Logo
Právě je 28. bře 2024 21:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 02. říj 2021 01:16 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 29. pro 2009 22:33
Příspěvky: 8
Zdravím, koupil jsem vstřiky od Bosche 0 280 158 315 a musel jsem trošku ohnout packy té lišty, co jsou v ní ty trysky zamontovány, kvůli tomu, aby tam lépe zapadly. Máte někdo stejnou zkušenost?
Tohle by měly být 380ccm, nicméně auto jede hůře než s 330ccm. Normálně startuje, chod je plynulý, ale výkon mi přijde slabší. Není nutné nechat doladit ECU?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 02. říj 2021 08:49 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 20. bře 2020 00:03
Příspěvky: 50
Bydliště: Horoměřice
Mam je tam uz rok, nic ohybat nebylo potreba jen sem musel najit lepsi redukce nez sem mel puvodne (ted mam tyto: https://orranje.co.uk/product/bosch-inj ... s-set-of-4 )
Auto jede znatelne lepe. Lip do otacek a zadnou zavadu sem neodhalil. Zvlastni zavada abych pravdu rekl. Maji vsechny vstriky stejne cislo?

_________________
MINI JCW R53 Chilli Red :blush:
Full Milltek exhaust system :blush:
This is the way :wub:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 02. říj 2021 11:36 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 29. pro 2009 22:33
Příspěvky: 8
Thom3225 píše:
Mam je tam uz rok, nic ohybat nebylo potreba jen sem musel najit lepsi redukce nez sem mel puvodne (ted mam tyto: https://orranje.co.uk/product/bosch-inj ... s-set-of-4 )
Auto jede znatelne lepe. Lip do otacek a zadnou zavadu sem neodhalil. Zvlastni zavada abych pravdu rekl. Maji vsechny vstriky stejne cislo?


Ano vstřiky jsou stejné. Nechal jsem tam ty původní O kroužky, někdo tady psal, že je měnil za ty původní. Zkusím je vyměnit. Spíše mě napadlo, jestli to auto nebylo chipnuté, protože to s těmi starými (originálními) vstřiky jelo docela dobře, akorát při max. výkonu auto spadlo do nouzáku. Vyměnil jsem svíčky, kabely i cívku, ale chyba zůstala. Proto jsem šel do těch Bosch vstřiků. Ted mi to hlásí 2 neznámé chyby. Možná by stačilo jen upravit směs. Vy ty ECU někam posíláte na nahrátí software?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 02. říj 2021 11:54 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 20. bře 2020 00:03
Příspěvky: 50
Bydliště: Horoměřice
Ty vstriky zas o tolik vetsi nejsou takze v tom bych chybu nehledal. Me diky tem redukcim slo auto nekdy na 3 valce jen a po vymene to bylo ok a ted to slape jak svycary:D
Jednotku mi delal Bimmertech ale jen ten GP soft. Az dam vacku a 550 tak pojedu k profikum na brzdu at to naladi co nejlip na to auto :biggrin:

_________________
MINI JCW R53 Chilli Red :blush:
Full Milltek exhaust system :blush:
This is the way :wub:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 02. říj 2021 18:37 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Taky jsem nemusel ohýbat, jde o to, jestli se ohnutim nezměnil úhel uložení vstřiku = jiný směr vstřikování paliva. Jinak si myslím, že bez změny softu větší vstřik nemá cenu. Ecu bude vyrovnávat bohatší směs.

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 02. říj 2021 19:10 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Tak vidím na face, že máš vyřešeno. Vadný napojení kabelu na konektor?
Já jsem nakonec vyměnil celé konektory (bez redukcí), ale je vhodné pečlivě napojit a hodně dobře ochránit od vlhka. Ty redukce bez kabelu byly na nic, uvnitř se plíšky kontaktů deformuji a nemají správný kontakt. Auto šlo no nouzaku v max. otáčkách.

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 03. říj 2021 00:29 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 29. pro 2009 22:33
Příspěvky: 8
minimartin píše:
Tak vidím na face, že máš vyřešeno. Vadný napojení kabelu na konektor?
Já jsem nakonec vyměnil celé konektory (bez redukcí), ale je vhodné pečlivě napojit a hodně dobře ochránit od vlhka. Ty redukce bez kabelu byly na nic, uvnitř se plíšky kontaktů deformuji a nemají správný kontakt. Auto šlo no nouzaku v max. otáčkách.


Jj vyřešeno. Napadlo mě odmotat izolačku a ten kabel tam visel na vlásku. Já jsem původně koupil redukce s kabelama, ale byly obrácené, tak jsem je musel vrátit. Mě ty redukce přijdou dobrý, sedly tam jak prdel na hrnec. Uvidíme.

Jinak auto teď s těma novejma střikama jede jak hovado. Táhne pěkně odspodu. Možná koupím tu rychlejší klatku na kompresor a větší intercooler. Podle mě zvyšovat výkon nemá smysl, akorát by trpěl podvozek. Spíše se soustředím na podvozek, polybush kit, nějaké vzpěry a by se tak nekroutilo a možná samosvorný diferenciál. Máte ho někdo na autě?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 03. říj 2021 00:35 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 29. pro 2009 22:33
Příspěvky: 8
minimartin píše:
Taky jsem nemusel ohýbat, jde o to, jestli se ohnutim nezměnil úhel uložení vstřiku = jiný směr vstřikování paliva. Jinak si myslím, že bez změny softu větší vstřik nemá cenu. Ecu bude vyrovnávat bohatší směs.


Já jsem tam nechal nakonec tu neohnutou lištu, mám dvě, a vyměnil jsem O kroužky. To byla teorie kolegy, že tam špatně zapadají ty střiky od Bosche, proto je zkoušel tím ohnutím dorazit, jsou jinak tvarované, než ty originál Philips. Já jsem od začátku tušil, že to těsní přes ty O kroužky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vstřiky R 53
PříspěvekNapsal: 03. říj 2021 08:43 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 20. bře 2020 00:03
Příspěvky: 50
Bydliště: Horoměřice
Ony redukce sedi fajn ale jak das vetsi cooler tak se zacnou lehce opirat kabely a jelikoz motor hodne toci a zaroven se i klepe tak to nemusi byt zdrave. Ale taky mi fungovali:) mohl sem mit smulu na kus:D
Remenice na kompresor je dobry napad, da to hodne slusnej kroutak od spodu:) a powerflexy a sportovni podvozek muzu jen doporucit, auto se potom krasne vodi :blush:

_________________
MINI JCW R53 Chilli Red :blush:
Full Milltek exhaust system :blush:
This is the way :wub:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz