Díky za odpověď.
V plnym rejdu nic neskřípe ani nebouchá do kastle. Volant se vrací stejnym způsobem, jako když zatáčim od základní polohy a teď jsem zkusil trochu líp vypozorovat jak. Od základní polohy jde cca 60-90° relativně lehce, pak zhruba 180° hůř (víc ztěžka) a pak zase lehčeji. Takhle se to v podstatě pořád opakuje až do plnýho rejdu (a na obě strany stejně), prostě kousek lehčeji a pak je zase tužší. A úplně stejně se to ve stejných částech chová i při vracení volantu zpátky do základní polohy. Prostě je to jako by bylo někdě něco šišatýho
nevim jak to pořádně popsat.
A další věc, který jsem si ted všiml, je, že při volnoběhu na místě, když rychle otáčim volant, tak padají otáčky motoru. Nevim, jestli to má nějakou souvislost, nebo jestli je to normální, ale radši to píšu.
Díky