kola, pneu, brzdy, tlumiče, nápravy, výfuk...
22. bře 2012 12:52
Zkousel sem na majitele tech kol, jestli by to neprodal bez pneu - ale nechtel...
Tak sem si nasel dalsiho adepta: 16'' TSW s ET35 a pneu 205/50 R16. To by uz slo ne?
Ale co to ET 35? Nebudou kola moc trcet?
22. bře 2012 13:02
ET 35 je ještě v pohodě, budeš je mít vpředu víceméně zároveň s blatníkama.
Já mám teď s podložkama efektivně ET33 a mám přední zároveň s blatníkama.
22. bře 2012 13:47
Nicku a nedrhnes zadky?
22. bře 2012 13:58
Vzadu mám podložky jen 5 mm = ET43, takže ty jsou tak 5-7 mm od kraje blatníku.
I kdyby byly zároveň (cca ET36), tak při nesníženém podvozku by to taky nebyl problém, možná při plném naložení a nějaké velké díře by si to lehce drclo.
Ony taky ty kraje pneu jsou zaoblené, takže nejsou tak vysoko jako vlastní běhoun.
A lidi normálně jezdí s ET38/ET42 18" a 215-kami a 3 cm sníženým podvozkem...
S ET35 a 205-kami určitě problém nebude (navíc 205/50 R16 není nízkoprofilová guma, tak se díře přizpůsobí mnohem líp). Cooper je navíc o něco výš než Cooper S se sportovním podvozkem.
22. bře 2012 14:03
Nick píše:Vzadu mám podložky jen 5 mm = ET43, takže ty jsou tak 5-7 mm od kraje blatníku.
I kdyby byly zároveň (cca ET36), tak při nesníženém podvozku by to taky nebyl problém, možná při plném naložení a nějaké velké díře by si to lehce drclo.
Ony taky ty kraje pneu jsou zaoblené, takže nejsou tak vysoko jako vlastní běhoun.
A lidi normálně jezdí s ET38/ET42 18" a 215-kami a 3 cm sníženým podvozkem...
S ET35 a 205-kami určitě problém nebude (navíc 205/50 R16 není nízkoprofilová guma, tak se díře přizpůsobí mnohem líp). Cooper je navíc o něco výš než Cooper S se sportovním podvozkem.
Diky - to sem si oddychl - uz je mam objednane
11. dub 2012 09:23
chtel bych se jen zeptat, jestli je opravdu normalni, ze zadni naprava je do "A". Borec v pneuservisu mi alespon tvrdil ze je to normalni u vsech BMW. Ale co jsem koukal tak na e91 to az "takhle" nemam .... Mini je po kompletnim servisu i s nove udelanou geometrii ... predni pneu se pekne sjizdi po cele plose
11. dub 2012 11:35
Cus, je to normalni.. Cim sirsi kola mas, tim je to markantnejsi. Takze se toho neboj, je tak konstruovana zadni naprava..
11. dub 2012 11:43
cim vic A tim vic mini
Worryho "buchta" je toho krasnym dukazem
11. dub 2012 14:07
JJ muzu potvrdit, ze i 2gen, to tak ma. zrovna vcera sem si toho vsimnul.
11. dub 2012 15:10
Ale až takhle razantně? Mě přijde, že to mám tak poloviční.

- guma.jpg (65.22 KiB) Zobrazeno 14326 krát
11. dub 2012 19:18
Nick píše:Ale až takhle razantně? Mě přijde, že to mám tak poloviční.
a kedy si bol na geometrii?
moje su po geo podobne ako hore, vid posledné fotky v profile...
11. dub 2012 19:29
Na geometrii jsem nikdy nebyl, po 32 tkm nebylo potřeba, tlumiče jsem neměnil.
Až přejdu na letní 18" 215ky, tak se schválně mrknu, jak se budou dotýkat silnice.
11. dub 2012 19:45
U mě je to A taky sotva znatelné, po geometrii. U 15'' kol to není vidět vůbec, u 17'' už trošku jo. Jinak mám kola ET35, jsou zároveň s obrysem auta. Když jedu sám tak občas škrtnou o plasty při hodně rychlé prudké zatáčce, pokud je mrňous plně obsazenej tak je to horší.
11. dub 2012 21:27
Mrňous píše:U mě je to A taky sotva znatelné, po geometrii. U 15'' kol to není vidět vůbec, u 17'' už trošku jo. Jinak mám kola ET35, jsou zároveň s obrysem auta. Když jedu sám tak občas škrtnou o plasty při hodně rychlé prudké zatáčce, pokud je mrňous plně obsazenej tak je to horší.
ooops...pán má rád adrenalín
pritvrdiť a pridvihnúť pružiny nepomohlo
11. dub 2012 23:42
No prohlaseni, ze po 35tkm to bude ok me pomerne fascinuje..
Po prvnich metrech co vyjedes z geometrie uz to neni ok..
BMW a Mini maji zamerne A. A celkove vetsina sportovnich aut ma Acka..
Proc to tak asi bude??..
Ze by tim, ze kdyz pojedes prudce zatackou odstrediva sila zpusobi to, ze si auto v ten moment teprve dosedne plnou plochou a ziskas maximalni stycnou plochu a tim padem trakci.. nez aby se v ten moment uz odlepovalo od silnice a plocha se zmencovala...?
A jestli se kola dotknou cehokoliv pri jejich otaceni je to pruser.. muzou se (a jednou i stanou) veci jako, ze prodres nebo protrhnes gumu a si utrhnes kus auta, kazdopadne v kombinaci s rychle projizdenou zatackou je to docela...vsak vime co...
11. dub 2012 23:57
Kami píše:No prohlaseni, ze po 35tkm to bude ok me pomerne fascinuje..
A proč jako? To každé auto musí po 5 tkm na laserovou geometrii vozidla KDS (nemluvím o geometrii kol)? Jak často chodíš ty? Tohle jsem nějak nepobral
Nikdy jsem neměl problém se špatnou stabilitou v přímém směru nebo v zatáčkách nebo sjížděním pneu, tak proč bych měl platit tisíce za KDS (nedejbože v BMW servisu)?
Pokud jsi myslel vyvážení kol, tak to je snad samozřejmost před každým přezutím.
Jinak souhlas, offset E35 vzadu už je fakt dost, i E38 lícuje s blatníkem.
12. dub 2012 00:05
To ne, ale po 35tkm nebyt na geometrii...
Je fakt, ze Tvoje nedostava tak za usi jako nase, ale stejne.
Jinak geometrii delam pred na Mini pred kazdou sezonou..
12. dub 2012 00:06
Kolik KDS stojí a kde si ho necháváš udělat?
Tohle slyším teda prvně. Ani v servisní příručce v pravidelných intervalech nic uvedeno není. Proč?
Pokud vím, tak nikdo ze známých na žádném z aut různých značek geometrii náprav preventivně nedělá a to najezdí mnohem víc než já.
12. dub 2012 14:36
Asi tak. Pokud je geometrie v pohode z vyroby, tak nevidim duvod( pokud se nesjizdej gumy, nebo tak neco) to delat. I kdyz je mini "sportovni" auticko, tak je to porad osobni automobil pro bezny provoz. A pokud neco fakt osklive netrefis, tak to musi byt v pohode.
12. dub 2012 19:28
nemusíš asi každých 5tkm ale raz za sezónu-možno dvojsezónu ak niekto jazdí menej, to nie je tak drahé...
za tú tisícovku to stojí....
hlavne keď to porovnám ako to sedelo pred a po...
fakt som mal pocit, že nad 170 to bolo na zimákoch nestabilné, hlavne napr. keď som brzdil a zatáčal naraz, po geo som pochopil, že to nebolo zimákami ani ničim iným... a klesla aj spotreba...na pneu nebolo po 3tkm nic vidiet...takže na to, že to spoznáš rýchlo by som nevsadil...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.