Nehledejte čísla origo laku, lak pracuje pod vlivem slunečních paprsků,povětrnostních vlivů atd. Je potřeba nechat namíchat lak přesně pro Tvé auto podle jeho aktuálního stavu. Nedávo jsem to absolvoval, montoval jsem kit s eskový víčkem nádrže ,tam je třeba vnitřní část nalakovat. Nechal jsem si k maximální spokojenosti namíchat lak pro moje Mini. Stalo se tady:
http://www.plnenidospreju.cz/Dělají to velmi dobře.Profi lak musí obsahovat tvrdidlo, pokud tedy nechceš jen retušovací lak na poškození např.na lemu dveří.Tedy asi tak max. 2 mm čtverečné. Na větší plochu je třeba lak s tvrdidlem. To Ti ve spreji namíchají leckde, jenže musíš to do 24 až 48 hodin nastříkat, jinak spej vytvrdne v nádobě a můžeš ho vyhodit.
Ale v té výše zmíněné firmě odělají sprej s tvrdidlem, který je v oddělení nádržce v rámci té sprejové.Před použitím zatlačíš ventil na dně sprejové nádoby a nastříkáš co potřebuješ. Dělají buď na 50 cm čtverených nebo na 100. Já si nechal udělat padesátku, pro mé potřeby stačilo a ješte zbylo, takže jsem stříkl plastový kryt motou
K tomu jsem ještě přibral lahvičku s retušovací barvou, ta bzla míchána jinak.Dál speciální štěteček na drobné opravy a jakousi brusnou textilii na zdrsnění ploch před nástřikem,kit víčka měl už základní nástřik. To vše za necelé pětikilo. Navic je tam takovej ochotnej mladej týpek, kterej rád poradí nejoptimálnější řešení a uštědří i rady navíc.Mají tam i vosky a vše potřebné na leštění.A podle počtu zákazníků kteří tam bzli se dá soudit, že to fakt dělaj dobře,byť na webu se pořád teprve pracuje
Ale k Tvé kapotě, jak píše výše Nick, tak na tohle zranění je potřeba výbrus, překytování, přebroušení a nástřik pistolí s rozstřikem. Svěř to profíkum a nešetři. Nejde jen zapatlat ten flíček, barva se musí rozstříknout na větší plochu.A po zatvrdnutí rozleštit leštičkou.
A ještě blinkr, tady je teda celý.
http://aukro.cz/blinkr-predni-pravy-min ... 16078.htmlNový od ACi není o moc dražší.
http://www.aci.cz/default.asp?cls=spres ... id=1462387Tak ať to dáš dohromady!