Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

kolísání otáček za studena

17. kvě 2011 21:45

Prosím o radu ať neobjevuji objevené. Mini One 1,6 66kw, za studena kolísají otáčky..skoro jako by vynechávalo zapalování, jestli teplotní čidlo? Prosím o zkušenosti s tímto problémem. Díky moc.

Re: kolísání otáček za studena

18. kvě 2011 09:14

Ja mam Coopera 85 kW a otacky mi take kolisaji, ale uz mnohem mene. Vymenil jsem jen svicky a je to mnohem lepsi. S kolisanim otacek za studena ma problem hodne lidi..

Treba kdyz se rozjedu a motor je jeste studeny, tak mi to auto i cuka.. Ja bych vymenil svicky za kvalitnejsi, mozna i za silnejsi civku (MSD) a kabely...

:bigups:

Re: kolísání otáček za studena

18. kvě 2011 16:46

aj mne sa to stavalo hlavne v zime ked sa motor zohrial trocha tak bolo svetko oka
niekedy som to v zime riesil tak ze som nechal bezat motor cca 2min kym sa trocha zabehol
a tiez by som odporucal siecky alebo kable lebo od origo BMW su standard ja osobne by som nejake kvalitnejsie ako ma napr.Pampeago
alebo skus precistis kontakty na sieckach a na kabloch k cievke,ja som tak vycistil a fakt to asi trochsa pomohlo lebo tom bol bordel aj korozia

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 11:12

Tak nevím zda neřeším něco co je v pořádku, ale přesto. Možná to dělalo už dřív, ale teprve teď jsem si toho všiml. Při nastartování mi otáčky vyběhnou na volnoběh ke 1200 až 1300 ot/min (a tak jednou za padesát nastartování spadnou a motor zhasne, při druhém startu už je v pohodě) a po zahřátí už je volnoběh jen kolem 800 ot/min. Dělá to nějaký automatický sytič?

Mini Cooper rv. 2002

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 11:56

Auto mi za studena cuka taky. A to uz jsem asi pred 15000km menil svicky z tohoto duvodu za "studenejsi". Na tomto odkaze se o tom doctete hodne, ovsem anglicky. http://www.northamericanmotoring.com/fo ... rting.html Resi se tam to cukani i zhasinani po prvnim nastartovani. Otacky kolisaji asi vsem, cukani je nejspis problem nekvalitniho benzinu. Hosi to resi i prehranim softu v ridici jednotce, tim se asi resi i to zhasinani. Jinak se s tim asi musime smirit, pry to neni na skodu. To jen tak ve zkratce co se pise v tom odkazu co jsem pridal. Takze me neberte za slovo :-)

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 12:10

muzu potvrdit kolisam tez kdyz je chladnejsi pocasi je to lepsi kdyz je teplo vice

poznatek .. mam nove kabely, svicky s iridiovym hrotem novou zapalovaci civku a kolisa stale. Skrtici klapku pravidelne cistim

Woory menil klapku a kolisa porad

cca po 2 min se vse ustaly a jede jak hodiny

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 14:05

tak tak... kolísá každému... připojuji se :)

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 14:09

Pánové o jak velikém kolísání je tady řeč?

Mě se za studena na volnoběh pohybuje ručička otáček cca max. o 1,5mm na každou stranu. Nebo je to u vás ještě horší?

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 14:54

JanM píše:Pánové o jak velikém kolísání je tady řeč?

Mě se za studena na volnoběh pohybuje ručička otáček cca max. o 1,5mm na každou stranu. Nebo je to u vás ještě horší?

taky tak

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 16:03

No koukám, se rozpoutala zuřivá diskuse =) .. ale použil jsem tohle vlákno abych nemusel zakládat nové o otáčkách a spíš než o kolísání (na to už jsem si zvykl i na "dušení" prvních pár minut když mrzne) mi šlo o to, že po startu jsou volnoběžné otáčky kolem 1200 a v průběhu jízdy klesnou na cca 800 ... je v MINI nějaký automatický sytič, který to způsobuje, nebo jde o něco co by být nemělo?

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 18:01

Jo tohohle jsem si taky vsiml. Po nastartovani, jsou otacky jak rikas mozna kolem 1200 a po zahrati je volnobeh normalni 800-900. Myslim, ze to bude nejaky automaticky sytic. Elektronika by si mela hlidat i proudovy odber nebo zapnutou klimu a podle te zateze upravovat volnobeh aby to motor utahl.

Re: kolísání otáček za studena

31. srp 2011 19:42

To je u modernich aut preci normalni. Az se motor ohreje na cca 60%C (asi to muze byt ruzne podle typu auta a motoru) pocitac snizi volnobezne otacky na tech beznych cca 700-900. Do te doby jsou kolem 1200-1300. Pokud to kolisa i pri jinych provoznich rezimech, tak je to uz chyba. Dela to tak vsechno od koncernu VW i korejsky auta. :idea:
Odeslat odpověď