Logo
Právě je 28. bře 2024 19:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29. led 2011 18:17 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
...právě přečtení několika vláken na mini2.com trochu uklidnilo. Pokud jsou některé kusy Getragů a spojek trochu hlučnější a ničemu to nevadí naučím se s tím nějak žít. Aspoň podle reakce hodně uživatelů (a US servisů) tak vypadá.

Pořád mi to totiž nejde do hlavy. Auto mám vyrobené 7/2006. Teda jeden z úplně posledních kusů první generace tak tou dobou snad mělo být vychytáno co nejvíc much i na Getragu.

Jinak v servisu mi říkali, ať s tím jezdím. Kdyby se mělo něco stát tak se toho víc už nezničí a kdyby to bylo před zborcením (spojka) tak to bude dělat takový bordel, že to poznám.

Už je do docela dlouho co jsem si toho všimnul (kdy to začalo netuším) a od té doby je to pořád na stejné úrovni.
:?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 31. led 2011 17:49 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. čer 2009 11:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Hodonín
Zdravím všechny mám stejný problém už jezdím s klepáním od spojky rok a pů a zatím vpohodě auto mám vyrobeno listopad 2004.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. úno 2011 10:46 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2010 12:15
Příspěvky: 76
Tak alespon, ze clovek neni sam :) Davam si tak jeste mesic, a pak pujdu na vymenu spojky k Pupikum. Dam vedet, jak to dopadlo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. úno 2011 11:21 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
Tak koukám, že nás opravdu není málo. A podle US fór to taky nebyl/není moc ojedinělý problém.

V pondělí jsem objednaný k (taky) Auto Pupik na olej. Ještě jsem tam nebyl tak to aspoň omrknu :-).

Pal jsem jim mail a také říkali něco podobného. Spojkové ložisko nebo ložisko na vstupní hřídeli na převodovce. ( :-/ )

Ale jak říká polman, rok a nic. Zatím to asi nechám být.

Příští pondělí dám víc info ;-).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. úno 2011 21:24 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. čer 2009 11:18
Příspěvky: 12
Bydliště: Hodonín
Volal jsem do Renocaru Brno a ptal jsem se na ten náš problém. Řekli mě že to bude asi spojkové ložisko ale po telefonu to nemůžou říct přesně je to potřeba vidět. Až zjistím co dál tak zas napíšu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. úno 2011 13:19 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
Mám čerstvé informace. Bohužel se v mém případě opravdu jedná o převodovku.

Veškeré informace jsem doplnil do prvního příspěvku aby budoucí čtenáři měli usnadněnou práci :-)).

Nicméně tady přikládám odpověď na můj dotaz na MINI2.com, kde jsem dostal i návod jak vše správně diagnostikovat.

Podotýkám, že stejný postup znali i v Autopupik, takže ne je ověřené :-)))).

Je to z toho všeho docela na nic. Ale beru to tak jak to je. Pořád se mi to zdá se strany BMW jako fatální selhání a ke všemu se
k němu moc dobře nepostavili. Ty převodovky v první generaci opravu nebyly/nejsou dobré.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. úno 2011 17:02 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. lis 2008 20:57
Příspěvky: 176
Bydliště: Pržno FM
A co se v té převodovce kazí? Jestli ložiska, tak bych na nic nečekal, zajel bych k mechošovi, aby to rozlouskl a podíval se co je špatně. Není na co čekat, ložisko se kousne, hřídel vypochoduje blokem, nebo vydře obal převodovky a máš vyděláno 5x tolik.

_________________
http://moje.auto.cz/m-z-/modre.html
R50 S-ko RE31
M135i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. úno 2011 17:13 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
No prý je to stejný problém jako byl u Midlands. Myslím, že to bude stejný problém jako měl vlr.

Postupně odcházejí synchra a asi taky ložiska, resp. sou tam asi docela vůle.. Nejsem na to žádný expert takže snad dopře tlumočím co mi bylo řečeno.

O vyskakování hřídele, natož do bloku nebyla řeč. Až se to vysype tak to bude prý pořád pojízdné... Něco jako psal vlr.

Jak jsem psal, když tam začneš jemně tlačit rychlost bez spojky začne to dělat úplně přesně takovejhle zvuk:

http://www.youtube.com/watch?v=sbp3T7wKW-Q

Tedy s tím rozdílem, že při túrování motoru to nedělá nic, zatím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. úno 2011 17:37 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. lis 2008 20:57
Příspěvky: 176
Bydliště: Pržno FM
Takže ti na to dají záruku mobility, jo? :shock:
Moc bych tomu nevěřil, to jedině, že by to bylo perpetum mobile.

_________________
http://moje.auto.cz/m-z-/modre.html
R50 S-ko RE31
M135i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. úno 2011 17:54 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
To zase ne, nebylo to něco jako "až se to vysype, klidně s tím jezděte". Nebylo by moc optimální s tím jet natož jezdit, ale v krizový situaci bych se asi domů ještě dostal. Tak asi.

Tak však jak jsem psal, vlr tady o tom mluvil. Když se mu to vysypalo tak to bylo pojízdný.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. úno 2011 10:31 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2010 12:15
Příspěvky: 76
Hm, me se ale vysypal na prevodovce diferencial - coz s timto klepanim nesouviselo. Projevovalo se to tak, ze pri rychlosti vetsi nez cca 40km/h se zacalo ozyvat takove vrzani, jako by byl napr. blby vetrak na chladici. To trvalo asi mesic, dva, a osudna chvile prisla, kdyz jsem Minika trochu zatizil na tankodromu D11 (prvnich 20 km za Prahou na tech nekonecnych hrbolech). Zdalo se mi divne, proc musim stirat zadni okynko, kdyz neprsi. Kdyz jsem pak zastavil a auto prohledl na rampe, zjistil jsem, ze to byl olej z prevodvky - diferencial si prokousal diru ven. Auto ale umelo jezdit vlastni silou dal, vcetne razeni, ale jasne, ze uz jsem to vic nepokousel.
Celou nahradni prevodovku jsem si objednal repasovanou z Anglie a nechal (bohuzel) vymenit v uplne obycejnem servisu, kde minika videli poprve. Nicmene to klepani, ktere resime tady v tom tematu zustalo stale stejne, takze bud je v nove prevodovkce taky neco schnileho, nebo je to fakt jen spojkove lozisko.
Zajimave je, ze to klepani se mi neozyva pri studenem motoru. Pokud zkusim radici pakou pohnout bez seslapnute spojky, klepani prestane a je krasne ticho. Stejne tak, pokud zmacknu spojku.
Spojku se chystam v brzke dobe nechat vymenit, radeji i olej v prevodovce (kdo vi, co mi tam ten machanik nalil) a budu doufat, ze to pomuze. Pokud ne, tak asi budu muset resit reklamaci te prevodovky z Anglie, ale do toho se mi ale vuuuubec nechce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. úno 2011 11:40 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
No tak to jsi na tom asi o necli lip. Ja kdyz tam tlacim jednicku bez spojky zacne to rachotit. Na dvojce o neco min na trojce,ctyrce a petce nic.

Jak jsem rikal, olej v prevodovce byl uplne v poho. Sam se u toho byl kdyz ho kontrolovali. Nesmrdel, bez kov. castecek, ani moc ani malo.

Ted budu cekat, nez to zacne rachotit za jizdy pri razeni a pak me ceka vymena. Sakra me to tak stve :-/. Ale nevim, radsi rovnou koupim uplne novou se zarukou...

Nicmene doufam, ze to v tomhle stavu dyrzi jeste dlouho....treba rok :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. úno 2011 12:21 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2010 12:15
Příspěvky: 76
nezbyva nez ti drzet palce. Az se odhodlam navstivit servis, dam urcite vedet, jak se to u me vyviji.

Jinak treba se to muze nekomu hodit - doplnim odkaz, odkud mam tu prevodovku - http://www.minigearboxes.co.uk/. Nasel jsem je na ebayi, napr. http://cgi.ebay.co.uk/BMW-MINI-GEARBOX-2001-2004-5-SPEED-325-WOW-/160531114157. Nabizeji repasi za cca 400 liber, tu jsem ale nevyuzil, protoze skrin me prevodovky byla derava, takze jsem si objednal komplet. Postovne bylo tusim 70.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. úno 2011 13:42 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. lis 2008 20:57
Příspěvky: 176
Bydliště: Pržno FM
Ta repase je za solidní prachy, čekal jsem větší ranec.

_________________
http://moje.auto.cz/m-z-/modre.html
R50 S-ko RE31
M135i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. úno 2011 14:37 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
Díky za odkazy. Už jsem jim tam psal. Tak uvidím co mi na to odpoví :-).

Nicméně ta cena je fakt dobrá. Ale otázka je jak moc dlouho to vydrží :-(... Ale pořád lepší 15-16k,- něž 40 s prací za novou...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. úno 2011 23:16 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
Ještě jednou budu otravovat s touhle nepříjemnou záležitostí.

Doufám, že nás s podobným problémem bude co nejméně, nicméně když už, tak ať je tady co nejvíce info o něm.

Dostal jsem odpověď z MINI Gearboxes, věřím, že překlad nebude potřeba. ;-)

Tak tedy:
Citace:
HI Jan 5 speed getrag are rattly even new.

the problems are the shafts run directly on the inner bearing races and will wear out faster than if they were running on a bearing. We have had that model unit in with 15000 miles on and they have been almost scrap.

The next problem with the getrag 5 speed is that the bolts regularly come out of the diff carrier resulting in the main case being holed and again the gearbox is scrap.

The synco's don't make a noise, all the do is allow the gears to mesh correctly when your changing, hence the name synco-mesh.

your welcome to bring the car to Coventry and I will explain in more detail after looking at your car, we can change the gearbox in 2.5 hrs if you want it doing.

cost wise

5 Speed getrag - £475

Fitted Price - £690

Fitted with Clutch - £780

Prices + VAT.

Kind regards JT


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. úno 2011 10:35 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2010 12:15
Příspěvky: 76
Vzdycky lituji, ze nezijeme v UK. Prijet, nechat si za par stovek GBP vymenit prevodovku za repas od nekoho, kdo tomu snad rozumi a odjet, toho se tady nedockame. To by mi pak nevadilo tu prevodovku pravidelne menit preventivne pri vymene oleje v motoru :)

Jnak ta repase by u nich mela fungovat tak, ze ti posle komplet prevodovku (snad proti zaloze), ty ji behem tydne vymenis a posles mu zpatky tu starou... V mem pripade jen nebyl ten 2. krok se zasilanim zpet. Jen je otazka, jestli tohle neumi delat nekde v CZ, preci jen, ta Anglie neni moc operativni :(

Bylo by fajn, kdyby byl nekdy brzo nejaky MINI srazik v okoli Prahy, rad bych si poslech tve klepani a porovnal ho s mym, prip. nacerpal zkusenosti :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. úno 2011 16:12 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
myslim ze do CR podminek se idealne hodi ten repas kit obsahujici vse potrebne. Zkusena dilna ci mechanik si s nim poradi aj se zarukou na praci.
..pokud to budu resit tak vyndam prevodovku a tu necham repasnout + vymenim spojku a hura zpatky

ps. 2,5h je hodne mazackej cas :wink:

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. úno 2011 09:39 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2010 14:46
Příspěvky: 270
Bydliště: Praha
...to teda, kluci tam s tim maj asi praxi...

Ale mam dalsi info na se cela situace vyvyji.

Nedalo mi to jel jsem s tim jeste primo do Inveltu. Az me to prekvapilo jak tam z toho byli "vyplesknuty". Hned me objednali na dalsi tyden
k MINI specialitovi a rikali, ze bych mel mit urcite pravo na zazadani o kulanci. 100% by pry nedoporucoval, ale i tak. I kdybych mel nejakou spoluucast.

Auto bylo kupovano u nich, vzdycky tam bylo servisovano a mam veskery doklady a faktury za vse co se s tim autem kdy delo. Nedelam si velke nedeje, ale v tom
vsem me to docela prekvapilo. Jedu tam pristi tyden, jezdit pry muzu bez problemu.

Dam informace jak se situace ma. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. úno 2011 10:40 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2010 12:15
Příspěvky: 76
Parada, tak to bys mel opravdu stesti, drzim palce! To ja mam auto z Nemecka, takze nejaka kulance u Inveltu by asi neprosla..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz