měl jsem pár dveří u pár aut rozdělaných a myslím, že příčina bude jednoduchá. Ve dveřích jsou vodící lišty - do tvaru U, vyplněné semišem a ty jsou přidělané do dveří. A určují dráhu skla při vysouvání a zasouvání. A buď jsou přidělané šrouby nebo napevno přivařené ke konstrukci.
No a teď už jen buď utáhnout šrouby poté, co ty lišty dáte do správné polohy aby okno víc přiléhalo k autu (těsnění) a nebo prostě zabrat a ohnout je zpátky.
mohl to být v druhém případě důsledek "tahání" za otevřené okno třeba při otvírání a tím se lišty ve dveřích ohnuly …
a nebo jsem mimo a budete se mi všichni smát
ale jen mě to tak napadlo …. bezrámečková okna jsou fajn, ale je s nimi práce. Třeba lezení do zavřeného auta, aby člověk umyl tu část okna, která zalézá do dveří, když jsou otevřená. Ta pořád ušmudlaná 1-2 cm část okna dole u dveří mě rozčiluje
. Nemožnost zavírat dveře za horní část - což my chápeme a zavíráme za dveře, nikoli za sklo, ale většina spolujezdců to neví a tahá za sklo. Které je pak ohmatané a hlavně to není dobře
.
tož tak na světě