Logo
Právě je 03. kvě 2024 04:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymena motoru u NM
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 13:24 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
Prosim o radu.Vlastnim Mini cooper 1,6 a mam moznost koupit motor JCW 1,6 S.Prosim nevite nekdo jak velike rozdily jsou v techto dvou motorech?Jak slozita je tato prestavba?A jeste mam jeden dotaz,da se na motor 1,6 dodat turbo?Dekuji za odpoved Martin


Přílohy:
250420080011b13.jpg
250420080011b13.jpg [ 20.9 KiB | Zobrazeno 13994 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:22 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. zář 2006 10:09
Příspěvky: 19
Bydliště: Frýdek-Místek
No nevím jestli bych do to co popisuješ šel. Nejspíš ne.
On to tiž Works kit obsahuje mnohem víc než jen upravený motor,
bez origo výfukového systému ten motor moc fungovat nebude a navíc čím budeš ten výkon brzdit?
Takže pokud ti někdo nabízí jen motor po Worksové úpravě a další věci s tím kitem související ne, tak je to hloupost.

_________________
Jeden a půl mini :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:32 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
Predem dekuji za odpoved a hlavne nazor.Co se tyce vyfukoveho potrubi,to mam uz cele prekopane a uz mam na ceste take nove svody.Brzdy zatim jeste nemam ale koukal jsem a na Ebay jsou k mani bud JCW nebo nejaka big sada a verim ze to by na tento motor mohlo stacit.Jestli jeste muzu jednu otazku:jaky je rozdil mezi motorem 1,6 a motorem 1,6 S?Diky martin


Přílohy:
Brzy.jpg
Brzy.jpg [ 1.96 KiB | Zobrazeno 13977 krát ]


Naposledy upravil Martin R50 dne 04. kvě 2008 14:42, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: BMW Mini
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:40 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
no tak BMW Mini není můj obor, ale rozdíl mezi 1.6 a 1.6 S je jak v ročnících 2001-2006 tak 2007-2008 v tom, že je k motoru přidán kompresor respektive turbo.. samotný motor je identický jak ty bez S ve jméně, pokud teda nedošlo k nějakým změnám na pohyblivých částech motoru uvnitř.. každopádně bude jinak naprogramovaná řídící jednotka apod. ale motory jsou to v podstatě stejné

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:44 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. zář 2006 10:09
Příspěvky: 19
Bydliště: Frýdek-Místek
motor 1.6 litru, výkon 66 kW (90 hp) při 5500 ot., točivý moment 140 Nm při 3000 otáčkách toto je 1,6 montovaná do Mini One

motor 1.6 litru, výkon 85 kW (115 hp) při 6000 ot., točivý moment 149 Nm při 4500 otáčkách - toto je 1,6 montovaná do Mini Cooper

motor 1.6 litru, výkon 120 kW (163 hp) při 6000 ot., točivý moment 210 Nm při 4000 otáčkách - toto je 1,6 z verze Cooper S

No a hodnoty Worksu asi znáš.

_________________
Jeden a půl mini :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:45 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
Tak jestli tomu dobre rozumim,je mozno po zakoupeni kompresoru a vsech tech veci kolem udelat z motoru 1,6 motor 1,6 S. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:53 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. zář 2006 10:09
Příspěvky: 19
Bydliště: Frýdek-Místek
No po zakoupení všech potřebných komponentů ano, ale které další kromě kompresoru, vačky, sání, to jsou, to Ti musí poradit jiní, zkušenější.

_________________
Jeden a půl mini :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 14:59 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
No prave,to je to co nevim a hlavne nevim jestli potom neni jednoduchsi zakoupit cely novy motor :? Tedy motor 1,6 S.Ale pokud by se nasel nekdo kdo by vedel jak prekopat motor 1,6 na motor 1,6 S nebo aspon poradil s montazi turba budu rad za kazdou radu a myslenku.Diky vsem Martin :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 15:05 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. zář 2006 10:09
Příspěvky: 19
Bydliště: Frýdek-Místek
finančně a rozhodně technicky, pokud nemáš vybavený servis se vyplatí koupit starší motor, nejlépe bourané auto ze kterého to všecno přemonuješ. můj názor

_________________
Jeden a půl mini :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 17:16 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. led 2005 16:57
Příspěvky: 1016
Bydliště: Hradec Králové
Zdravím tě,
koukám že jsi otevřel zajímavé téma. Toto téma se vždy řeší pokud člověk má coopra a chce něco víc.Také jsem byl v tvé situaci.Pokud jde o to zda by to šlo tak odpověd zní jasně že ano.Ale není to žádná sranda.Motory si jsou velice podobné ,ale né tak že by se tam něco navěsilo a bylo by náhle nějakých 50ohřů navíc.První problém na začátku přestavby bych viděl v tom že bys musel překopat elektriku jelikož esko má baterku v kufru a ty pod kapotou.Po tomto problému by vyvstal další a to výměna hlavy,osazení kompresoru s patřičným příslušenstvím,mezichladič,svodů, výf. potrubí a přeprogramování systému.Abych ti pravdu řekl tak moje jediné řešení s nárůstem výkonu u obyčejného coopru bez magického přívlastku eS je takové ,že neřešit bl.... ,ale prodat coopra a koupit eS případně eS JCW.Ten cenový rozdíl bude rozhodně menší než investice do jakési přestavby :wink: A hlavně vše legální a s tovární zárukou.A rozhodně nedoporučuji kupovat bořku :lol:

_________________
IS IT LOVE??????????..............Mini

Prodej veškerých ND na MINI R50 R53. Výkup vysloužilých Miňíků.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 18:41 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. čer 2007 13:04
Příspěvky: 10
Bydliště: Ostrava
nevim jiste jestli je todle to prave co hledas ale asi jo. stoji to 900 dolaru a je to asi komplet. :wink:


Přílohy:
Combo-12-turbo-kit-Chrome.jpg
Combo-12-turbo-kit-Chrome.jpg [ 142.93 KiB | Zobrazeno 13946 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 18:42 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. čer 2007 13:04
Příspěvky: 10
Bydliště: Ostrava
je tady napsano ze to je na JDM'S 2002-2006 MINI COOPER T3/T4 TURBO KIT


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 18:46 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. úno 2008 19:03
Příspěvky: 112
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Tiež si myslím že by bolo najrozumnejšie predať 1,6 a kúpiť 1,6 S. Budeš to mať bez problémov, starostí a hlavne originál ktorý bude určite lepší ako neaký kompromis v prestavbe..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 19:18 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
Dekuji vsem za rady a asi to necham tak jak to je a nebo pouziji pouze chiptuning.Diky Martin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 19:49 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. led 2008 21:19
Příspěvky: 28
Bydliště: Dobris/ New Jersey USA
Omlouvam ze odvpovidam v anglicine, ale technicke veci mne nejdou v cestine.
Myslym ze by to slo velmy spatne. a tadi je proc:

The JCW Kit has a bunch of things in it. Heres some of the stuff (many of which are standard in trying to get from an R50 to an R53.
-Air Filter. You'll need another Filter your Stock R50 Filter will not be sufficient and will limit you.
-Super Charger- Thats what makes the R50 different from an R53. You'll need a air intake hole in your bonnet to allow for air to enter the engine bay and cool your intercooler. I doubt that it'll be as easy as cutting a hole in your bonnet because the intercooler will add a few inches of height.
-Programing: You'll need to redo your ECU programing, but you should do that anyway if you are really going to tune your MINI.
-Spark Plugs: JCWs come with cooler plugs, make sure that you get them with the motor.
-The routing of the exhaust and the position of the catalytic converter is different on the R50 than on the R53. For this reason the R53s can't carry a spare tire.
-Gearing: R53s have 6 gears, You may be one short.
-As previously mentioned, the battery will need to be relocated.
-JCW header. Thats one thing about the JCW R53 which makes it different from an R53 with non JCW mods. by purchasing a JCW engine (without the intercooler and all the other goodies), you're getting an R53 engine with a JCW header

All and all I think that you would be creating a HUGE mess/mistake
If you want to get a bunch of horse power out of your R50, Try this:
http://www.mini-madness.com/index.asp?P ... ProdID=148

Try looking around on http://www.mini2.com/forum/mini-cooper/

Also FYI
R50 - One, One D and Cooper 2001-2006
R53 Cooper S 2001-2006
R52 Convertible 2004-2008
R55 Clubman 2006-now
R56 One, Cooper, Cooper D and Cooper S new style. 2006-now

Also a heads up, one of the differences in the next gen of MCSs (R56) from the R53 MCSs is that the R56 is Turbocharged while the R53 is Supercharged (Supercharged gets the power for the compressor from the Crankshaft while the Turbocharger gets its power from the exhaust. The Supercharger gives you more kick at a low to mid RPM, but in the end gives you less Horse power and torque than the turbo. The Turbo gives you more power at mid to high but since it is powered by the exhaust, there is often a turbo lag that occurs. MINI has done a great job in nearly eliminating it.
Hope that helps and good luck

_________________
DMB w/W '97MC- Koni Sprt/tnd exhst
DS w/DS '06MCS-17%/Alta CAI/Detroit Bypass Valve/Air Dvrtr/Schroth Racing Hrnss/CF Uber Scoop/19mm Sway Bar/Camber Plates/Team Dynamics ProRace 1 17" Anthracite Rims/Jerz Plates&Gray-Scale Czech roof flag


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 20:52 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
A jestli jeste muzu,kde jsi to koupil to nove vicko S a slo by se domluvit na nejake pomoci v pripade ze bych si nevedel rady?J


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 20:58 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. led 2005 16:57
Příspěvky: 1016
Bydliště: Hradec Králové
pepa píše:
A jestli jeste muzu,kde jsi to koupil to nove vicko S a slo by se domluvit na nejake pomoci v pripade ze bych si nevedel rady?J


Kupované bylo v anglii.A jasně ,že bych případně poradil. Dokonce bych možná dohledal i nějaký foto manuál :wink:

_________________
IS IT LOVE??????????..............Mini

Prodej veškerých ND na MINI R50 R53. Výkup vysloužilých Miňíků.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: vymena motoru
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 21:28 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
Tak diky.Vicko jsem koupil z toho USA tak doufam ze to dorazi a ze to bude to co jsem chtel!V pripade ze bych nevedel jak na to tak se ozvu.Stejne jsem ted v Irsku a domu jedu az za mesic.Tak diky a hoj :thumbup:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 21:43 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. led 2008 21:19
Příspěvky: 28
Bydliště: Dobris/ New Jersey USA
Kdybi jsi miel problemi poslat z USA rekni mne a ja ti skusim pomoct

_________________
DMB w/W '97MC- Koni Sprt/tnd exhst
DS w/DS '06MCS-17%/Alta CAI/Detroit Bypass Valve/Air Dvrtr/Schroth Racing Hrnss/CF Uber Scoop/19mm Sway Bar/Camber Plates/Team Dynamics ProRace 1 17" Anthracite Rims/Jerz Plates&Gray-Scale Czech roof flag


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: pomoc
PříspěvekNapsal: 04. kvě 2008 23:23 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. kvě 2008 13:13
Příspěvky: 20
Bydliště: Ostrava
Jo tak to bych potreboval.Uz se mi nekolikrat stalo ze jsem chtel neco koupit na USA Ebay a oni mi napsaly ze neposilaji do Evropy a ze jim mam zadat nejakou adresu nekoho v USA.Treba jsem chtel koupit kabely silikonove ke svickam a ty mi nikdo nechtel poslat.Tak to by jsi byl moc hodny,ja bych to koupil zaplatil a nechal bych to poslat na tvou adresu a ty by jsi mi to mohl preposlat.To by slo,ne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz