Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

10. bře 2013 20:15

Já mám podezření, že se s tebou loučí setrvák.

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

10. bře 2013 22:59

No potěš, to by byl cenovej masakr... :?
Zkusím ten zvuk nahrát a šoupnu odkaz sem

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

10. bře 2013 23:23

Zas takový ranec to není, ale zajeď s tím k mechanikovi co nejdřív.

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

11. bře 2013 10:30

Musim říct že setrvák se mi taky prohnal hlavou když jsem četl vibrace ale nesedí mi k tomu to " chrochtaní "+ Kilometraž popisovane M911T :wink:

pokud to neni tedy víc věcí najednou :wink:


EDIT
neco jsem nasel na youtube Co ty na to ??

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

11. bře 2013 14:04

to by to mohlo vysvetlovat...

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

17. bře 2013 18:45

Tak jsem podrobně ty zvuky a vše okolo znovu pozoroval, dějí se pokud je zařazená 1, nejvíce na 2 a minimálně na 3 stupeň
Když jedu jen na dvojce do cca 50-60km za hodinu tak mám pocit, jako by auto netáhlo, jako kdyby nebyla spojka v záběru na 100% kdž v tomto přeřadím na 3 je to ok, fakt nechápu... :roll:

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

24. kvě 2013 14:56

TAk co, podařilo se to vyřešit?? Mám úplně ten samý problém, takže mě to docela zajímá :D

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

24. kvě 2013 15:41

moze to byt spojkove lozisko... prave som rovnaky problem riesil na jednej vochcavke. Dostalo volu a spojka neplnila svoj ucel na 100% :).

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

24. kvě 2013 22:38

Zatím je to stále při stejném a to jsem už najel 4000 km
jinak chci teď nechat vyměnit silentblok na převodovce a oba silentbloky na motoru, protože mě to lehké vibrování na volnoběch u Mini štve, tak při té příležitosti nechám zkouknout celou spojku a setrvačník a uvidíme kde bude problém
Další věc bude vyřešení pískajících brzd, kdy kotouče i desky jsou cca 1.5 roku staré ale jak se trochu brzdy zahřejou a jezdím po městě semafor, semafot tak to je zvuk jak z železářství :roll:

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

31. kvě 2013 21:22

Tak mi dnes dorazila spojková sada Sachs a silentblok převodovky LEMFÖRDER na Mini z Autodíly Cardo, spojka za 3700 Kč (UK) a silentblok 1100 Kč (Francie)
Teď jen najít schopného mechanika na Moravě co mi to vymění :roll:

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

18. čer 2013 10:05

Martin911Turbo: uz mas opraveno?

Zacinam totez pozorovat na svem MINI Cooper R50 (85kW r.v.2002)
Pri prudke akceleraci, nejvice vsak na 1, ale i na 2 a 3 se ozyva to chrochtani,(jak jsi tak vystizne nazval:) a auto vibruje a nema vykon.
Po zahrati motoru mi prijde, ze je vse lepsi.

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

18. čer 2013 10:30

Ten popis, jak popisuješ sedí úplně stejně
Servis bude až koncem příštího týdne, nechám ještě vyměnit horní uložení předních tlumičů, zadní už mám a přední už mají své taky za sebou, takže je vyměním, plus vyměním veškeré gumy co jsou na předních tlumičích, jsem zvědavý jak to potom pojede
Silentbloky na motoru se mi vizuelně na levé straně zdají ok, pokud bude mít i po opravě auto lehké vibrace po nastartování, které přetrvávají dál tak nechám ještě vyměnit všechny 3 silentbloky

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

18. čer 2013 12:02

Tak me bylo doporuceno omrknout strtici klapku.
Vycistit a prostrikat silikonovým olejem (sprejem) a k tomu se dostanu o vikend.
A tak se vydam touto levnejsi cestou.

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

04. črc 2013 13:25

Tak mám auto na servise a zjistilo se, že škrtící klapka je černá jak uhel a navíc je ve vzduchové hadici díra, odtut tedy pramení asi pazvuky, uvidíme až bude vše hotovo, jsem zvědavý na vibrace po instalaci komplet nové spojky a novému držáku a silentbloku převodovky. Motorové silentbloky jsou pohledově ok
Pustili se borci i do vyčištění serva dle návodu zde, tak jsem zvědavý

Re: Rachot, vibrace při akceleraci

09. črc 2013 20:04

Tak jsem se vrátil ze servisu, krom výměny serva, kapaliny do serva jsem měnil komplet spojku včetně ložiska, držák převodovky v kterém je silentblok a dvě dosedající gumy, dále horní uložení tlumičů, prachovky a komplet nové horní, spodní gumové těsnění na předních tlumičích kam dosedá pružina a středový dodatečný gumový doraz tlumiče, vyčištěná škrtící klapka a vyměněná gumová vzduchová hadice, která je mezi škrtící klapkou a vzduchovým filtrem, byla zespodu prasklá, nový olej v převodovce, u vzduchového filtru na levé straně kam dosedá vzduchová hadice byli utržené packy na horním váku, takže krt na levé straně úplně nedosedal, došešilo se 2 šrouby s matkou které levou stranu víko vs box pěkně sevřeli

Výsledek, auto celkově i na volnoběch vibruje o polovinu méně, jde lépe za plynem, chrochtavé zvuky jsou pryč, auto při akceleraci nemá tendenci cukat a jde pěkně za plynem
Akorát od cca 130km a víc se vibrace trochu zvýší a celkov mi přijde jako kdybych je cítil od plynového pedálu...

Spojka je Sachs trojdílná sada, spojka je cca o polovinu měkčí něž původní originál spojka a zabírá krapet výše

Po výměně oleje jde řadit o trochu víc tužšeji než předtím, ale to je dáno dle mě i novou spojkou než si vše sedne
Odeslat odpověď