29. bře 2012 01:58
No, takze jsem se vypravil na delsi cestu do Nemecka a ejhle.... zahada kapaliny rozlustena:-)
Zacnu tim, ze se mi mlzilo zadni okyko. Pri naprosto jasnem pocasi tohoto jara se jedna o jev pomerne zvlastni. Znali a modri, vsak jiz vedi;-)
Po kontinualni rychlosti (ano Pampe, jel sem zase jako prase) kolem 180, po dalnici u Mnichova (ano, legalni prase), kdy jsem decentne predjizdel s lehkym nervem policajty s obavou, zda tam nahodou neni 120, jsem si najednou vsiml, ze varim. Jak dlouho to trvalo nevim. Kazdopadne kapaliny jsem uz moc nemel. Kourilo se z nadrzky jen malo, motor naskocil, ale hnedle varil. Dolil sedm tam asi litr vody -rajec-jina nebyla, doredil to nemrznouckou a za chvili to nekam odteklo. Kam presne nevim. Dale jen ve zkratce.
Volam UAMK (karta na jmeno cca 2000 na rok-Cr a zahranici).
Odtah bohuzel az za hodinu a pul.
Auto jinde nez servis. Taxikem cca 20 minut -30 eur (neproplatitelne)
Dostavam jinde v ADAC po drobnych komplikacich neb bez nemecke adresy, Oel Astra Kombi turbo. Novy model. Tusim ze to je 1.8 benzin (ne byla to naturbovana 1.4!) nevim. Kdyz jede hodne a toi se i zere:-)
Prvni servis opravu nezvlada, jiny servis Bosch mi vola ze sakum prdum vymena tesneni pod hlavou a obvykle srandy a dan bude za 800 Eur.
Volam dvornimu mechanikovi, ten sjednava odvoz na 360 km za 6t a slibuje opravu do 6t.
Jak o opadlo doplnim az tonbudu vedet;-)
UPDATE:
Nakonec me cela akce stala neco pres dvacku, ale menil sem radeji i chladic, jeden silenbok hrusku, prebrus hlavy, vymena ventilu a pochopitelne olej.
Mozna jsem neco zapomnel.
Po dvou mesicich nekdy v cervnu se mi stalo to samy. Ale kapalina po doliti uplne crcela pryc. Byla to nakonec po vsech tech ruznych peripetiich prdla hadice od chlazeni.
Takze k tomu jeste 3 500,- s materialem a praci atd.
Porad ho mam ale rad... To je jak se zenou:-)
Naposledy upravil
yan dne 21. zář 2012 22:32, celkově upraveno 2