NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Chiptuning COOPER/ONE - otázky/zkušenosti/postřehy... http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=3547 |
Stránka 2 z 6 |
Autor: | pampeago [ 06. lis 2010 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BLUEFIN-superchips |
nene dostane s soft a tu jednotku na pripojeni a prehrani ....jukni sem http://www.mybluefin.co.uk/ vlastne je to power-box a co o nem pisou v GB forech a casakach tak funguje asi nejvetsi pomer cena vzkon je na varinte ONE kdy z 90 k jdes na 131 ))) samo je to i diky tomu ze one je omezene na vykonu jen soft. |
Autor: | M.Z. [ 06. lis 2010 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BLUEFIN-superchips |
Aha, já myslel, že to je na S-ko. |
Autor: | worrycz [ 06. lis 2010 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BLUEFIN-superchips |
Je to na vsechno, ale nejvetsi rozdil je opravdu asi jen u verze One |
Autor: | PetrXJR [ 06. lis 2010 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BLUEFIN-superchips |
Pampe, Worry, už jste mi Bluefin jednou doporučovali, nechtěl jsem si to ale přeprogramovat lajsnout sám a následně jsem hledal nějaké chiptuningy na netu.(Ondra OKCZ,kterého jste doporučili, na SZ nereagoval) v domění, že to bude levná sranda Krom realtivity výsledku a nevratného naprogramování u chiptuningových firem do původního módu (pokud tedy asi znovu nezaplatíte nehoráznou sumu) je Bluefin v poměru cena - asi i funkčnost - a možnost návratu zpět kdykoli - nejrozumější řešení. Mám Mini One a chtěl bych ho trochu popohnat. Pokud chcete hledat chiptuning u našich firem, tak vám přihodím pro inspiraci jeden ceník pro Mini. Jsem zvědav na reakce.Třeba jsem jen já měl pocit, že to je nehorázný... http://www.abctuning.cz/?id=11&lang=cs&pid=37&aid=1 A ještě podotázka: Jaký je rozdíl přímého sání od Greenu na Mini One a Mini Cooper? Co pořídit v případě, že zvednu výkon, který bych eventuelně chtěl na zimu sundat? Co udělá přímé sání na 85 kv po přeprogramování na původní výkon 66kW a křivku? A opravdu je u Mini One snížení výkonu na 66 kW jen sortwarovou záležitostí? Nejsou na tento výkon a charakteristiku dimenzovány i některé motorové součástky, které počítají se 66kW a při 85kW je unavím zvýšením výkonu? Díky za radu! |
Autor: | pvenos [ 07. lis 2010 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BLUEFIN-superchips |
Nemám osobní zkušenost, ale ABC tuning nemá tu nejlepší pověst viz např.: http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf Doporučuju ke studiu fajn článek o chip tuningu http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004061301. Po přečtení se to asi vybodneš... |
Autor: | worrycz [ 07. lis 2010 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy motoru - jak a co |
2PetrXJR: Nedokážu Ti odpovědět přesně, jak moc se změní (či vůbec se změní) výkon motoru, pokud přidáš otevřené sání. To prostě nevím, ale spíš bych to viděl jen v řádech necelých koníků. Pořádné zvýšení už je na kombinaci mnoha věcí: sání, svíčky, vstřiky, řídící jednotka motoru, svody, výfuk atd atd. Nejlépe je to vidět na stránkách toho Lohenu http://www.lohen.co.uk Tam mají několik verzí úprav a když si nebudeš všímat té ceny 3,500 liber tak se dozvíš, co všechno ten kit obsahuje... Ale myslím že přidáním přímého sání nic nezkazíš - můžeš třeba jen vyměnit vložku v airboxu za lepší, například K&N, Green..... Co se týče zvýšení u ONE na verzi Cooper tak je to opravdu jen o řízení motoru - vše ostatní mají ta auta identické (můžná snad jiný zadní díly výfuku) Takže já bych se toho nebál, u Tebe ten rozdíl bude sakra znát, u nás ty změny už nejsou tak markantní.. |
Autor: | pampeago [ 07. lis 2010 16:36 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy motoru - jak a co | |||
2PetrXJR: Tak co se tyka sani pro Cooper a Esko tak tam je rozdil hlavne ve vedeni Coopery maji sani do skoro ctvcoveho boxu s prisavanim z predni masky ...takze kity sani se toci smerem k masce protoze smerem dozadu vadi baterka Eska baterku maji v kufru kvuli nedostatku mista a cele sani je kvuli mezichladici posunuto vice dozadu /origo box je vice podelny/... proto kity primeho sani pro eska pouzivaji prisavani v masce jen sekundarne nebo podpurne a velka cast vzduchu se prisavana kapsou pod oknem to tak asi na lehky popis jinak vyrobcu je vicero ale v principu delaji totez staci si vybrat
|
Autor: | ikenamini [ 07. lis 2010 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: BLUEFIN-superchips |
pvenos píše: Nemám osobní zkušenost, ale ABC tuning nemá tu nejlepší pověst viz např.: http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf Doporučuju ke studiu fajn článek o chip tuningu http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004061301. Po přečtení se to asi vybodneš... oba odkazy výborné, hlavně ten o votuningu |
Autor: | ikenamini [ 07. lis 2010 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy motoru - jak a co |
Worry píše: 2PetrXJR: Nedokážu Ti odpovědět přesně, jak moc se změní (či vůbec se změní) výkon motoru, pokud přidáš otevřené sání. To prostě nevím, ale spíš bych to viděl jen v řádech necelých koníků. Pořádné zvýšení už je na kombinaci mnoha věcí: sání, svíčky, vstřiky, řídící jednotka motoru, svody, výfuk atd atd. Nejlépe je to vidět na stránkách toho Lohenu http://www.lohen.co.uk Tam mají několik verzí úprav a když si nebudeš všímat té ceny 3,500 liber tak se dozvíš, co všechno ten kit obsahuje... Ale myslím že přidáním přímého sání nic nezkazíš - můžeš třeba jen vyměnit vložku v airboxu za lepší, například K&N, Green..... Co se týče zvýšení u ONE na verzi Cooper tak je to opravdu jen o řízení motoru - vše ostatní mají ta auta identické (můžná snad jiný zadní díly výfuku) Takže já bych se toho nebál, u Tebe ten rozdíl bude sakra znát, u nás ty změny už nejsou tak markantní.. hmm, taky na tom webu Lohen mají krásně opravená kola http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... urbishment |
Autor: | Pumik9 [ 07. lis 2010 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy motoru - jak a co |
Worry píše: 2PetrXJR: Nedokážu Ti odpovědět přesně, jak moc se změní (či vůbec se změní) výkon motoru, pokud přidáš otevřené sání. To prostě nevím, ale spíš bych to viděl jen v řádech necelých koníků. Pořádné zvýšení už je na kombinaci mnoha věcí: sání, svíčky, vstřiky, řídící jednotka motoru, svody, výfuk atd atd. Nejlépe je to vidět na stránkách toho Lohenu http://www.lohen.co.uk Tam mají několik verzí úprav a když si nebudeš všímat té ceny 3,500 liber tak se dozvíš, co všechno ten kit obsahuje... Ale myslím že přidáním přímého sání nic nezkazíš - můžeš třeba jen vyměnit vložku v airboxu za lepší, například K&N, Green..... Co se týče zvýšení u ONE na verzi Cooper tak je to opravdu jen o řízení motoru - vše ostatní mají ta auta identické (můžná snad jiný zadní díly výfuku) Takže já bych se toho nebál, u Tebe ten rozdíl bude sakra znát, u nás ty změny už nejsou tak markantní.. ale na Sko tam nie je taka hrozna cena http://www.lohen.co.uk/shop/products.php?cat=6 |
Autor: | PetrXJR [ 07. lis 2010 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy motoru - jak a co |
Díky za všem za trpělivost a vysvětlení, takže to bude trochu větší ranec,něco ale počká.Začnu Bluefinem (Pumik9 poslal další dobrou referenci do SZ) ,sáním od Green a koncovým dílem výfuku – origo sport chrom viz Worry. Pak se uvidí na co kdy bude. Ještě ad sání.Ten „předělovač prostoru“ pro filtr kvůli teplotě vzduchu od motoru (viz.foto Pampe – verze Cooper) je součástí kitu?Předpokládám, že je to Green. V tom případě je to asi tento kit http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... kw-s285876 Pokud to součástí kitu není, tak bych si ho zřejmě měl z něčeho výrobit nebo má vyznam investovat do dražšího kitu a to tohoto? http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... -v-s286796 O abc už opravdu neuvažuju. To je nehorázný!Pěkný počtení, dík za něj...A to měli teď promoakci v Centru Zličín.Vytuněný auto vevnitř, letáčky, pohoda, přesvědčivý týpci Pecka! |
Autor: | worrycz [ 07. lis 2010 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Úpravy motoru - jak a co |
Tak Green určitě nabízí jako doplněk k tomu přímému sání i tu přepážku, ale já to za boha nemohu sehnat. Našel jsem jednou inzerát v časáku ModernMINI a tam byl ofiko kit co mám, ale i s tou dělicí přepážkou. Nikde jsem to na netu nenašel, chlapci od Greenu mi ani neodpověděli na mail.. Takže buď vyrobit a nebo pořídit něco jiného - ale těch kitů už je to více, možná by se hodila domluva několika z nás a výroba na zakázku |
Autor: | Tomasino [ 18. lis 2010 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | AutoChip |
Zdravím Vás, po výlétu do Liberce jsem se rozhodl přidat pinďovi pár koníků, jelikož 66Kw je fakt málo Volal jsem do AutoChipu a zítra tam jdu na Chipnutí 88Kw. Vím, že to není o moc, ale než koupím S , tak na držkopád to bude postačující. Mají nyní akci 20% dolů tzn. cca 4800,-Kč finálovka a po telefónu byli ochotní a v pohodě. Tak doufám, že odjedu bez lana Pokud někdo máte nějaké poznatky o této Fa. tak díky za info. Tomasíno |
Autor: | PetrXJR [ 18. lis 2010 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
Ahoj!Jsme taky 66kW a chci nadopovat.Přemýšlel jsem o chiptuningu taky, kloním se aktuálně ale k této cestě,kterou mi tu doporučli staří Mini bardi http://www.mybluefin.co.uk/ Někde jsme to tady nedávno rozebírali včetně článků o chiptuning, ale nějak jsem jalovej a nedokážu to na fóru dohledat.když to vyštrachám, tak dám prolink v rámci fóra. Bluefin má tu výhodu,že si pořídíš stroječek šitej na Tvoje auto a kdykoli můžeš vrátit původní nastavení.Ale to jen ve zkratce cituju zkušenější.Hůedej ve fórech a najdeš. Ale jsem hrozně zvědav,jak dopadneš.Tady maj všichni minimálně 88kW,takže jsem rád, že je tu taky nějaka 66.Ne Route |
Autor: | PetrXJR [ 18. lis 2010 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
Heuréka! viewtopic.php?f=56&t=3778 |
Autor: | worrycz [ 18. lis 2010 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
Tak 4800 je slušná cena, ale jde o to, zda Ti to nějak dokážou ? Já bych Ti mohl nabídnout třeba 95kW za 5000, ale neprokážu Ti to Takže se trochu pohrabu v motoru, udělám zkušený výraz a Ty odejdeš s pocitem, že máš něco novýho a přitom budeš na tom samém.. Dejte si na to bacha |
Autor: | Tomasino [ 18. lis 2010 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
Tak kluci, fakt díky. Teď mám hlavu jak pátrací balón........ale jsem srdcař, průkopník a půjdu do toho. Kdyby to náhodou nevyšlo, tak si ušetřím ještě bůra pro Worryho už jen kvůli tomu pocitu jak říkal Prostě už chci zítra odpolko dráždit pár koníků navíc, což vy určitě pochopíte Zítra dám echo jak jsem dopadl. Díky |
Autor: | Ládík [ 18. lis 2010 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
tak hlavně hodně štěstí a jen tak bych si pro jistotu nechal napsat papír na kolik ti to zvedli.... a pak z dlouhé chvíle zajel na brzdu |
Autor: | doktordee [ 19. lis 2010 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
http://www.mereni-vykonu.cz/ http://www.mereni-vykonu.cz/reference/m ... urbo1.html i s protokolem, což je zásadní |
Autor: | Tomasino [ 19. lis 2010 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: AutoChip |
Tak zdravím s větším počtem koníků S to tedy není,ale rozdíl je dost znát.Jednak není třeba tolik řadit jako při 66KW a do kocpce k žižkovu,kde jsem to jel okolo 90, tak teď bylo 120 při totožných otáčkach a stejného zvuku motoru. O víkendu to ještě pořádně prubnu, ale první dojem při porovnání ceny s výkonem Konečná cena vč. DPH byla 5326,- Kč |
Stránka 2 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |