29. bře 2015 01:01
29. bře 2015 10:34
29. bře 2015 12:26
29. bře 2015 13:53
01. pro 2015 20:26
02. pro 2015 22:10
04. pro 2015 11:57
04. pro 2015 12:23
jery píše:...
Bohužel je potíž, když si někdo zaplatí u nového Miníka Servis Inclusive, tak má smůlu. Dokud mu počítač neukáže max 2000 km do servisu má smůlu. I kdyby měl najeto 30tis. . Což při dlouhých klidných jízdách není problém
05. pro 2015 16:41
06. pro 2015 17:12
speedygon79 píše:preco by si nemohol robit s all inclusive vymenu dle ukazovatele napr. pri 30 v servise a po 10 alebo 15 este extra na vlastné náklady ? ten olej a filter vs. turbo alebo motor vyjde furt lacnejsie.
som myslel, ze ide o setrenie motora a turba a nie penazenky na nespravnom mieste...
06. pro 2015 20:22
07. pro 2015 11:00
07. pro 2015 15:26
21. bře 2016 16:41
15. dub 2016 16:46
20. dub 2016 19:39
20. dub 2016 21:46
21. dub 2016 11:41
janbrasna píše:Nejdřív tak 0.2-0.3L/1000km, pak už k 1L/1000km, a teď tak 2L+/1000km … tak jsem z 5W40 přesedlal na 10W60 a hledám proč/kudy/kam to mizí
21. dub 2016 11:53
dejvaval píše:Vzhledem k tomu, že motor u mého Workse má už nalítáno 189tis, leju toto:
...měním po 8-9tis a chybí cca 0,5l
Na okruh pro jistotu doleju kolem 100ml, aby byl olej mezi riskami (min-max). Nadměrné množství oleje (na maxu) se odlívá ke klice a která rozhazuje velké množství oleje na válce pod písty, z dlouhodobého hlediska by mohlo dojít k zapečení stíracích kroužků.
Olej má šedivou neprůhlednou barvu, nebojte se to nalejt do motoru ...je to fakt vyzkoušené. Moje BMW 525i žralo olej 1l/1000km a teď s pojižďky kolem komína, na 10tis km doleju max 1,5l. (nevěřil jsem tomu). Samozřejmě při velké zátěži motor olej žere tak jako tak. Ale s tímto olejem výrazně méně!
21. dub 2016 11:58