úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
25. bře 2009 16:19
Proč dodělat ?
No protože na několika různých stránkách se všichni zaníceně věnují ochraně vrtulky chladiče motoru posilovače proti vniknutí čehokoliv, protože tím se čerpadlo nechladí a spálí se ti... A jak už i ty dobře víš, díly k výměně u takového prcka co máme jsou vše, jen né dvakrát levné...
Ale moje autí bez větráku jezdí už od narození a očividně bez větší úhony... Tak možná se bojíme moc
25. bře 2009 17:18
to Worry: U Miniho se zbytečně nebojíme, na něm se vy.sere i to, co by mě ve snu nenapadlo, že se může podělat
Vrtuli ale asi řešit nebudu, jezdím bez ní skoro 120 000 km a pořád to funguje
25. bře 2009 17:29
tak hlavně, že ti nerezne
25. bře 2009 19:21
Máš omezenou sérii s ruským servem.
25. bře 2009 19:35
A co je ruský - to je na věky
Amen
25. bře 2009 19:46
A teď si představ.Řešíme tady ventilátor a najednou mi přijde mail,jestli můžu poslat seznam dílů na MINI které nabízím.No a světe div se,pán potřebuje servo,odešlo mu.Mám již poslední.Díky tady tomu jsem se rozhodl udělat ventilátor ,natáhnout nad něj minikameru a sledovat v autě zda se točí nebo ne.
28. zář 2009 20:27
Ahoj,videl som na internete ventilátor na servo čerpadlo,neviem či sa oplatí to kupovat a či to niečo pomože,poprípade čo sposobuje pískanie pri otáčaní s volantom,odstráni mi to to chladenie,či ani nie???Dikes P.S.: MINI 4EVER
28. zář 2009 20:34
Piskani u posilovace je u mini zcela normalni.
28. zář 2009 20:42
Tak to znamená že si z toho nemám robiť velkú hlavu?
No ale čo s tým chadením mam ho kupovat alebo to mám nechat tak???
28. zář 2009 20:47
obcas staci pouzit funkci hledat, nez psat otazky, ktere se tu uz resili.....
09. čer 2013 13:57
Ahojte všichni, v pondělí jsem jel s přítelkyní koupit mini a po 500km jsem si to auto tak zamiloval, že pro přítelku jedem v týdnu pro další (tentokrát diesel kvůli spotřebě), teď už mé 85kw docela žere. Teď k problému ... všiml jsem si, že na mini chybí větrák serva, byl bych nerad kdyby kvůli tomu pumpa odešla. Takže jak moc velký to je problém? Je to 7/2003, to už se tam větráky dávaly, nebo ne? ( štefty pro uchycení tam jsou) Nevidím tam nikde kabel pro připojení, poraďte mi někdo prosím kde ty dráty najdu.
Předem díky za rady, jsem tu nováček. Pokud by se někomu doma větrák válel i s držákem, hned ho beru.
09. čer 2013 15:06
Nejsem si uplne jisty, ale vetrak asi az od 9/2003?
Nicmene servo Ti tak jako tak drive ci pozdeji zdechne...
09. čer 2013 18:37
pockat... ja tam vetrak tiez nemam... 11/2003
09. čer 2013 18:43
Větrák byl převážně u S a taky dříve než píše peppino...
09. čer 2013 22:55
Myslíte teda, že má cenu tam ten větrák dokupovat, nebo se na to mám vybodnout? Případně kam to mám zapojit, jestli tam na to není vyvedená kabeláž?
Dík
13. čer 2013 14:45
Zdarec, přemejšlel a hledal jsem proč to servo odchází a našel jsem pár zajímavejch článků, kde je popsáno proč to odchází a jak tomu předcházet. Motor čerpadla má DPS s elektronikou hnedka kousek od komutátoru a od uhlíků je to plný uhlíkovýho prachu, kterej se dostává na desku s elektronikou, kde způsobí zkrat a je to v čudu. Dá se tomu předejít rozebráním motoru a vyčištěním. Pokud je někdo zručnej, tak je to rozhodně lepší prevence v hodnotě nový kapaliny do serva, než čekat, až se to vyse*e.
Fotky:http://www.motoringalliance.com/gallery ... 010602.JPGhttp://www.motoringalliance.com/gallery ... Module.jpghttp://www.motoringalliance.com/gallery ... 010600.JPGPár odkazů na fóra zde:http://www.motoringalliance.com/forums/ ... z2W5TjvcUfhttp://www.mini2.com/forum/first-genera ... diy-4.html
13. čer 2013 14:57
uz to tu bolo riesene

... dokonca je tu aj v cestine DYI napisane
13. čer 2013 18:24
Jdi do toho. Me to u jednoho serva nepomohlo...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.