07. čer 2012 14:11
Vstrikovacu je spousta na netu, ale bacha vetsina z nich nejsou vchodne pro Mini hlavne kvuli tvar vstrikovaciho paprsku Dilky kteremu je mozne dojit az k poskozeni motoru, nebo prinejmensim neoptimalni chod motoru.
Dalsi moznost jak zvysit vstrik a prekonat omezene na 210 hp 340cc vstrikovace u MCS R53 je zvysit tlak benzinu (ale necekej zazraky jedna se o asi 10-15%). Originalni tlak 3.5 Bar se da bez problemu zvysit na 4 bar a k tomu potrebujes tohle: GTT adjustable fuel pressure regulator
http://www.gtt.uk.com/parts5.aspCo se tyce chip tunningu, bych idealne zvolil ladeni na brzde a na miru.. Proc se vykon opravdu zvysi? Dnesni auta maji spousta cidel, ktere podavaji informaci ECU. Dve cidla od stejneho vyrobce, ale nejsou stejna, je tam nejaka odchylka +/- ve voltaze (stejne jako dve Mini nejsou stejna)..
ECU ma rezervy ktere se daji timto ladenim na miru optimalne vyuzit.
Zkus UniChip, ja se na to chystam uz dlouho jelikoz porad delam nejake upravy a cekam na ten spravny moment