09. čer 2015 20:05
09. čer 2015 20:06
09. čer 2015 21:13
09. čer 2015 21:27
09. čer 2015 21:31
09. čer 2015 21:53
10. čer 2015 11:05
10. čer 2015 12:06
10. čer 2015 21:35
11. čer 2015 20:57
11. čer 2015 23:55
12. čer 2015 12:11
12. čer 2015 12:56
12. čer 2015 15:32
13. čer 2015 16:28
19. srp 2015 22:48
20. srp 2015 01:37
dejvaval píše:Tak u mě problém vyřešen.
Napínák vyměněn (naprostá banalita, dá se zvládnout i na ulici, kdyby byla nouze)
Stačí 19mm S očko (směrem od kola), nebo 3/4 (střední) golou s krátkým výkyvným nástavcem a oříškem 19mm (ze shora, pokud nemáte rozpěru)
Původní byl již vyběhaný a nedržel tlak.
Vrátil jsem se k původnímu oleji a motor nerachtá.![]()
Novému napínáku to trvalo asi 3 vteřiny než se naplnil a dopnul.
Celá oprava v ceně napínáku za 1300,-![]()
GO motoru odložena na později.
Sám za sebe bych rozvody neměnil dřív jak po 200-250tis, udělal bych rovnou komplet GO. Pokud tedy někomu neodešel napínák ve 100tis a rozlámalo mu to komplet vodítka. Pak není vyhnutí.
Vše bych kupoval v druhovýrobě. Nejsem magor
20. srp 2015 19:30
20. srp 2015 22:18
09. zář 2015 10:59