Logo
Právě je 28. dub 2024 16:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EML a kontrolka motoru - co s tím ?
PříspěvekNapsal: 30. bře 2011 19:11 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak už nějaký čas se potýkám s nepříjemnou situací - čas od času se mi rozsvítila kontrolka motoru + EML, motor ztratil výkon a vůbec to bylo na pikaču.. Po zastavení a nastartování zmizí EML značka, ale kontrolka motoru zůstává..

Nesetkal se s tím někdo z vás ? Popřípadě nemáte někdo radu ? Prolezl jsem US forum a pokaždé tam uváději jiné možné důvody. Nakonec jsem nevydržel a objednal nejaký přístroj, který je schopný přečíst a vymazat chybové hlášky z řídící jednotky. V manuálu Bentley je mraky kódů, takže snad to už konečně vyřeším...

Zatím se v tom jen topím a nevím, co dále :(

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 31. bře 2011 07:07 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
No vubec ti nezavidim protoze ze zkusenosti vim ze nahodna chyba se lovi hodne spatne i s diagnostikou ktera navic hodne rada ukazuje uplne jinym smerem nez chyba je...

má zkušenost příklad . budeš mít netěsné potrubí mezi svody a katem ... za studena normalní když se potrubí prohřeje začne netěnit hodí chybu motoru ... a vypiše ti chybu lambdy a nebo hodí chybu EGR ventilu nebo průtok spalin, případně překročenou bohatost směsi :blink:

ps. zkusil bych to co můžeš porobit sam a nic to nestojí... vyčistit klapku, rozpojit kontakty na motoru, zkotrolovat cívku/ rady starim praskaji a pak se dovnitr dostane vlhkost/ , zapalovaci kabely , kostry .

podobné přiznaky jak popisuješ rad děla vadný snímač otáček motoru ale ???!!!

Na to přijdem :bigups:

ps2. civku a kabely ti mužu půjčit svou a můžeš to zkusit prubnout jak se to bude chovat

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. dub 2011 10:01 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 13. srp 2009 16:21
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Řešil jsem podobnou věc před dvěma lety.
Ztráta výkonu, pokles otáček při volnoběhu. Až po třech navštívených autoservisech, dvakrát vyměněných svíčkách a měření kompresního tlaku ve válcích a dalších opičkách se zjistilo: podpálený ventil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. dub 2011 11:31 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak to nemam uplne pekny vyhlidky :(

Dneska opet, po tom, co mi vsechno zhaslo jsem si to hnal pekne do prace a opet se to stalo, v zatacce se mi to vsechno rozzarilo a dnes i navic dokonce chcipnul i motor.. Je to spatny :(

Trochu se desim toho, co to bude...

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. dub 2011 13:52 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
Bud rad ze BMW nema cash pamet jako VW group uz by jsi stal u k kraje a čekal na odtahovku. :?

2pvenos a ta ztrata vykonu kolisala jako Worrymu ??

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. dub 2011 10:22 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 13. srp 2009 16:21
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
pokles výkonu byl náhlý, znatelný, konstantní a naprosto nečekaný. Měl jsem pocit, že mi z motoru utekla polovina koňů. Nevím, jestli je takový pokles vyvolán sníženým kompresním tlakem ve válci nebo elektronikou, která v panice zařídí přežití zbytku stáda...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. dub 2011 11:07 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Jo, tak tohle sedí.. Z ničeho nic auto nejede, protože je slaboučký jako hromada mezků :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. dub 2011 16:55 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Pratele a kamaradi, je to tady :bigups:

Objednana krabicka dorazila a tak jsem hned bezel vyzkouset, co to umi. No, umi toho asi dost, ale to zasadni je, ze mi me auto konecne poseptalo, co mu vlastne je. Po prozkoumani chybovych hlasek se objevil kod: P1125 coz je dle nejakych patrani po netu throttle position sensor Hledal jsem dale a myslim ze to vyresim rozebranim a vycistenim klapky a kontrolou spoju mezi pedalem a klapkou.. Snad se to konecne vyresi :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. dub 2011 20:06 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
a hned je o neco veseleji... :wink:

Klapku jsem zrovna pucoval o víkendu sundas filtrik + 4 srouby +jedne kontakt + hadička podtlaku a je to 8)

...možná by chybku mohl způsovat i samotný opotřebovaný / předpokladam / potenciometr GAS-pedalu :idea:

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. dub 2011 10:17 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak auto uz chciplo kompletne.. Po nastartovani, kdyz vubec naskoci, tak kolisaji otacky od 500-1500, motor cuka, nejede na 4 valce. Plny plyn da otacky motoru na 1500 a je konec. Takze des a hruza.. Podle chytre krabicky je stale problem s klapkou, takze dnes jde ven a uvidime, zda se neco zmeni. Odborna konzultace s HMF partnery vede k poslani nahradni civky z LBC a uvidime, jestli to bude problem se zapalovanim. Tak drzte palce, bez uspechu poslednich akci uz klepe na dvere nejaky servis :(

Smutny pribeh...

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. dub 2011 20:53 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak mam par novinek - dneska jsem sundal ten verk s klapku a cele to proslo malou ocistnou kurou - klapka a kanal byl jako prase, ale zadne mechanicke poskozeni tam nebylo. Jak jsem ji rozhejbal, vycistil, osadil zpet, tak je vsechno v poradku a motor bezi jak hodinky. Obavam se ale, ze to je jen docasne - ale alespon uz vim, kde hledat chybu :bigups:

Kdyz uz jsem byl tak uspesny, tak jsem vyzvedl zbytek objednanych dilu u BMW (pozdravil Miniprdika) a jdeme na to - plati plan A, kompletni GO predni napravy jiz tento vikend - minimalne prvni cast. Fotodokumentace bude samozrejmosti :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. dub 2011 20:40 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Doplnuji posledni info: Po zpetne montazi ramu jsem si uzival nerusenou jizdu domu az do momentu, kdy jsem pri najezdu na okruh, zrovna tam (kde potrebujete kazdy kousek vykonu) prisel zase o pulku stada a pak i ten chromy zbytek mi pochcipal :biggrin:

No, jedine funkcni vec z minula se ukazala jako spravna - rozhybat klapku.. Takze byla porucha identifikovana - snad

Dnes v Mratine zakoupena klapka nova, luxusni a plne funkcni.. Po kratkem testu vsech jizdnich stylu mohu zatim potvrdit, ze drzime a vrcime :banana:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. dub 2011 20:53 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
GOOD JOB EL KAPITANO

ps. já věděl že si tu zelenou nenecháš ujít :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:deejay: jedna na patecní večer HIHI

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2011 13:41 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. čer 2009 14:25
Příspěvky: 8
Zdravím kolegové,
mám podobný problém jako Worry s EML. Projevuje se hlavně v situacích, kdy jedu do táhlého kopce, nebo prudce přidám plyn, často také když je venku větší zima a auto je ještě studené. Mám pocit, že četnost chyby ovlivňuje i kvalita paliva, které čerpám. Myslíte si, že je to podobný problém s klapkou, jako měl Worry. Ne že bych tedy věděl, co klapka je :-). Jen dodávám, že mám diesel 2004.
Díky za rady


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2011 14:21 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Ahoj, chyba byla identifikovana pres diagnostiku auta - ja mam takovou jednoduchou, ktera umi jen par veci, ale to hlavni zvlada :bigups: Napichnes to a auto Ti rekne, co se s nim deje - vypise to chybove kody jak nahodne, tak pretrvavajici. podle manualu pak muzes najit, co je to za chybu. Bohuzel ne vzdycky se ukaze ta spravna, protoze mnohdy to ovlivnuje i vice faktoru. Kazdopadne sel bych do tohohle..

Odkud jsi ? pokud PHA a okoli, tak se muzeme sejit a pokusit se chybu najit...

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28. dub 2011 08:39 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. čer 2009 14:25
Příspěvky: 8
Ahoj a dekuju, Woory, posílám ti vice v PM, v Praze byvam.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28. dub 2011 15:15 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 19. led 2011 22:24
Příspěvky: 5
jojo tohle jsem měla taky ale jen v zimě. Když bylo kolem té -8 tak tohle mi to přesně dělalo protože mám diesel. Mechanik mi taky na diagnostice řekl že to je egr no a tak jsem to nějak neřešila a tedka jezdí uplně v pohodě... Co mi také poradili bylo protože naše čerpací stanice jsou na prd a na nic tak at si vyměním palivový filtr a že to bude v pohodě. Že jsem někde načerpala naftu obsahující vodu a prostě to mi tam zamrzá. Hele nevím filtr jsem neměnila ale už je to zase v pohodě. tak uvidíme v zimě.
Hlavně servis moc nemůžu sehnat jsem z prahy a jen tak nikdo se mi nechce podívat na miniho že ho nikdo nezná. Do inveltu se mi taky nechce tak fakt nevím ještě budu hledat ale kdyby jste někdo věděl budu hrozně štastná za každou radu protože mini potřebuje kvalitního servisáka protože mi klepe spojka tak at se uplně nevyklepe :-D.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. kvě 2011 09:03 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. čer 2009 14:25
Příspěvky: 8
Zdravím, a moc děkuji Worrymu, za pomoci takové jakoby kostičky, kterou připojil nějak k autu, zjistil, v čem je problém. Chyba, kterou mi to hlásilo (P3002/BMW 19993 - Fuel rail pressure control. Pressure too low), znamenala pokles tlaku palivové soustavě. V jednom fóru jsem pak našel případnou příčinu chyby a doporučení vyměnit palivový filtr. Mám btw taky diesel. (http://www.mini2.com/forum/first-genera ... iving.html). Nový filtr stál litr a práce vesnického automechanika pár stovek. Auto už 14 dní šlape jako švýcarské hodinky. Díky moc Worry ještě jednou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. kvě 2011 12:49 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak to mám radost, že jsem pomohl :-)

:bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. dub 2012 21:25 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
Ahoj, mohu se prosim zeptat jakou krabicku na diagnostikovani jsi koupil, kde a kolik takova vec stala? Co vse ta krabicka dokaze? Vycist chybove kody i jejich promazani?

Diky

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz