nechci kazit iluze nebo bejt zlej, ale celopolep okolo 10 tisíc? vážně by jste šli do restaurace na ústřice půl kg/29,90,- i s kaviárovým toustem?
Případně, pokud si dal za pár pruhů 3500,- a celopolep stojí 10, nenatáhl vás?
Poslední dobou se mi stále víc otevírá různá zákoutí právě tohoto byznysu a proto bych rád přispěl do mlýna.
Různé polepy a především celopolepy mají i svůj smysl a taky svoji cenu, je důležité dopředu vědět proč to vlastně děláte. Většina lidí, i materiálem zkušených, folii po sundání z podkladového papíru stejně už nepozná a nalepenou na voze už vůbec ne a sundávat z čerstvě polepeného vozu aby jste se přesvědčili asi taky nebudete. Jestli byl materiál dobrý za rok, dva stejně nepoznáte a po delší době se s někým dohadujte...věřte že odstranění některých polepů a celopolepu může být nákladnější než samotný polep (bez materiálu) a některé následky můžou být trvalé.
Jelikož tady u nás máme takový zvyk koukat v prvé řadě na zisk, dá se tu materiál například od vaší oblíbené 3M, ale i jiných, sehnat podstatně levněji například proto, že již několik let ležel ve skladu, což u folie s určitou trvanlivostí může být tak trochu problém.
Příprava a aplikace například celopolepu taky není chvilková záležitost. Je potřeba vše důkladně umýt, odmastit, očistit a vysušit což může trvat i několik hodin, navíc u celopolepů je také potřeba auto do jisté míry rozebrat, čím více, tím lepší výsledek.
Samotný polep pak dva nebo více zkušených lidí za jeden den s přehledem zvládne ale pak je také důležité auto min 24 hodin ponechat ve stálé teplotě jinak může být celý proces aktivace nadobro zničený.
Musí pak být nadmíru jasné, že za tyto 2-3 dny něčích kvalitních a zkušených služeb, kvalitním materiálem s velmi dobrou cenou např. 400-500,-/metr při spotřebě na jeden osobní vůz zhruba 15-18 metrů, nemůže být výsledná cena 9 tisíc bez daně.
Boty si taky můžete zakoupit v obuvi nebo v kauflandu, otázka pak je jestli taková úspora má vlastně svůj smysl.
Všechno má svou cenu, tak bacha na kdejakého "živnostníka"