NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=4172
Stránka 1115

Autor:  Voloda minis [ 04. zář 2013 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Aha, to bude ono.

Řikal, že to vypadá na fotografii podobně, ale nešlo to tam napsovat

Jsem rád, že je to opravené a Minas jezdí :banana:

Autor:  petrTTR [ 04. zář 2013 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Mám coopra 2004, 85 kw, vyčistil jsem servo dle návodu zde a funguje zatím v pohodě. Mám najeto 156 000 km, teď jsem měnil originál výfuk, měl jsem malý problém se stahování oken, spotřebu mám cca 6,4 l. Jinak jsem spokojenej.

Autor:  dalid2 [ 06. zář 2013 08:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

iko píše:
veskera elektronika ktera ridi pumpu, vcetne rele je primo v pumpe a pumpa je porad pod napeti i kdyz vytahnes klicky.. :lol: takze hodne stesti!


Aký je teda mormálny odber prúdu z batérie po vypnutí motora, keďže podľa toho čo iko napísal servo má stály odber??? Vieme to niekde zistiť? Moc by mi to pomohlo...

Autor:  M.Z. [ 06. zář 2013 14:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Taky nám odešlo servo, už jsem se v duchu loučil s korunami, ale mechanik ho rozebral, vyčistil, tak snad to bude fičet dál.

Autor:  Martin911Turbo [ 06. zář 2013 15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Já spíš řeším technickou, proč to servo odchází tak brzo, u drtivé většiny aut je se servem problém nejdříve po 20 letech nebo najetých 300 000 km a tady serva odchází už po cca 8 letech a od 90 000 km...
Co je na tom servu tak atypického, blbého oproti jiným...

Autor:  meggy 2323 [ 06. zář 2013 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Odchází,protože prach z uhlíků se dostává do elektroniky (dochází ke zkratu),při čištění se musí průchody utěsnit,dále pak elektronika je přímo v servu a to je mezi motorem a výfukem,proto se nadměrně zahřívá.
možná mne zkušenější miníkáři opraví,nebo doplní

Autor:  Pumik9 [ 06. zář 2013 16:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Martin911Turbo píše:
Já spíš řeším technickou, proč to servo odchází tak brzo, u drtivé většiny aut je se servem problém nejdříve po 20 letech nebo najetých 300 000 km a tady serva odchází už po cca 8 letech a od 90 000 km...
Co je na tom servu tak atypického, blbého oproti jiným...

asi preto lebo v miniku je elektricko-hydraulicke servo u inch aut je prevazne hydraulicke
(a v nasom pripade cez prechody okolo cievok prechadza prach z uhlikov na plosny spoj eletroniky serva a to sposoby skrat)
ci myslim sa?

presne ako pise meggy 2323 :wink:
a ja ze co mi to neche poslat :mrgreen:
si ma predbehol :bigups:

Autor:  dalid2 [ 06. zář 2013 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

M.Z. píše:
Taky nám odešlo servo, už jsem se v duchu loučil s korunami, ale mechanik ho rozebral, vyčistil, tak snad to bude fičet dál.


Problém Je že Servo Bolo Pred Cca Tromi Týždňami čistené...

Autor:  meggy 2323 [ 06. zář 2013 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

servo začalo jít i když jsem vypla klíček,zkušený autoelektrikář servo opravil,vyměnil ram v elektronice,fungovalo rok,pak jsme se pokoušeli servo jenom pročistit,nepomohlo,tak znova výměna součástky v elektronoce,vydrželo 50 km.autoelektrikář(dobrý)sdělil,že už má dost a jsou v něm tak vysoké teploty, že je na odpis,koupily jsme nové a je klid

Autor:  Chund@_czech [ 09. zář 2013 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Ahoj,
měl bych dotaz, pročetl jsem téma a ani jedno z toho mě se servem nepotkalo (tady kromě toho že se spínalo i po vypnutí motoru, 3měsíce zpět vyčistil jsem ho a vše bylo v pořádku). Teď mě trápí jiný problém, a to že servo bzučí pořád stejně dokonce i když natočím volantem je v krajních polohách hlučnější, klasický stav. Při pomalém otáčení jde vše jak má, ale když se otáčí rychleji jakoby vždy na chvilku přestane fungovat (takové trhané to je, jde to lehce pak ztuhne atd.). Tak jsem ho opět vyndal komplet rozebral i mechanickou část, dokonce i tlakovací ventil šel ven, vyčistil opět a dal zpět, olej nový a nepomohlo to, sice je to o něco lepší, ale pořád jakoby v určité chvíli netlakovalo (i když běží normálně). Proto se obracím na radu jestli nevíte co s tím, nebo mám koupit nové.
A ještě bych se chtěl zeptat jestli nemáte popis konektorů do serva, jestli tam jsou i nějaká čidla do toho nebo tak no. Předem moc děkuji za nápady a rady

Autor:  HonzaTw [ 09. zář 2013 15:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Ja bych zkusil ten kardan na sloupku rizeni, jestli se ti to seka vzdycky ve stejny poloze...

Autor:  dalid2 [ 13. zář 2013 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti .. atd

Takže servo opať funguje ako má... :banana: :banana: Otázka je ako dlho mu to vydrží... :?:

Opatovné vyčistenie serva nepomohlo, servo stále ostávalo zapnuté, tak išlo von ešte raz. Elektrikár ho premeral a zistil že sú odpálené 2 tranzistory (cca 3,50 Euro/kus). Zohnal rovnaké a nanovo ich naletoval. Materiál cca 25 Euro vrátane oleja + práca cca 5 hodín... Pre istotu sa utesnili otvory kade by do elektroniky mohol opäť vnikať prach z uhlíkov..

Dúfam, že do konca roku do auta už lejem iba benzín a vodu do ostrekovačov... :roll:
:andare:

Autor:  Voloda minis [ 23. říj 2013 20:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti ..

Ahojte minikari

Dnes jsem zjistil pri otačení volantu praskání, jakoby napínání řemene, které jde slyšet při otáčení do obou stran. Nemáte s tím někdo zkušenost.

Autor:  Cypry [ 24. říj 2013 07:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti ..

Zkus poslouchat odkud to vychází, pokud ze sloupku řízení, tak je to jen ložisko ve sloupku řízení. Stačí sundat dva plasty a nastříkat do něj nějaký teflonový mazivo. Mě to pomohlo.

Autor:  juniq [ 24. říj 2013 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti ..

Kdyby nekdo chtel mam nova cerpadla TRW za 8500.- tel. 774 884 832

Autor:  silber666 [ 15. pro 2013 20:05 ]
Předmět příspěvku:  servo na 1,6

zdravím !!!poradí někdo kde koupit servo řízení na mini 1,6 r.v. 2003........ :shock: nééé za raketu ...díky.......

zatím tedy doufám ,že není k.o. jednou jde a jednou..ne :?


zejtra pujde ven......

Autor:  jojobulldog [ 15. pro 2013 20:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: servo na 1,6

prečítaj si vlákno o serve a budeš viac v obraze,, a možno to aj opravíš,, :)

Autor:  kuko01 [ 21. pro 2013 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Servo - prevence

Ahoj, koupili jsme NM a teď zde pořád čtu, jak odcházejí serva. Po přečtení všech možných článků se mi povedlo vyčíst, že je to z důvodu přehřívání od svodů. Moje otázka tedy zní: ''Proč se prostě svody neomotají páskou na svody?'' Tím by byl přeci problém vyřešen. U svého závoďáku, můžu svody normálně chytnout rukou a držet je, když je motor zahřátý a když mě to nepálí do ruky, tak to přeci servu nic udělat nemůže.
Děkuji za odpověď.

Autor:  J-trials [ 21. pro 2013 10:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Servo - prevence

Ahoj. Jasně, to je ale spíše menšinový problém, ten hlavní je, že servo je prostě motor s komutátorem a uhlíkama a ty se používáním obrousí a ten prach pak sedá uvnitř na elektroniku kterou zkratuje. Ale jinak dík za info, nečekal bych, že ta páska funguje tak dobře. Zdar :-)

Autor:  karlos948 [ 01. bře 2014 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: NM01-06 SERVO /posilovač řízení / výměna, zkušenosti ..

Zdravím,
Dneska jsem byl projet jedno mini R53 rv.2006 v bazaru, co me zarazilo bylo ze volant sel docela ztuha oproti vsem autum co jsem dosud ridil. Ne za by se nedal utocit ale treba pri otaceni na parkovisti to bylo znat. Zespodu byl motor hodne potecenej od oleje a nejake lepkave kapaliny, nadobka od serva byla taky hodne potecena od oleje.
Může to zanmenat ze je servo na odchodu nebo je rizeni normalne tužší?

Díky za info

Stránka 1115 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/