kola, pneu, brzdy, tlumiče, nápravy, výfuk...
12. říj 2010 19:04
Mám vážný problém na svém Mini Cooper S mám 18" kola z JCW a při plném reidu občas zavadí o blatníky a tím se sjíždí vnitřní hrana předních pneumatik, nemáte někdo řešení ? Napadla mě úprava blatníků ale nemám ponětí jak nato.
Díky
12. říj 2010 19:17
Pokud pises ze mas standartni kola z jcw nemel by byt problem. Co pneu mas predepsany rozmer ? Podlozky na kolech ? Bylo auto bourane ? Dej nam foto kol at vime o cem se bavime.....
12. říj 2010 19:30
a nebo jestli ho máš snížené?
12. říj 2010 19:32
Kola jsou předepsaného rozměru 205/40 R18 82W auto neni bourané je to dovoz, dokonce sem na tyto gumy musel sehnat potvrzení od BMW aby my je dopsali do technyčáku, je to dovoz z německa. Podložky tam nejsou, na což mě v BMW neupozornili i přesto že jsem se nato ptal.
Naposledy upravil
Geomi dne 12. říj 2010 20:00, celkově upraveno 1
12. říj 2010 19:45
Mátě někdo zkušenost s těmi podložkami ? Je to vůbec běžné řešení ?
12. říj 2010 21:05
Trochu Tě nechápu - Když píšeš, že tě na podložky BMW neupozornili, ikdyž ses na to ptal a potvrzuješ, že je tam nemáš ? To nemá hlavu ani patu..
Podložky jsou třeba na rozšíření (vyplnění podběhu) a nebo na změnu rozteče šroubů..
12. říj 2010 21:21
Řeknu to takhle, mojí myšlenkou bylo to, že pokud by se přidali podložky, tak by kolo nezachytávalo o podběhy při průjezdu zatáčkou s plným reidem. Tyhle kola totiž zjevně nemají šanci se bez podložek, nebo jiných úprav, vyhnout kontaktu s blatníkem, za daných okolností. A tak jestli jsem to napsal srozumitelně bych se chtěl zeptat jestli je moje teorie správná nebo ne ?
12. říj 2010 21:50
při tadydlectom ti podložky pod kola nepomůžou.... todle chce upravu blatníků.. Pošli fotku... a ještě je to o podběhy vnitřní hrana nebo o blatníky??
12. říj 2010 21:55
Geomi píše:Řeknu to takhle, mojí myšlenkou bylo to, že pokud by se přidali podložky, tak by kolo nezachytávalo o podběhy při průjezdu zatáčkou s plným reidem. Tyhle kola totiž zjevně nemají šanci se bez podložek, nebo jiných úprav, vyhnout kontaktu s blatníkem, za daných okolností. A tak jestli jsem to napsal srozumitelně bych se chtěl zeptat jestli je moje teorie správná nebo ne ?
Asi jsem hloupoučkej, ale pokud Ti kola drhnou už teď, tak s podložkama budou mnohem více a navíc ještě dříve
Najdi, kde Ti drhnou, to se pak možná dozvíme více.. A jaké jiné úpravy kol by sis představoval ? Krom snížení profilu gumy či natáhnutím užší gumy ?
Podložka = rozšíření = tuplem dření o podběhy
13. říj 2010 10:18
jako Worry zjisti misto kde to skrta / je to jednoduche bude to videt na plast podbehu
) /
jako Ladík jestli je auto sniženo zmenšuje se prostor pro rejd / vyrobce s tim nepocita /
1. varianta skrta uvnitr podbehu kolo je moc uvnitr / problem ET /
2 . varianta skrta vnejsim strane podbehu kole je moc venku / problem s ET /
ale cely tenhle problem mi nesedi na origo kola ... jedine co mne napada...jestli nemas JCW kola z druhe generace a BMW zmenilo offsety ale to jsem zatim nikde necetl
ps . ja osobne mam sirku pneu 215 + sniženo 30 mm a neskrtu nikde.
- Přílohy
-
- ET.jpg (58.07 KiB) Zobrazeno 8443 krát
12. říj 2011 19:37
Když už jsem to nakousl jinde...
Pokud škrtají o vnitřek (ne vnějšek = blatníky), tak je potřeba pro R18 JCW s offsetem 52 použít omezovač zatáčení.
http://www.minigenuineparts.co.uk/mini-parts/info_BM32.10.6.777.974.html(zdroj:
http://www.mini2.com/forum/first-generation-mini-cooper-s/182395-17-18-rims-help.html#post3775306)
Pokud se použije 5mm spacer, tak se offset sníží z 52 na 47 a tudíž už není potřeba omezovač!
Pochybuju, že škrtají z vnějšku.
12. říj 2011 21:22
Mame taky na Sku 18´ - zlate Rota od Holouse, ale zadne drhnuti neni..
Jednou, kdyz jsem sjizdel prudsi kopec a do toho brzdil jsem pri temer plnem rejdu asi zadrhnul, ale auto bylo cele nahrbene smerem z kopce...
12. říj 2011 21:42
Co jsem koukal, tak Rota moc disky s offsetem 52 nedělá. A pod 50 nikdo neměl problémy.
12. říj 2011 21:47
Priznas se na rovinu, ze parametry tech kol co tam mame vubec nevim
Ale nedrhnou a to je dulezite.. jen na jare prijdou nove pneu..
Ty stavajici Toyo T1R uz maji sve za sebou a hlavne to je guma fakt na leto a okruh.. dokud ji nezahrejes je to jak na klouzacce..
Ale kdyz se zahrejou
ujel na okruhu dvoum motorkam
13. říj 2011 08:34
na G1 mam rafek 17x7.5 s offsetem 45 a mezi rafek tlumic dam sotva malicek
otazkou se zda G2 nema trochu zmenene offsety
13. říj 2011 11:14
Je to možné. Minimálně, co jsem četl, tak pro G1 nebyla žádná omezení, co se týče JCW disků.
Možná taky ten půl palec šířky dělá svoje. Malíček máš tak 1 cm, takže to je v pohodě. Snížený podvozek může být další příčinou, hlavně v kombinaci s pneu, které jsou vyšší - např. 215/40 R18.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.