úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
13. čer 2010 11:37
Ahoj Miňáci,
prosím Vás, mám trable se svým prockem Mini Cooper S, r.v. 2002.
Když šlápnu na plyn a jdu řekněme od 2 tis. otáček, tak mi to asi třikrát škubne, a z výfuku se ozve, jakoby tam chvilku nešel benzín, nebo tam byla vzduchová bublina... Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, který byl teda jetý(auto má 96 tis. najeto) a také vzduchový filtr... Dost to pomohlo, ale problém je pořád zde...
Poradíte mi někdo?
Uvítal bych radu nejlépe, jestli máte někdo nějakého známého v Olomouckém kraji, kde to není autorizovaný servis, ale má origoš diagnostiku, aby mi to odhalil...
Díky moc a hezký víkend
S-Robie
13. čer 2010 22:09
chce to vice popsat ...
dela to stale a nebo jen u studeneho nebo tepleho motoru ?? a jak dal po tech 2t to uz jede normalne
jen z toho co muzes proverit sam nebo lepe s pomoci zkuseneho mechanika
kontrola civky rada koroduje na kontaktech ??
zapalovaci kabely ??
Skritici Klapka ??
vstriky ??
kompresor ??
14. čer 2010 10:56
Dela to i u studeneho, i u tepleho, nema to na to vliv...
obcas to proskubne ve 2 tis, obcas ve 3 tis, obcas klidne i v 4, ale dal uz ne... jakoby se tim uplne vykopl vykon a nejede to... rozsviti se kontrolka motoru
kompressor ma plynuly zvuk, tim to nebude...
a nejakeho toho mechanika neznas?
dik
14. čer 2010 11:52
My, kompresoru nemaje, jsme se zatim s timhle nesetkali. Me se treba obcas stane (asi dvakrat) ze pri plnem vykonu se obcas rozsviti kontrolka motoru a motor prestane tahnout - na nejaky cas. Pak musim zastavit, vypnout motor a po nejake dobe nastartovat a vse je v pohode. Stalo se to zatim dvakrat v rozmezi x mesicu, takze nic pravidelneho. Rada od zkusenejsiho byla ze muze zlobit lambda sonda.. Ale to je jen polemizovani.. U mechaniku moc nevim, do BMW z financnich duvodu nejezdim, ale dobre ohlasy jsou na servis BMW v praze, myslim ze BMW Krotil
http://www.bmwkrotil.cz/ Ale nevim, jak to mas daleko/blizko...
A motor mi cuka jen kdyz je studeny, a to mam nove svicky..
30. črc 2010 16:08
tak mám úpně stejnej problém. V BMW mi řekli že je to škrtící klapka na plynu - že se to stává. No teď čekám na novu až dorazí z německa - cca 6500 Kč tak doufám že už to bude Ok
MINI COOPER 7
31. črc 2010 07:16
Někdy stačí klapku vyčistit,to přepínání do nouzového režimu jsem nedávno řešil protože bylo čím dál častější až se to už nechytlo, sundej hadici sání ,sprej na odmašťování brzd nebo existuje přímo na to a prostříkej, klapku otevři mechanicky aby jsi se dostal na váhu vzduchu a prostříkej netvrdím že máš stejnou závadu jako já ale zkus to, tim nic nezkazíš.
05. bře 2012 10:24
Ja mam zrejme to iste. Mam Mini Cooper S, 2003. Po nastartovani motora za studena, zacnu rychlo padat a dvihat otacky motora a ako keby dusit motor a hned kontrolka motora. Pri jazde sedi ten popis presne ako pisal kolega hore. Bol som na diagnostike a servisak mi vytlacil list s poruchami a bola tam chyba 1238 Snimac tlaku v sacom potrubi - prilis velky signal. Oni sa s tym nes.ali a vymenili mi snimac cca 70.-eur...lenze problem bol hned spat...tak ze mam teraz 2 kusy dobrych snimacov tlaku vzduchu na sacom potrubi... Zajtra idem prekontrolovat sanie motora, ci to niekde nenasava falosny vzduch, lebo fakt si uz neviem dat rady co s tym robit. Uz si to nejak vyriesil??
05. bře 2012 17:14
mne sa to tiez sem tam stane ale za studena v zime
ziadna kontrolka mi nesieti
2x trhne a potom v pohode
ale skus prejst kable a cievku,mozes skontrolovat aj sviecky alebo aj skrtiacu klapku ako bolo spomenute hore
05. bře 2012 20:47
Nazdar,ja som mal ten istý problem raz šlo auto 30-40km ok potom začalo trhat.Taktiež som najskor vyčistil klapku bola totalne zanesena,bolo to lepšie ale stale to občas urobilo.dal som auto na diagnostiku a hlasilo priliš velký tlak v sacom potrubý.Vymenil som snimač tlaku vzduchu tak ako tu bolo pisane a všetko slape ako ma snimač cca 44Ečok v BMW original,nahradu nekupuj a nezabudni po výmene snimača dat opet auto na vymazanie zavad.Ale taktiež to može byt aj kabloch ku sviečkam pripadne cievka v horšom pripade praskute sanie

musiš poskušat....
Pethy-ak budeš mat problem so sanim,mam este jeden motor v garaži ak ti pomože.
05. bře 2012 22:26
Chalani dakujem krasne za info, zajtra idem k mechanikovi do garaze pozriet na tu klapku, tak hadam to bude ok.
miniKE dik, ved napis nejake info do spravy ohladom motora.
inak keby ste si chceli dat pofotit vase minicka, davam link na kamosa fotografa. Mam tam moj shooting
www.automotivephoto.eu
09. led 2013 18:14
Pethy - Co bylo u toho motoru příčinou těch problémů? Nebo co jste vše vyměnili? Dík .
13. led 2013 14:04
Nazdar ,no ja mam mini cooper s 2012 a za studena na volnobehu sa sem tam stane ze troska zakolisu otacky ale ako sa zohreje tak drzia pekne ,ale cez leto to nerobi len ked je chladnejsie,a v servise mi povedali ze to je klapka ze to sem tam spravy
13. led 2013 17:07
nemam sice kompressor ale toto iste mi robili svieckove kable. Kontrolka sa mi ale nerozsvietila iba ked som dal jednu fajku prec natvrdo od sviecky az vtedy zacalo svietit.
naozaj po takychto opravach treba vymazat pamat na diagnostike? myslel som ze len to uklada do radiacky ze bol daky problem,nemyslel som zeby to malo vplyv na beh motora..
06. bře 2013 18:23
Řešil jsem taky problém s cukáním motoru okolo dvou tisíc otáček a při té příležitosti mi krom jiných věcí diagnostika ukázala přez devadesát chyb na čidlu podtlaku. Nakonec se ukázalo že hadička která je nasazena na čidlo je u objímky čidla zlomená. Mám cooper S r.v. 2002 nemůžu najít v katalogu nikde tu hadičku ktrá je mezi čidlem a sacím potrubím. Kdyby někdo měl nebo znal číslo dílu byl bych vděčný. Přikládám foto je to ten oranžový konektor
- Přílohy
-

- IMG_0002.JPG (180.2 KiB) Zobrazeno 14886 krát
06. bře 2013 18:24
Ještě jedna fotka z blízka. J.C.
- Přílohy
-

- IMG_0005.JPG (133.72 KiB) Zobrazeno 14886 krát
06. bře 2013 18:48
to s tym nic nema, je to len izolacia

pozriem sa ako to mam ja a ozvem sa
06. bře 2013 19:04
Ten oranžový konektor je zapojený v čidle podtlaku a to je spojeno se sacím potrubím hadičkou která má na konci rozšíření a je nasazená zespodu na čidle. A já hledám tu hadičku jako díl protože je pod čidlem v tom zůžení ulomená. J.C.
06. bře 2013 20:57
myslim ze by to mohlo byt ono /20 ./ 11651504943
ps. kdyz tak zitra kouknu na motor mam ho venku a odstrojeny
- Přílohy
-

- sani.jpg (79.5 KiB) Zobrazeno 14834 krát
06. bře 2013 22:24
Jo našel si to pampe, snažil jsem se ji taky najít a přehlédl jsem...
06. bře 2013 23:21
Supr, to bude ono, do čidla jde ten rozšířený návlek a já to tam mám ulomený, provizorně jsem to sice opravil ale dám tam nový

jestli se tam dostanu. Chlapiska díky J.C.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.