Zdravím všechny mini nadšence...jako naprostý laik co se týče nákupu ojetého vozu Vás žádám o pomoc s koupí a odpověd na pár otázek. Přemýšlim nad koupí právě zmiňovaného modelu JCW 2013 s motorem N18 a nejsem si uplně jistý se stavem motoru, protože mi je jasné, že takovému autu budou všichni dávat za uši ( i tomuto, na 77 000 je ložisko na výměnu) a nechci koupit něco co se mi rozsype pod rukama..a proč to říkám? Byl jsem se už na něj právě podívat i s mým mechanikem, který se nezaměruje přímo na mini, tak neví jak fungujou a jeho slova byla ,,nekupuj to” nicméně mi to nedá a zeptám se i Vás co si o tom myslíte.
1. Při nastartovaní vizu za studena a přidání plynu vychází poměrně dost černého kouře.
2. Po zahřátí a přidaní plynu už je toho kouře podstatně míň, ale je furt vidět.
3. kolem turba mi bylo řečeno že je lehký povlak oleje na hadičkách ale nic extra.
Jinak už jen klasický věci, které se prostě opotřebují, ale to neřeším.
Jinak auto má najeto 77 000 a je to rok 2013 a proto si nemyslím že by poměrně nové auto mělo mít stopové prvky oleje u turba a mělo takhle kouřit ikdyž jsem někde četl, že mini dávkuje víc benzínu, tak jestli to u jcw není normální, to nevím.
Přikládám vůz
https://www.mamacar.cz/karta-vozu/mini- ... 6428217#rFDěkuju každému z Vás za jakoukoliv pomoc