úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
18. dub 2011 15:33
Jak je u mini cooper S s kompressorem potřeba řadit tak aby byla dosaženy vždy výkonová špička? napr na 1 po kolik... na 2 po kolik atd
nevíte někdo plz? někdy se mi stane, že když 1 vytočím do moc vysoko nemůžu tam zařadit 2...
18. dub 2011 16:34
schnappislav píše:Jak je u mini cooper S s kompressorem potřeba řadit tak aby byla dosaženy vždy výkonová špička? napr na 1 po kolik... na 2 po kolik atd
nevíte někdo plz? někdy se mi stane, že když 1 vytočím do moc vysoko nemůžu tam zařadit 2...
uši nepomůžou? až asi tam kam to tahá,pak už to jen přetáčíš,nebo tak aby se ti hned chytla druhá rychlost a nebusel si čekat na turbo
18. dub 2011 17:05
twl podle uší bych to mohl tocit do 7k
18. dub 2011 17:13
schnappislav píše:Jak je u mini cooper S s kompressorem potřeba řadit tak aby byla dosaženy vždy výkonová špička? napr na 1 po kolik... na 2 po kolik atd
nevíte někdo plz? někdy se mi stane, že když 1 vytočím do moc vysoko nemůžu tam zařadit 2...
Motor ma vrchol tabulkově na 6000t řadil bych krátce před ale to je čistá teorie ale zaroven dobre tema na diskusi do Mýta s čistokrevnými Eskaři jako jsou např. CZMINI nebo OKCZ
ps. podobnou věc mi dělá motor na renaultu ale to je turbína u komresoru bych to nečekal i když zrovna tak by měl přetlak v sání při přeřazení odpustit ventil aby klapka nebyla namahaná .
ale možná se pletu ??
18. dub 2011 18:07
netuším ale to se stává opravdu už v max otáčkách když to omylem přepísknu
19. dub 2011 16:05
Nevím jestli to myslíš zrovna takhle ale nemožnost zařadit v hyperotáčkách bude nejspíš "problém" převodovky, kdy tě do té dvojky nepustí dřív než se sesynchronizujou otáčky ozubených kol v převodovce. Zvlášte mezi 1 a 2 jsou veké rozdíly. Tak jemně ať si to neohlodáš:-)
19. dub 2011 18:51
ona tam proste nejde dat .. ne ze by o sebe skrtaly o.kola nebo tak
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.