Stránka 1 z 2
Vymena motoru u NM
Napsal: 04. kvě 2008 13:24
od Martin R50
Prosim o radu.Vlastnim Mini cooper 1,6 a mam moznost koupit motor JCW 1,6 S.Prosim nevite nekdo jak velike rozdily jsou v techto dvou motorech?Jak slozita je tato prestavba?A jeste mam jeden dotaz,da se na motor 1,6 dodat turbo?Dekuji za odpoved Martin
Napsal: 04. kvě 2008 14:22
od Martin&Verča
No nevím jestli bych do to co popisuješ šel. Nejspíš ne.
On to tiž Works kit obsahuje mnohem víc než jen upravený motor,
bez origo výfukového systému ten motor moc fungovat nebude a navíc čím budeš ten výkon brzdit?
Takže pokud ti někdo nabízí jen motor po Worksové úpravě a další věci s tím kitem související ne, tak je to hloupost.
vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 14:32
od Martin R50
Predem dekuji za odpoved a hlavne nazor.Co se tyce vyfukoveho potrubi,to mam uz cele prekopane a uz mam na ceste take nove svody.Brzdy zatim jeste nemam ale koukal jsem a na Ebay jsou k mani bud JCW nebo nejaka big sada a verim ze to by na tento motor mohlo stacit.Jestli jeste muzu jednu otazku:jaky je rozdil mezi motorem 1,6 a motorem 1,6 S?Diky martin
BMW Mini
Napsal: 04. kvě 2008 14:40
od Ondra
no tak BMW Mini není můj obor, ale rozdíl mezi 1.6 a 1.6 S je jak v ročnících 2001-2006 tak 2007-2008 v tom, že je k motoru přidán kompresor respektive turbo.. samotný motor je identický jak ty bez S ve jméně, pokud teda nedošlo k nějakým změnám na pohyblivých částech motoru uvnitř.. každopádně bude jinak naprogramovaná řídící jednotka apod. ale motory jsou to v podstatě stejné
Napsal: 04. kvě 2008 14:44
od Martin&Verča
motor 1.6 litru, výkon 66 kW (90 hp) při 5500 ot., točivý moment 140 Nm při 3000 otáčkách toto je 1,6 montovaná do Mini One
motor 1.6 litru, výkon 85 kW (115 hp) při 6000 ot., točivý moment 149 Nm při 4500 otáčkách - toto je 1,6 montovaná do Mini Cooper
motor 1.6 litru, výkon 120 kW (163 hp) při 6000 ot., točivý moment 210 Nm při 4000 otáčkách - toto je 1,6 z verze Cooper S
No a hodnoty Worksu asi znáš.
Vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 14:45
od Martin R50
Tak jestli tomu dobre rozumim,je mozno po zakoupeni kompresoru a vsech tech veci kolem udelat z motoru 1,6 motor 1,6 S.

Napsal: 04. kvě 2008 14:53
od Martin&Verča
No po zakoupení všech potřebných komponentů ano, ale které další kromě kompresoru, vačky, sání, to jsou, to Ti musí poradit jiní, zkušenější.
Vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 14:59
od Martin R50
No prave,to je to co nevim a hlavne nevim jestli potom neni jednoduchsi zakoupit cely novy motor

Tedy motor 1,6 S.Ale pokud by se nasel nekdo kdo by vedel jak prekopat motor 1,6 na motor 1,6 S nebo aspon poradil s montazi turba budu rad za kazdou radu a myslenku.Diky vsem Martin

Napsal: 04. kvě 2008 15:05
od Martin&Verča
finančně a rozhodně technicky, pokud nemáš vybavený servis se vyplatí koupit starší motor, nejlépe bourané auto ze kterého to všecno přemonuješ. můj názor
Napsal: 04. kvě 2008 17:16
od Mekkk
Zdravím tě,
koukám že jsi otevřel zajímavé téma. Toto téma se vždy řeší pokud člověk má coopra a chce něco víc.Také jsem byl v tvé situaci.Pokud jde o to zda by to šlo tak odpověd zní jasně že ano.Ale není to žádná sranda.Motory si jsou velice podobné ,ale né tak že by se tam něco navěsilo a bylo by náhle nějakých 50ohřů navíc.První problém na začátku přestavby bych viděl v tom že bys musel překopat elektriku jelikož esko má baterku v kufru a ty pod kapotou.Po tomto problému by vyvstal další a to výměna hlavy,osazení kompresoru s patřičným příslušenstvím,mezichladič,svodů, výf. potrubí a přeprogramování systému.Abych ti pravdu řekl tak moje jediné řešení s nárůstem výkonu u obyčejného coopru bez magického přívlastku eS je takové ,že neřešit bl.... ,ale prodat coopra a koupit eS případně eS JCW.Ten cenový rozdíl bude rozhodně menší než investice do jakési přestavby

A hlavně vše legální a s tovární zárukou.A rozhodně nedoporučuji kupovat bořku

Napsal: 04. kvě 2008 18:41
od miniludek
nevim jiste jestli je todle to prave co hledas ale asi jo. stoji to 900 dolaru a je to asi komplet.

Napsal: 04. kvě 2008 18:42
od miniludek
je tady napsano ze to je na JDM'S 2002-2006 MINI COOPER T3/T4 TURBO KIT
Napsal: 04. kvě 2008 18:46
od spandau
Tiež si myslím že by bolo najrozumnejšie predať 1,6 a kúpiť 1,6 S. Budeš to mať bez problémov, starostí a hlavne originál ktorý bude určite lepší ako neaký kompromis v prestavbe..
Vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 19:18
od Martin R50
Dekuji vsem za rady a asi to necham tak jak to je a nebo pouziji pouze chiptuning.Diky Martin
Napsal: 04. kvě 2008 19:49
od Venno
Omlouvam ze odvpovidam v anglicine, ale technicke veci mne nejdou v cestine.
Myslym ze by to slo velmy spatne. a tadi je proc:
The JCW Kit has a bunch of things in it. Heres some of the stuff (many of which are standard in trying to get from an R50 to an R53.
-Air Filter. You'll need another Filter your Stock R50 Filter will not be sufficient and will limit you.
-Super Charger- Thats what makes the R50 different from an R53. You'll need a air intake hole in your bonnet to allow for air to enter the engine bay and cool your intercooler. I doubt that it'll be as easy as cutting a hole in your bonnet because the intercooler will add a few inches of height.
-Programing: You'll need to redo your ECU programing, but you should do that anyway if you are really going to tune your MINI.
-Spark Plugs: JCWs come with cooler plugs, make sure that you get them with the motor.
-The routing of the exhaust and the position of the catalytic converter is different on the R50 than on the R53. For this reason the R53s can't carry a spare tire.
-Gearing: R53s have 6 gears, You may be one short.
-As previously mentioned, the battery will need to be relocated.
-JCW header. Thats one thing about the JCW R53 which makes it different from an R53 with non JCW mods. by purchasing a JCW engine (without the intercooler and all the other goodies), you're getting an R53 engine with a JCW header
All and all I think that you would be creating a HUGE mess/mistake
If you want to get a bunch of horse power out of your R50, Try this:
http://www.mini-madness.com/index.asp?P ... ProdID=148
Try looking around on
http://www.mini2.com/forum/mini-cooper/
Also FYI
R50 - One, One D and Cooper 2001-2006
R53 Cooper S 2001-2006
R52 Convertible 2004-2008
R55 Clubman 2006-now
R56 One, Cooper, Cooper D and Cooper S new style. 2006-now
Also a heads up, one of the differences in the next gen of MCSs (R56) from the R53 MCSs is that the R56 is Turbocharged while the R53 is Supercharged (Supercharged gets the power for the compressor from the Crankshaft while the Turbocharger gets its power from the exhaust. The Supercharger gives you more kick at a low to mid RPM, but in the end gives you less Horse power and torque than the turbo. The Turbo gives you more power at mid to high but since it is powered by the exhaust, there is often a turbo lag that occurs. MINI has done a great job in nearly eliminating it.
Hope that helps and good luck
Vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 20:52
od Martin R50
A jestli jeste muzu,kde jsi to koupil to nove vicko S a slo by se domluvit na nejake pomoci v pripade ze bych si nevedel rady?J
Re: Vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 20:58
od Mekkk
pepa píše:A jestli jeste muzu,kde jsi to koupil to nove vicko S a slo by se domluvit na nejake pomoci v pripade ze bych si nevedel rady?J
Kupované bylo v anglii.A jasně ,že bych případně poradil. Dokonce bych možná dohledal i nějaký foto manuál

vymena motoru
Napsal: 04. kvě 2008 21:28
od Martin R50
Tak diky.Vicko jsem koupil z toho USA tak doufam ze to dorazi a ze to bude to co jsem chtel!V pripade ze bych nevedel jak na to tak se ozvu.Stejne jsem ted v Irsku a domu jedu az za mesic.Tak diky a hoj

Napsal: 04. kvě 2008 21:43
od Venno
Kdybi jsi miel problemi poslat z USA rekni mne a ja ti skusim pomoct
pomoc
Napsal: 04. kvě 2008 23:23
od Martin R50
Jo tak to bych potreboval.Uz se mi nekolikrat stalo ze jsem chtel neco koupit na USA Ebay a oni mi napsaly ze neposilaji do Evropy a ze jim mam zadat nejakou adresu nekoho v USA.Treba jsem chtel koupit kabely silikonove ke svickam a ty mi nikdo nechtel poslat.Tak to by jsi byl moc hodny,ja bych to koupil zaplatil a nechal bych to poslat na tvou adresu a ty by jsi mi to mohl preposlat.To by slo,ne.