Logo
Právě je 02. kvě 2024 09:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 10:29 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 01. lis 2011 18:44
Příspěvky: 23
Kluci pokud jste někdo to cukání odstranil popište jak. Na mém motoru jsme vyměnili už kdeco a stále cuká. Spadne do nouzového režimu. Řídící jednotka píše desítky závad, nedává to smysl. Zkontrolovali jsme i ŘJ, a měla by být v pořádku. Dík za jakoukoli radu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 10:38 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
A co treba ty chyby z RJ hodit na strycka GOOGLE?

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 10:43 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 01. lis 2011 18:44
Příspěvky: 23
Seznam chyb máme samozřejmě k dispozici, tam problém není.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 12:01 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
tak jak jsi to popsal napadaji mě dva nepřatelé Mini a to je Vlhko / koroze Kontaktu - civka atd kabely/ a pak Škůdci - utok na elektroinstalaci

To jste zkoukli / myslim kabelaž, kostry, zkraty / ???

Popiš jak a kdy to začlo...

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 14:54 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Minijin píše:
Kluci pokud jste někdo to cukání odstranil popište jak. Na mém motoru jsme vyměnili už kdeco a stále cuká. Spadne do nouzového režimu. Řídící jednotka píše desítky závad, nedává to smysl. Zkontrolovali jsme i ŘJ, a měla by být v pořádku. Dík za jakoukoli radu.


Zdravim, chce videt ty chyby a nejlepe zapojit a spustit BMW diagnostiku. Tam se da mnohem vic.

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 22:31 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 01. lis 2011 18:44
Příspěvky: 23
Závada se poprvé objevila v Německu na dálnici, nikomu bych nepřál na tříproudové plně obsazené dálnici u Mnichova když vám ve 130km spadne auto do nouzového režimu. Pomalu jsme dojeli do nejbližšího BMW servisu. Po připojení na diag vyměnili nějaký ventil v okruhu chlazení. Projeli to a slavnostně mi to předali. Po ujetí asi 300km znovu stejná závada. Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal. Tato závada může mít hodně příčin. Vyměnili jsme zapalování kabely svíčky. Po ujetí asi 100km stejná závada. Nechali jsme vyčistit vstřiky, jeden byl na hranici tolerance. Po ujetí 100km stejná závada. Poslední akci kterou udělám bude výměna toho svstřiku. Nevyměnil sem ten snímač tlaku, ale odbornící tvrdí že příčina je někde jinde. Uvidíme.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 22:45 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
mam teraz podobny problem popisem Vam moju situaciu

uz davnejsie mi minik cukne 2x 3x kedy ako ale len ked mu poriadne prislapne na pedal 3-5t ot a viac az pocujem z vyfuku "prdy"
ako minik na sekundu ako by vypol a hned pridal vykon
pri nizkych otackach nic sa nedeje alebo pri beznej jazde pohoda
benzinom to nebude overil som to
kable,cievka a sviecky by to tiez nemali byt,aspon si myslim

a este par krat sa my stalo aj dneska asi pred 2hod ked som isiel z prace ze minika som natocil a asi po 2s otacky spadli asi na 500 a minik skoro zdochol tak som pridal asi na 2t ot. trocha podrzal,pustil a zase spadli na 500 spravil som tak este raz a potom ok
nechapem :oops:
a mam este taky zvastny zvuk motora ako diesel,pridal by som tu ukazku ale neviem ci sa da

uz par chalanov radilo ze to bude asi nejaka prasknuta hadicka ze nasava falosny vzduch alebo cidlo ale aj mnoho inych veci zeby to mohlo sposobovat
ale uz pomaly sa bojim ze to moze byt aj nieco horsie no dufam ze nie ved nadej umiera posledna :mrgreen: :bigups:

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 14. bře 2013 22:47 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
Minijin píše:
Závada se poprvé objevila v Německu na dálnici, nikomu bych nepřál na tříproudové plně obsazené dálnici u Mnichova když vám ve 130km spadne auto do nouzového režimu. Pomalu jsme dojeli do nejbližšího BMW servisu. Po připojení na diag vyměnili nějaký ventil v okruhu chlazení. Projeli to a slavnostně mi to předali. Po ujetí asi 300km znovu stejná závada. Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal. Tato závada může mít hodně příčin. Vyměnili jsme zapalování kabely svíčky. Po ujetí asi 100km stejná závada. Nechali jsme vyčistit vstřiky, jeden byl na hranici tolerance. Po ujetí 100km stejná závada. Poslední akci kterou udělám bude výměna toho svstřiku. Nevyměnil sem ten snímač tlaku, ale odbornící tvrdí že příčina je někde jinde. Uvidíme.



viewtopic.php?f=73&t=4755

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 15. bře 2013 12:49 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 01. lis 2011 18:44
Příspěvky: 23
Pepino díky, objednám ten snímač a dám zprávu jak to dopadlo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 15. bře 2013 14:16 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
No zkus, me to delalo ruzne veci kdyz byl ten snimac K.O. Svitila mi kontrolka motoru a DSC. A jak pise Pumik, tak po nastartovani mi kolisaly otačky. Nicmene motor jsem v nouzaku nemel.

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 14:38 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
ahojte

moze to moje cukanie sposobotat toto??
vid obr.
tak klapka nieje v tej polohe ako ma byt
ked pritlacim palcom ide to zarovno je tam cca 2mm vola
nejake rady Pani??
vdaka


Přílohy:
20130408_141724.jpg
20130408_141724.jpg [ 143.83 KiB | Zobrazeno 8055 krát ]
20130408_141746.jpg
20130408_141746.jpg [ 128.12 KiB | Zobrazeno 8055 krát ]

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 14:42 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
Myslim ze to nebude ono, ty 2mm jsou skoro vlastnost z vyroby...

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 14:47 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
:?
ale nezda sa mi to pepo zeby to tak malo byt
tak idem pozriet na BPV klapku

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 15:37 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
roby to Vam toto tiez??
http://www.youtube.com/watch?v=ZOwPJT4T ... CA1DF3FB2D

:?

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 15:48 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Minijin píše:
Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal.


To nebude hlaseni z BMW diagnostiky!
Je dulezite vedet jakou pesne chybu hlasi a ktery tlak je prilis vusoky! Naprikald pokud je to "barometric" jedna se o atmosfericky a na to je jine cidlo.
-"absolute pressure" je: vakum z pistu(inlet) minus atmosfericky. Jinymi slovy jsou tam dve cidla, jedno meri atmosvericky (pred kompresorem) a to druhe inlet(za nim). Pokud je pouze jedna chyba "absolute pressure too high", ja bych zacal s tim cidlem jak popisoval Peppino a v pripade barometric pressure too high bych vymenil nejdrive cidlo ktere meri atmosfericky tlak.

Jen upozornuji, ze univerzalni ctecky chyb ukazuji pouze obecnou/univerzalni informaci (ne spec.BMW hlaseni a popis chyb). Nekdy muzou pomoct identifikovat problem, jinde udelaji vic zmatku. Doporucjuji zapojit BMW diagnostuku (napr.INPA). Za prve popis chyb je obsahlejsi a za druhe je mozno spustit BMW diagnostiku (napr.DIS) a tam lze identifikovat problem presneji bez nutnosti vymenit vs.cidel a soucastek motoru, nez zjistit, ze je spatny connector...

_________________
MCS 2005/240hp


Naposledy upravil iko dne 08. dub 2013 16:15, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 15:59 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
2 pumik. mam doma zanovni klapku pripravenou na montaz juknout jake ma vule :wink:

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 16:07 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Pumik9 píše:


TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 16:12 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
iko píše:
Pumik9 píše:


TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh

preve ze to video je ked vypnem motor a vytiahnem kluce :?

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 16:26 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Pumik9 píše:
iko píše:
Pumik9 píše:


TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh

preve ze to video je ked vypnem motor a vytiahnem kluce :?


niceho se neboj to dela kazde Mini :bigups:

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Mini Cooper S - Cukaní
PříspěvekNapsal: 08. dub 2013 16:34 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
@Pumik vsimnul jsem si z fotky TB, ze mas na BPV nejspis peknou mezeru. Koukni na foto a clanek: viewtopic.php?f=73&t=5503&p=44465#p44465
To muze byt dobra cesta ke zvyseni vykonu a take reseni tveho problemu!!


Přílohy:
8.4.jpg
8.4.jpg [ 60.68 KiB | Zobrazeno 7992 krát ]

_________________
MCS 2005/240hp
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz