NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
EML a kontrolka motoru - co s tím ? http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=4199 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | worrycz [ 30. bře 2011 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Tak už nějaký čas se potýkám s nepříjemnou situací - čas od času se mi rozsvítila kontrolka motoru + EML, motor ztratil výkon a vůbec to bylo na pikaču.. Po zastavení a nastartování zmizí EML značka, ale kontrolka motoru zůstává.. Nesetkal se s tím někdo z vás ? Popřípadě nemáte někdo radu ? Prolezl jsem US forum a pokaždé tam uváději jiné možné důvody. Nakonec jsem nevydržel a objednal nejaký přístroj, který je schopný přečíst a vymazat chybové hlášky z řídící jednotky. V manuálu Bentley je mraky kódů, takže snad to už konečně vyřeším... Zatím se v tom jen topím a nevím, co dále ![]() |
Autor: | pampeago [ 31. bře 2011 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
No vubec ti nezavidim protoze ze zkusenosti vim ze nahodna chyba se lovi hodne spatne i s diagnostikou ktera navic hodne rada ukazuje uplne jinym smerem nez chyba je... má zkušenost příklad . budeš mít netěsné potrubí mezi svody a katem ... za studena normalní když se potrubí prohřeje začne netěnit hodí chybu motoru ... a vypiše ti chybu lambdy a nebo hodí chybu EGR ventilu nebo průtok spalin, případně překročenou bohatost směsi ![]() ps. zkusil bych to co můžeš porobit sam a nic to nestojí... vyčistit klapku, rozpojit kontakty na motoru, zkotrolovat cívku/ rady starim praskaji a pak se dovnitr dostane vlhkost/ , zapalovaci kabely , kostry . podobné přiznaky jak popisuješ rad děla vadný snímač otáček motoru ale ???!!! Na to přijdem ![]() ps2. civku a kabely ti mužu půjčit svou a můžeš to zkusit prubnout jak se to bude chovat |
Autor: | pvenos [ 01. dub 2011 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Řešil jsem podobnou věc před dvěma lety. Ztráta výkonu, pokles otáček při volnoběhu. Až po třech navštívených autoservisech, dvakrát vyměněných svíčkách a měření kompresního tlaku ve válcích a dalších opičkách se zjistilo: podpálený ventil. |
Autor: | worrycz [ 01. dub 2011 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Tak to nemam uplne pekny vyhlidky ![]() Dneska opet, po tom, co mi vsechno zhaslo jsem si to hnal pekne do prace a opet se to stalo, v zatacce se mi to vsechno rozzarilo a dnes i navic dokonce chcipnul i motor.. Je to spatny ![]() Trochu se desim toho, co to bude... |
Autor: | pampeago [ 01. dub 2011 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Bud rad ze BMW nema cash pamet jako VW group uz by jsi stal u k kraje a čekal na odtahovku. ![]() 2pvenos a ta ztrata vykonu kolisala jako Worrymu ?? |
Autor: | pvenos [ 04. dub 2011 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
pokles výkonu byl náhlý, znatelný, konstantní a naprosto nečekaný. Měl jsem pocit, že mi z motoru utekla polovina koňů. Nevím, jestli je takový pokles vyvolán sníženým kompresním tlakem ve válci nebo elektronikou, která v panice zařídí přežití zbytku stáda... |
Autor: | worrycz [ 04. dub 2011 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Jo, tak tohle sedí.. Z ničeho nic auto nejede, protože je slaboučký jako hromada mezků ![]() |
Autor: | worrycz [ 04. dub 2011 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Pratele a kamaradi, je to tady ![]() Objednana krabicka dorazila a tak jsem hned bezel vyzkouset, co to umi. No, umi toho asi dost, ale to zasadni je, ze mi me auto konecne poseptalo, co mu vlastne je. Po prozkoumani chybovych hlasek se objevil kod: P1125 coz je dle nejakych patrani po netu throttle position sensor Hledal jsem dale a myslim ze to vyresim rozebranim a vycistenim klapky a kontrolou spoju mezi pedalem a klapkou.. Snad se to konecne vyresi ![]() |
Autor: | pampeago [ 04. dub 2011 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
a hned je o neco veseleji... ![]() Klapku jsem zrovna pucoval o víkendu sundas filtrik + 4 srouby +jedne kontakt + hadička podtlaku a je to ![]() ...možná by chybku mohl způsovat i samotný opotřebovaný / předpokladam / potenciometr GAS-pedalu ![]() |
Autor: | worrycz [ 07. dub 2011 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Tak auto uz chciplo kompletne.. Po nastartovani, kdyz vubec naskoci, tak kolisaji otacky od 500-1500, motor cuka, nejede na 4 valce. Plny plyn da otacky motoru na 1500 a je konec. Takze des a hruza.. Podle chytre krabicky je stale problem s klapkou, takze dnes jde ven a uvidime, zda se neco zmeni. Odborna konzultace s HMF partnery vede k poslani nahradni civky z LBC a uvidime, jestli to bude problem se zapalovanim. Tak drzte palce, bez uspechu poslednich akci uz klepe na dvere nejaky servis ![]() Smutny pribeh... |
Autor: | worrycz [ 07. dub 2011 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Tak mam par novinek - dneska jsem sundal ten verk s klapku a cele to proslo malou ocistnou kurou - klapka a kanal byl jako prase, ale zadne mechanicke poskozeni tam nebylo. Jak jsem ji rozhejbal, vycistil, osadil zpet, tak je vsechno v poradku a motor bezi jak hodinky. Obavam se ale, ze to je jen docasne - ale alespon uz vim, kde hledat chybu ![]() Kdyz uz jsem byl tak uspesny, tak jsem vyzvedl zbytek objednanych dilu u BMW (pozdravil Miniprdika) a jdeme na to - plati plan A, kompletni GO predni napravy jiz tento vikend - minimalne prvni cast. Fotodokumentace bude samozrejmosti ![]() |
Autor: | worrycz [ 18. dub 2011 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Doplnuji posledni info: Po zpetne montazi ramu jsem si uzival nerusenou jizdu domu az do momentu, kdy jsem pri najezdu na okruh, zrovna tam (kde potrebujete kazdy kousek vykonu) prisel zase o pulku stada a pak i ten chromy zbytek mi pochcipal ![]() No, jedine funkcni vec z minula se ukazala jako spravna - rozhybat klapku.. Takze byla porucha identifikovana - snad Dnes v Mratine zakoupena klapka nova, luxusni a plne funkcni.. Po kratkem testu vsech jizdnich stylu mohu zatim potvrdit, ze drzime a vrcime ![]() |
Autor: | pampeago [ 18. dub 2011 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
GOOD JOB EL KAPITANO ps. já věděl že si tu zelenou nenecháš ujít ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | collowratek [ 26. dub 2011 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Zdravím kolegové, mám podobný problém jako Worry s EML. Projevuje se hlavně v situacích, kdy jedu do táhlého kopce, nebo prudce přidám plyn, často také když je venku větší zima a auto je ještě studené. Mám pocit, že četnost chyby ovlivňuje i kvalita paliva, které čerpám. Myslíte si, že je to podobný problém s klapkou, jako měl Worry. Ne že bych tedy věděl, co klapka je ![]() Díky za rady |
Autor: | worrycz [ 26. dub 2011 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Ahoj, chyba byla identifikovana pres diagnostiku auta - ja mam takovou jednoduchou, ktera umi jen par veci, ale to hlavni zvlada ![]() Odkud jsi ? pokud PHA a okoli, tak se muzeme sejit a pokusit se chybu najit... |
Autor: | collowratek [ 28. dub 2011 08:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Ahoj a dekuju, Woory, posílám ti vice v PM, v Praze byvam. |
Autor: | erzika89 [ 28. dub 2011 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
jojo tohle jsem měla taky ale jen v zimě. Když bylo kolem té -8 tak tohle mi to přesně dělalo protože mám diesel. Mechanik mi taky na diagnostice řekl že to je egr no a tak jsem to nějak neřešila a tedka jezdí uplně v pohodě... Co mi také poradili bylo protože naše čerpací stanice jsou na prd a na nic tak at si vyměním palivový filtr a že to bude v pohodě. Že jsem někde načerpala naftu obsahující vodu a prostě to mi tam zamrzá. Hele nevím filtr jsem neměnila ale už je to zase v pohodě. tak uvidíme v zimě. Hlavně servis moc nemůžu sehnat jsem z prahy a jen tak nikdo se mi nechce podívat na miniho že ho nikdo nezná. Do inveltu se mi taky nechce tak fakt nevím ještě budu hledat ale kdyby jste někdo věděl budu hrozně štastná za každou radu protože mini potřebuje kvalitního servisáka protože mi klepe spojka tak at se uplně nevyklepe ![]() |
Autor: | collowratek [ 26. kvě 2011 09:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Zdravím, a moc děkuji Worrymu, za pomoci takové jakoby kostičky, kterou připojil nějak k autu, zjistil, v čem je problém. Chyba, kterou mi to hlásilo (P3002/BMW 19993 - Fuel rail pressure control. Pressure too low), znamenala pokles tlaku palivové soustavě. V jednom fóru jsem pak našel případnou příčinu chyby a doporučení vyměnit palivový filtr. Mám btw taky diesel. (http://www.mini2.com/forum/first-genera ... iving.html). Nový filtr stál litr a práce vesnického automechanika pár stovek. Auto už 14 dní šlape jako švýcarské hodinky. Díky moc Worry ještě jednou. |
Autor: | worrycz [ 26. kvě 2011 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Tak to mám radost, že jsem pomohl ![]() ![]() |
Autor: | Peppino [ 24. dub 2012 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: EML a kontrolka motoru - co s tím ? |
Ahoj, mohu se prosim zeptat jakou krabicku na diagnostikovani jsi koupil, kde a kolik takova vec stala? Co vse ta krabicka dokaze? Vycist chybove kody i jejich promazani? Diky |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |