úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
08. říj 2012 18:24
Ahojte,
sem tam sa mi stane ze pri otackach do 2000ot/min mi sklbne autom,ako by vynechal motor na moment. Pri vyssich otackach to nespravi. Je jedno ci je studeny alebo teply,niekedy to spravi inokedy nie,ale viacej krat to robi.
Palivovy filter som este nemenil,ale myslim si ze keby to bolo nim tak hlavne vynechava pri vysokych otackach,kde nestiha palivo dotekat.
Sviecky a filtre ostatne som menil pred tyzdnom.. Napada ma vaha vzduchu ak som ju tam dobre videl..
Nenapada Vas nieco ?
08. říj 2012 19:44
dle popisu bych zkouknul a minimalne vycistil skrtici klapku
08. říj 2012 20:27
...hmm, jestli to taky nebude můj problém
Vy ste hlava, pane vachmajstr!!
09. říj 2012 08:48
kontroloval si aj rozdelovac?
09. říj 2012 09:04
Patrik145 píše:kontroloval si aj rozdelovac?
Prosimte kde ma NM rozdelovac ????
09. říj 2012 09:09
hmm ako to povedat
... odborne na tych novych minickach. Zapalovanie alebo riadiaci system zapalovania?
09. říj 2012 09:14
Smarja. Patriku, Radsi se v tom nepitvej. Proste jsi si neuvedomil, ze nemluvis o favoritu s karburatorem no.
09. říj 2012 09:19
zis maria, pre mna to bude stale rozdelovac
...
toto som myslel
10. říj 2012 08:51
Takze jen pro poradek az to nekdo neznaly bude procitat je to
Civka Zapalovani - u G1 je jedna pro vsechny valce
u G2 ma kazdy valec svou civku
18. lis 2012 21:11
Sice som klapku este necistil.
Ale som zistil ze ked autom prejdem dlhsiu trasu tak to nerobi vobec.
Zistil som aj to ze nerobi to ani ked je studeny,alebo len sem tam to spravi.
Spravi to ked voda uz ma 90 stupnov ale motor este cely ako blok olej nie je zohriaty.
Keby to bola skrtiaca, tak by mi kolisali otacky podla mojich skusenosti,preto myslim zeby to ona nemusela byt.
Chcelo by to diagnostiku,na ktoru sa budem musiet objednat. Cievka keby bola zla tak podla mojich skusenosti by najma blbla ked je motor teply.
Neviem ci ma tento motor aj cidlo teploty oleja,alebo "sytic" sa vypne len podla teploty vody.
30. lis 2012 03:04
Mám podobný problém ale zatím jsem s tím nic dělat nezkoušel. No vyčistit klapku by takový problém nebyl ale kde hledat dál když to nepomůže. J.C.
30. lis 2012 12:23
ahoj,manželka má mini one 03,trhání pri nízkých otáčkách zpusobil vadny kabel mezi cívkou a svíčkou. Kabely jsou uhlíkové a jsou náchylné na vypálení nebo zlomení. V loni jsem vyměnil pouze jeden který byl vadný,ale před týdnem opět škubání,tak jsem znovu proměřil kabely a další byl vadný,tak jsem vyměnil zbývající. Cena v BMV 1kus-250,-kč
03. pro 2012 20:43
ahoj, Ako si ich pomeral ?
dakujem
04. pro 2012 00:23
Jako první nalej do jedné nádrže čistič palivové soustavy. cca 150,-kč. Po neúspěchu řeš ostatní a hlavně dražší řešení. Kup auto kelly, nebo u benzinky. Je to opravdu účinně.
05. pro 2012 11:35
ahoj ,vyndal jsem je a proměřil ohmetrem,při měrení s nima musíš zahýbat,nesmí se měnit hodnota odporu,jakmile se ti začne měnit a nedrží stejnou hodnotu i při ohybu ,je kabel špatný,pozor,každy kabel má jinou hodnotu,protože nemaji stejnou delku.zprvu jsem také zkoušel nalít nalít přípravek proti vodě do nádrže, ale nebylo to k ničemu Mne auto škublo jenom při při přidání plynu při nízkych otáčkách .
při chybném kabelu se ti objevuje hodnota 1-1500 ohmu
05. pro 2012 21:14
Dneska jsem byl na diagnostice a chybu vymazeli ale chyba bala na první lamdasondě. Závěr, má jezdit dál
J.C.
09. pro 2012 00:43
takze
neveril som, ale kupil som nove kable a ono to trhanie prestalo
Vedel som ze to bude daka prkotina lebo keby to bolo daco vaznejsie tak mi blika kontrolka.
09. pro 2012 10:40
jsem rád,že jsem ti pomohl
09. pro 2012 20:55
dakujem pekne
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.