Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

17. bře 2013 22:03

DFIC (Direct Flow Inter Cooler) pro prvni generaci. Lesteni zevnitr pro lepsi prutok vzduchu.
Je znamo, ze kdydz vzduch meni smer vznika turbolenci a tim se spomaluje. DFIC se ridi timto fyzikalnim zakonem a oproti originalu ma lepsi ucinost. Doda chladnejsi vzduch, ma lepsi odezvu plynu a diky konstrukci take vetsi tlak. Prokazano!
Osobne jsem ho testoval oproti originalu prez OBD (a NIPA) ted ve vikendu a tady je vysledek:

Original :
Venkovni teplota 0C
Inlet 10-13C
Tlak 1.6psi

DFIC:
Venkovni teplota 0C
Inlet 2.5-4C
Tlak 1.8psi


Je mozne primo napojit meric tlaku, nebo vyvod jednoduse zaslepit hadickou se sroubkem. Je mozne take napojit meric teploty. Druhy vyvod je momentalne zaslepeny sroubkem.

Je to pravdepodobne replika intercooleru od M7 a osobne si myslim, ze je to dobry upgrade. Montaz je jednoducha viz nize navod

V baliku:
-DFIC intercooler
-silikonove boty
-reflektor (custom made).

Navod na montaz:
http://www.m7tuning.com/techinfo/instal ... m7dfic.pdf

Video
http://www.youtube.com/watch?v=UI8Fa64T8OE

M7 se da koupit samozrejme novy tady za 899$
http://www.customminishop.com/product/m7-dfic.htm


Nevahejte se zeptat, pokud budu vedet rad odpovim
Přílohy
5.JPG
5.JPG (178.29 KiB) Zobrazeno 6905 krát
4.JPG
4.JPG (167.04 KiB) Zobrazeno 6905 krát
3.JPG
3.JPG (178.33 KiB) Zobrazeno 6905 krát
2.JPG
2.JPG (175.01 KiB) Zobrazeno 6905 krát
1.JPG
1
1.JPG (189.11 KiB) Zobrazeno 6905 krát

Re: P: 1.gen - DFIC Inter cooler -10C

17. bře 2013 22:09

Co mas misto tohoto IC?

Re: P: 1.gen - DFIC Inter cooler -10C

17. bře 2013 22:19

Peppino píše:Co mas misto tohoto IC?


budu davat voda/vzduch. Dneska jsem tam dal origos

IC ma uz novy vlastnik. Doufam ze kupec prida svoje zkusenosti do tohoto vlakna taky.

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 20:40

Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 20:54

Peppino píše:Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...


Kdyz ho pujcis treba na vikend, domluvime se a otestujeme. Da se to zmaknout teoreticky i behem dopoledne. Co Ty na to?

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 21:00

co mam vycteno z testovani nemcu tak rozdil by mel byt

cca 10-15st mezi OEM a GP
..mereno na Dynu

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 21:02

iko píše:
Peppino píše:Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...


Kdyz ho pujcis treba na vikend, domluvime se a otestujeme. Da se to zmaknout teoreticky i behem dopoledne. Co Ty na to?



Asi by se to dalo domluvit, mas moznost auto i "odbrzdit"?

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 22:14

Peppino píše:
iko píše:
Peppino píše:Me by zajimal jak na tom je GP intercooler v porovnani s ostatnima...


Kdyz ho pujcis treba na vikend, domluvime se a otestujeme. Da se to zmaknout teoreticky i behem dopoledne. Co Ty na to?



Asi by se to dalo domluvit, mas moznost auto i "odbrzdit"?


Ale jo samozrejme muzu to domluvit, ale bude to uz za penize jelikoz nemam svoji brzdu

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 22:59

GP IC je spicka ale dle meho skromneho nazoru:

1. GP IC u standardniho S-ka nemusi byt automaticka vyhoda. GP ma stejny design jako OEM ale k tomu ma tusim dva kanaly navic, tim ma vetsi objem ale take bude mit nizsi tlak oproti OEM!!!
2. GP je spocitan pro JCW GP agregatu a mel by byt nejefektivnejsi tam, nebo az na okruh kde bude dostavat kompresor pekne zabrat. 3. Neni nahoda, ze standardne u JCW a S-ka davaji stejny IC!!
4. Mozna bude efektivnejsi nez OEM v kombinaci s jinymi modifikacemi jako jsou mensi kladkou atd. ale muze to prokazat pouze test! :2drivers:

Re: COOPER S - Mezichladiče /Intercoolery/ ..zkuš. instal. atd.

18. bře 2013 23:01

Test, popsany na zacatku, probihal takto:

Bylo nedelni dopoledne - zadny provoz. Testovaci okruh byl stejny-okrskama do kopce, rovinka z kopce. Snazil jsem se jezdit stejnim stylem a rychlosti. Acceleroval jsem tvrde z mista 0-*** kde jsem tocil az 6000tis a mezi tim jizdu stop atd. Necekal jsem na zacatku, ze timto testem bude vysledek vubec znatelny, ale prekvapily me vysledky. OEM IC trvalo asi 2x dil nez se zotavit z nakladacky oproti DFIC, ale tohle jsem celkem ocekaval.

Testovaci scenar

1. Projel jsem se okruhem s IC-1 asi 15min.
2. Stejny okruh projel znova v testovacim modu a IC-1
3. Vymenil IC-1 za IC-2
4. Projel jsem se okruhem s IC-2 asi 15min
5. Stejny okruh projel znova v testovacim modu a IC-2
Odeslat odpověď