28. čer 2013 18:39
Tak jsem take provedl vymenu palivoveho filtru.
Na starem puvodnim filtru byl uveden datum vyroby a to 10/02 a MINI je 12/02 a to znamena, ze byl puvodni a mam najeto pres 177 000 kilometru!!
Dno nadrzky nebylo videt a bylo pokryto drobnymi kousky, asi bych to prirovnal k pisku.
Soucasne jsem take vycistil skrtici klapku. MINI ztracelo vykon a to hlavne pri prudke akceleraci, pri rozjezdu na jednicku, ale i po zarazeni dvojky a prudkem seslapnuti plynu se cele auto nejdrive nadechlo, rozechvelo a chrochtalo jak popisuje Martin911Turbo v prispevku "Rachot, vibrace pri akceleraci". A prave po vycicteni skrtici klapky a vymene palivoveho filtru, MINI pri prudkem seslapnuti jde za plynem. Zadne chrochtani ani vibrace. Muzu urcite vsem vymenu palivoveho filtru jen doporucit a to hlavni tem, kteri maji vysoky najezd kilometru.
A kdo bude shanet vlozku palivoveho filtru se sadou tesnicich O krouzku, doporucuji
http://www.automatejcek.cz, za velice prijemne penize.
V nabidce ji vsak nemaji, vse jsem domlouval pres email.
- Přílohy
-
- 01.jpg (60.5 KiB) Zobrazeno 13379 krát
-
- 02.jpg (56.77 KiB) Zobrazeno 13379 krát
-
- 03.jpg (42.68 KiB) Zobrazeno 13379 krát
-
- 04.jpg (43.13 KiB) Zobrazeno 13379 krát
-
- 05.jpg (53.96 KiB) Zobrazeno 13379 krát