867.JPG [ 93.34 KiB | Zobrazeno 15550 krát ]

Autor:  iko [ 25. úno 2012 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

Diky chlapi! Uz jsem si myslel, ze v CR nikdo reminici nemeni.. :lol: V UK, nebo US je to prvni i se vzduchovem filtrem, co jde pryc z Ska.

Po marne zkoumani a hledani, kde si pujcit stahovak origninalni remenice, nebo servis, ktery by tu praci udelal v Praha a okoli, tak orig.stahovak CravenSpeed s postou v prepoctu za cca 2300kc je na ceste.


Jelikoz tam neni moc mista zkouset, tak jsem ho radeji objednal. Po vymene pujde asi na eBAy za snizenou cenu, jelikoz ho podruhe nebudu potrebovat..

Reminice (celkove metalicka) jsem vybral take od CrevenSpeed. Je asi o 100 gramu tezsi nez Alta, ktera je udajne poloplastova.

Paku na uvolneni napinaku remene zatim nemam, budu muset asi neco vymyslet. Uz jsem videl nekolik videi a manualy jak na to, ale porad premyslim zda to zkusit sam, nebo se sverit odbornikovi..

Autor:  CZmini [ 25. úno 2012 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

řemenice od Cravenu bude asi v součsné době lepší volba. Mám altu ale z dob kdy to dělali celé z nerezu. Teď je dvodílná s tím, že samotná řemenice je z duralu. Stahovák, pořádně před sundáváním vše promazat, jinak to nepřežije, opravdu to moc snadno nejde.

Přílohy:
8.JPG
8.JPG [ 27.26 KiB | Zobrazeno 15512 krát ]
9.JPG
9.JPG [ 49.58 KiB | Zobrazeno 15512 krát ]
11.JPG
11.JPG [ 18.05 KiB | Zobrazeno 15512 krát ]

Autor:  iko [ 17. bře 2012 23:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vymena remenice turba za redukovanou 15% u S-ka R53

Zdravim,

plan splnen :banana: remenice vymenena. Zvladl jsem to za cca 3hod sam na ulici pred barakem. Pouzil jsem stahovak od cravenu a slo to jako po masle. DIY od Mini Mania se mi zdal nejlepsi.

Dalsi krok je ladeni na brzde. Rozhodl jsem se o UniChip ale o tom pozdeji.

Nezapomente resetovat ECU :blush:

How to Reset the ECU (from minimania):
1. With the key in the ignition, but in the off position, press and hold down the odometer reset button with one hand.
2. While holding the button down, switch the key in the ignition to position 1 (first click) with the other hand. The screen will have a number and the word “tESt”.
3. Scroll through the numbers by pressing the odometer rest button, through to 19 and wait a moment. (Note: the number order is: 1,2,10,19)
4. The message will say 19 "L i-off", flash to "L i-on", and back to "L i-off" again. When "log i-off" appears, press the odometer rest button again.
5. You are now in the system. Scroll through to 21. tESt and wait a moment. 21.0 rESEt will come up. Press the button once.
6. Your gauges will now make some sounds and movements.
7. Once the lights come back on start your car. You have now reset your ECU and your MINI is now ready to relearn the new mods and your driving style.

Autor:  szwed [ 15. kvě 2012 20:34 ]
Předmět příspěvku:  kladka kompresoru

prosím o radu , kde sehnat menší kladku na kompresor a jestli je po výměně kladky znatelně poznat navýšení výkonu.

Děkuji

Autor:  Peppino [ 15. kvě 2012 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladka kompresoru

Řemeničku koupíš třeba u Lohena: http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... ey&cat=121

Nebo třeba na ebay...

Už se to tu řešilo.

Budu mít k prodeji kompresor i s řemeničkou od Digi-Tecu tak do měsíce.

Autor:  Pumik9 [ 15. kvě 2012 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladka kompresoru

szwed píše:
prosím o radu , kde sehnat menší kladku na kompresor a jestli je po výměně kladky znatelně poznat navýšení výkonu.

Děkuji

je na to myslim tema na fore :bigups:
:wink:

Autor:  Mekkk [ 15. kvě 2012 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladka kompresoru

Pokud někdo chce uskutečnit výměnu tak SDG bezproblémů provedou. Pod dohledem vrchního mechanika OKCZ :bigups:

Autor:  szwed [ 16. kvě 2012 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladka kompresoru

no ještě mám otázku, jak poznám, že už tu kladku někdo přede mnou neměnil

Autor:  CZmini [ 16. kvě 2012 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: kladka kompresoru

Pokud na kompresoru najdeš tento typ (orginálně černá barva) , tak je to určitě původní.

Co se týče navýšení výkonu ....... cokoli bych tu napsal by vyvolalo diskusi ...... na brzdě to měřitelné je, pocitově asi tak jako srovnávat zrychlení auta s plnou a prázdnou nádrží.. (platí pro řemenici 15%, s 19% nemám zkušenost)
Hlavní přínos úpravy je překlenutí "mezery" před 4 000 otáčkami, zkrátka reakce na plyn je plynulejší.

Autor:  szwed [ 10. črc 2012 16:29 ]
Předmět příspěvku:  kladka kompresoru na mini copper s

Zdravím, není náhodou někdo z oklí opavy ,dko má zkušenost s výměnou kladky kompresoru a popř by osobně poradil jaknamontovat, kde koupit?

Díky

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/