21. dub 2016 12:11
janbrasna píše:Já vždycky měním těsnění a o-kroužky a gufera tam, kde se něco dělá okolo (jako že toho za ty dva roky nebylo málo), teď je na řadě převodovka (tže zadní těsnění na klice) a časování (tže všechny těsnění kolem víka, ke stěně kompresoru atp.) — tže dam vědět jestli něco z toho pomůže, nebo to bude mizet dál O:)
23. dub 2016 11:24
29. led 2017 00:17
minimartin píše:Hledám jakou máte spotřebu oleje u eska.
Pár náznaků, že baští hodně jsem se dočetl (i 1 litr na 1000km).
Začal jsem se snažit přesněji zaznamenat kolik dolívám a začínám se dostávat ze spotřeby cca 0,3 litr na 1000 Km až na 0,8 l /1000 Km, což se mi zdá, s nájezdem 125000 Km, dost (olej 5W40).
Kolik Vám to baští eskaři 1. gen.?
31. led 2017 21:54
19. úno 2017 20:18
Pumik9 píše:po dlhom vahani som sa rozhodol skusit iny olej
kazdy ma odhovaral od Millers ze je to len predrazene ale ziaden ucinok
ale pisali/hovorili to ty,ktory ho nemaju vobec vyskusany
ja ho aj napriek tomu skusim
nemam sancu zistit tie nanocastice ale si myslim ze nieco ma do seba
objednal som uz kompletnu sadu na preplachnutie/vymenu v agregate aj v prevodovke
mozno sa popalim,mozno o rok prejdem znova na klasiku alebo budem mozno spokojny
04. úno 2018 22:32
30. bře 2018 14:15
27. říj 2022 15:06
30. říj 2022 16:31
30. říj 2022 18:57