31. bře 2011 07:07
No vubec ti nezavidim protoze ze zkusenosti vim ze nahodna chyba se lovi hodne spatne i s diagnostikou ktera navic hodne rada ukazuje uplne jinym smerem nez chyba je...
má zkušenost příklad . budeš mít netěsné potrubí mezi svody a katem ... za studena normalní když se potrubí prohřeje začne netěnit hodí chybu motoru ... a vypiše ti chybu lambdy a nebo hodí chybu EGR ventilu nebo průtok spalin, případně překročenou bohatost směsi
ps. zkusil bych to co můžeš porobit sam a nic to nestojí... vyčistit klapku, rozpojit kontakty na motoru, zkotrolovat cívku/ rady starim praskaji a pak se dovnitr dostane vlhkost/ , zapalovaci kabely , kostry .
podobné přiznaky jak popisuješ rad děla vadný snímač otáček motoru ale ???!!!
Na to přijdem

ps2. civku a kabely ti mužu půjčit svou a můžeš to zkusit prubnout jak se to bude chovat