Logo
Právě je 28. bře 2024 23:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12. čer 2015 19:20 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. pro 2011 22:33
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
Ahoj, potrebuju vyměnit silenbloky na přední nápravě pokud možno co nejlevneji. Mám na mysli ty válečky .. Mám jen je bez držáku.. Lenforder to neměl v nabídce cele. Mechanika mám v Itálii.. V normálním servisu mi řekli že nemají přípravek na sundání na autě tkze celý předek dolů... Prý cca 15hod práce.. V sotea přípravek mají ale nepujci ani nevymeni když mám vlastní materiál.. V Cartecu vymeni za cca 2 hod čili s jejich sazbou to je 5000... Netusite prosím někdo jak nb kde to vyměnit ? Jsem z Ostravy.. Popř muzu někam přijet :) děkuji moc


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 13:27 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. črc 2015 10:07
Příspěvky: 82
Bydliště: Jaroměř
Ahoj, měnil jsem je taky, (Autokelly :roll: ) nápravnice musela ven, ale dělali ještě ložisko, uchycení tlumiče a tyčky stabilizátoru výměna oleje a práce byla za 3000,-


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 15:01 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. pro 2011 22:33
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
já už to vykutil :) sileny sli lemforder :) jako celý zbytek silenbloků a čepů :) .. a dělali to v pneu OK v Hlučíně :) sundali nápravnici za 3 hodinky :) šikovní hoši.. za práci chtěli 4 tis ale bylo to i s vymenou stabilizatoru, čepů dalších blbostí :D .. dnes jsem vyměnil i volný homokinetický kloub u pravého kola .. teď je celý podvozek nový :) .. ovšem problém rozvícení kontrolek ABS, ASR a tlaku v pneu pri zatocení doleva zůstává.. ale myslím že to bude už jen detail :) doufam teda.. ale děkuji za tip :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:04 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Z me zkusenosti - taky jsem chtel usetrit a koupil samostatne "valecky", ze si je nalisuju. Nakonec jsem ale koupil komplet kusy s tim litinovym drzakem primo od BMW za neco kolem 1000,- kus. Kdyz bych srovnal trapeni se s vylisovanim a nalisovanem, tak vymena za kompletni kusy byla prochazka ruzovou zahradou. A sundat ram je otazka max hodiny. Ma to spousty vyhod. Ke vsemu krasne muzes, muzes vycistit servo, vymenit gumy u stabiku a treba osetrit ram naterem.. Delal jsem to na dvore jako obvykle a jde to v poho. Takze za me ram dolu a rovnou vymenit vsechno, co se da..

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:16 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Já vůbec nekupoval orig ani náhražku, ale koupil jsem rovnou PowerFlex.
Podle tohoto návodu jsem měl vše hotové za 2hodiny
https://youtu.be/-yEfrPpQBdk
Rozhodně je to jednodušší a nemusíš sundavat nápravnici. Dá se to udělat i na zemi (jen to trošku trvá déle, horší přístup než na heveru)
Kdyby měl někdo zájem... :wink:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:23 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Slusny video.. Hlavne tam vubec neni, jak vyrves rameno z gumoveho bloku :idea: a taky pekna poznamka "o nekolik minut pozdeji" - ta me pobavila.

Apropo, ten typek mel spodek pekne oblitej olejem. Mozna mel nejdrive pretesnit motor :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2015 23:26 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...to máš pravdu :wink:
jedno rameno jsem měl vytržené, takže šlo dobře, na to druhé jsem vzal strunu na vyřezávání oken a bylo venku za nedlouho, je to jen guma naplněná olejem (v originálním provedení)

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03. lis 2015 20:03 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...přišlo mi dobré odpovědět veřejně na tento dotaz:

deli píše:
Ahoj, ako si spokojný s tými PowerFlexami? Akurát mi odišiel jeden silentblok a zvažujem že tam dám PowerFlex pretože je +- cenovo porovnateľný s OEM. Čo všekto tam máš od PowerFlex?

Předmět: Výměna zadních silenů předních ramen

dejvaval píše:
Já vůbec nekupoval orig ani náhražku, ale koupil jsem rovnou PowerFlex.
Podle tohoto návodu jsem měl vše hotové za 2hodiny
https://youtu.be/-yEfrPpQBdk
Rozhodně je to jednodušší a nemusíš sundavat nápravnici. Dá se to udělat i na zemi (jen to trošku trvá déle, horší přístup než na heveru)
Kdyby měl někdo zájem... :wink:


Power flex vyrábí 3 různé tvrdosti gum
žlutý - měkký
modrý - střed
černý - tvrdý
Na Mini se tuším na uložení předního ramene, prodávají jen dvě varianty (modrý a černý)
Já kupoval černé, s těmi se připrav na velmi tuhý podvozek, je cítit každá nerovnost a v max.kroutícím momentu řízení na nerovnostech hodně tahá do volantu. (jednoduše moc nepovolí)

V zásadě všechny tyhle úpravy jsou na úkor pohodlí a komfortu. tzn. čím tvrdší, tím méně komfortní. Pak jsou slyšet výrazněji různé zvuky v autě, které před tím nebyly, nicméně to není chyba, jen se přenáší větší hluk od nerovností přes ramena a nápravnici do karoserie.
S větší tvrdostí samozřejmě víc trpí ostatní komponenty, především čepy.

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz