Logo
Právě je 28. bře 2024 14:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Test Mini Countryman
PříspěvekNapsal: 10. lis 2011 19:10 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. úno 2011 14:32
Příspěvky: 250
Bydliště: Ostrava
Majitelka, mého původního Miniho, si koupila Countryman D, a jednoho dne mě poprosila, jestli bych jí ho neumyl, že na to nemá čas, a že vypadá strašně, vzhledem k tomu, že je v bílé.
Je to all4, v bílé barvě, dieslový 84 kw automat :cry: Ale nic to nemění na tom, že vypadá dle mého názoru skvěle.
Tak jsem si říkal, že se s vámi podělím o požitek ze svezení a o pár fotek.

Někdy odpoledne jsem si vyzvedl klíče a doklady, a šel jsem si pro toho krasavce. Bohužel to byl zrovna jeden z těch dní, kdy mrzlo, takže jsem jí ho vzal jen do myčky, a nepomazlil se s ním pořádně (Byl jsem poprvé a naposled v myčce).

První co mě překvapilo, je raid toho auto, který je doslova a do písmene noční můra. Jen při vyjíždění z parkoviště jsem si musel couvnout, abych to nevzal přes patník, protože jsem nečekal že to bude tak špatné. Mini samo o sobě má špatný raid, ale to velké (NE)mini, to snad ani nezatáčí.

Byl jsem zklamaný z toho že to má v automatu, nemám je rád, ale stejně mě to neodradilo od toho, abych si užil jízdu. Na to jak je auto vysoké, tak má sedačky dost vysoko, takže jsem byl hlavou skoro u stropu, se svými 185cm., i když jsem si dal sedačku nízko.

Bohužel nemá verzi se zadními jednotlivými sedačkami, ale má je dohromady, bez té středové ližiny, protože vzadu vozí hafana.

Interiér je moc pěkné laděný, budíky jsou orpoti mému Mini více zakulacené, a všechno je takové novější. Určitě se mi víc líbí rádio které se montuje dnes, než to které se dávalo do R50. Dále letecké páčky na stropě bych taky moc chtěl, na lampičku apod.

Dále je velmi zajímavé, sedět před miníkovským skoseným sklem takhle vysoko a blízko, dává to úplně nový pohled na svět.

Co se týče podvozku, tak je kupodivu pořád dobrý. Určitě na tom má zásluhu taky trošku 4x4, ale i tak je pořád skvěle vyladěný, a v zatáčkách drží jak přibytý, a řízení je přesné. Není to tak jako s malým Mini, ale pořád je to skvělé, když to srovnám například s VW Tiguan, mnohem tužší, prožitější.
V terénu jsem jízdu bohužel neměl příležitost zkusit, ale kdo ví co by se od toho dalo očekávat.

Převodovka není žádná katastrofa, mám automat ve smartu, a horší už snad nikde nebude, ale když to srovnám s automatem z 5-kového BMW a ze Superba, které jsem zkoušel, tak se mi teda v Countrymanovi líbil víc. Připadal mi přesnější, lépe ovladatelný, spíše do města.

Co mě zklamalo, byly odkládací prostory. Pokud se nedá zrovna nějáká přihrádka na prostřední lyžinu, tak moc dalších příhrádek není. Alespoň ne takové, jaké by mi vyhovovaly.

I když jsem si dal sedačku do pohodlné polohy, a to ji mívám hodně vzadu, a ještě zakloněnou, pořád jsem si mohl pohodlně sednout do zadu, což mi udělalo radost... né že by mě to nějak extra zajímalo, ale i to se počítá.
Dále se mi líbil kufr, který už je opravdu použitelný. Škoda jen, že není prohloubený, ale je rovně. Nezkoumal jsem, jestli to náhodou není tím, že je tam rezerva, možná pokud se vezme lepící sada, získá se druhé dno, nevím, nestudoval jsem.

Fotky dodám, a ještě něco dopíšu, teď musím běžet, nevyšlo mi to časově :oops:


Přílohy:
PA241148.JPG
PA241148.JPG [ 107.6 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241147.JPG
PA241147.JPG [ 181.21 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241146.JPG
PA241146.JPG [ 155.41 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241142.JPG
PA241142.JPG [ 175.31 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241141.JPG
PA241141.JPG [ 164.12 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241140.JPG
PA241140.JPG [ 186.22 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241139.JPG
PA241139.JPG [ 198.47 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241138.JPG
PA241138.JPG [ 171.77 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241136.JPG
PA241136.JPG [ 175.53 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241135.JPG
PA241135.JPG [ 180.25 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241134.JPG
PA241134.JPG [ 163.3 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241133.JPG
PA241133.JPG [ 197.61 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241132.JPG
PA241132.JPG [ 188.62 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241130.JPG
PA241130.JPG [ 181.12 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241127.JPG
PA241127.JPG [ 140.47 KiB | Zobrazeno 8208 krát ]
PA241131.JPG
PA241131.JPG [ 164.26 KiB | Zobrazeno 8209 krát ]
PA241129.JPG
PA241129.JPG [ 164.16 KiB | Zobrazeno 8209 krát ]
PA241128.JPG
PA241128.JPG [ 168.62 KiB | Zobrazeno 8209 krát ]
PA241126.JPG
PA241126.JPG [ 193.79 KiB | Zobrazeno 8209 krát ]
PA241125.JPG
PA241125.JPG [ 191.05 KiB | Zobrazeno 8209 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: kempovací příslušenství Countryman
PříspěvekNapsal: 25. črc 2013 10:56 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
Když nepočítám CM JCW nebo francouskou limitku na oslavu Dakarského vítězství, tak se dá říct, že CM nepatří zrovna mezi mé oblíbené Mini.. neříkám, že se mi přímo nelíbí, ale prostě bych asi zvolil v této třídě jiné auto.. po shlédnutí těchto fotek bych to možná přehodnotil, kdybych se vydal někam za dobrodružstvím do divočiny.. ten "camper" na střeše je prostě boží.. a ta kempovací PR fotka mi taky podsouvá vizi fajn dovolené..


Přílohy:
1085016_10151554152378511_1262004441_o.jpg
1085016_10151554152378511_1262004441_o.jpg [ 73.68 KiB | Zobrazeno 7685 krát ]
1074015_10151554152328511_554394964_o.jpg
1074015_10151554152328511_554394964_o.jpg [ 76.56 KiB | Zobrazeno 7685 krát ]
75505_10151528977073045_1922090954_n.jpg
75505_10151528977073045_1922090954_n.jpg [ 60.15 KiB | Zobrazeno 7685 krát ]
1071143_10151554152758511_1811706110_o.jpg
1071143_10151554152758511_1811706110_o.jpg [ 102.02 KiB | Zobrazeno 7685 krát ]

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Projížďka s Countrymanem
PříspěvekNapsal: 25. črc 2013 11:33 
Offline
machr minifóra
machr minifóra

Registrován: 28. úno 2010 20:30
Příspěvky: 402
Bydliště: Hradec Králové
Hlavne s tim bicyklem si Te uplne zive predstavuju :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
>>Little Bastard - New Mini Cooper S<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Projížďka s Countrymanem
PříspěvekNapsal: 25. črc 2013 12:24 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
Tak tenhle nosič máme v garáži.. a kolo bych taky někde měl mít.. myslím.. :banana:

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Projížďka s Countrymanem
PříspěvekNapsal: 25. črc 2013 19:40 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
vypada to super a netyka se to jen CM .Je to cela koncepce CAMPING pro model. radu 2014 :D

vice foto HERE

ps. jen se bojim jestli pocitali s Worryho delkou do Clubmana Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Projížďka s Countrymanem
PříspěvekNapsal: 07. zář 2013 14:11 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. pro 2011 23:55
Příspěvky: 103
Také bych přidal svou troškou do mlýna tohoto tématu. Během jedné ze servisních návštěv Inveltu jsem měl, díky ochotě p. Ščudly, místo mého Countrymana možnost den jezdit s Countrymanem D ALL4 MY2013, automat.

Tady je pár postřehů, zejména ve srovnání s mým autem.

1) Tohle bylo vlastně docela jiné auto. Změny v konstrukci dělají mnohem větší rozdíl, než by člověk čekal. Podvozek je o něco měkčí, na kočičích hlavách a dalších nástrahách Prahy 1 působí velice plavně. Na druhé straně tak přišel o trochu z onoho typického "MINI řízení", ovšem to jsou prostě ony "spojité nádoby". Už to není ono "malé WRC", ale dostalo jiný smysl...

2) Jakmile člověk poprvé nastartuje, a rozjede se, je příjemně překvapen. Na první stupeň auto jede skutečně hodně nadšeně, převodovka ho podrží v zóně nejlepšího zátahu a měnič točivého momentu ho velice rychle a bez zbytečného prokluzu pustí na kola. Do 70 Km/h je akcelerace opravdu skvělá, na semafory naprosto ideální. Motor spolupracoval s převodovkou brilantně. Software řazení naprosto přesně odpovídá charakteru motoru a jeho výkonové křivce, navíc si ve všech situacích "ví rady" se zařazením správného kvaltu. Vyjma toho do kabiny neproniká žádný rušivý dieselový klapot, naopak na straně výfuku se, velice překvapivě, ozývá zvuk, který nemá leckterý benzín! Naladěním potrubí si MINI dalo hodně záležet.

3) Pryč z města. Městská spotřeba 4,4 bohužel celkem rychle bere za své, kdo je zvyklý na jízdu v levém pruhu dálnice, bude docela blízko hranici, kdy už to autu není moc příjemné, kdy motor hodně točí a v případě nutnosti zrychlovat už není kam. Je lepší auto netrápit tím, pro co ho vlastně nikdo stvořit nechtěl, jet spíše uvolněně a užívat si příjemného naladění podvozku.

4) Změny pro rok 2013. OK, tohle není tak úplně změna, ale zmíním to: MINI Connected. Jelikož se v téhle branži pohybuji fakticky od narození, mám pro elektroniku a IT docela "cit", řekl bych. Mohu říct, že tak povedený systém jsem dlouho neviděl. Plně koresponduje s vizí MINI, veselý hravý, ale zároveň se opírá o špičkovou architekturu nejnovějšího iDrive, kterou kvůli chytrým přídavným aplikacím (spojení se smartphonem) posouvá ještě dál, nebojím se říct, že dál než se zatím opovážilo BMW (zkušenost s X6). Škoda jen ovladače, který je sám o sobě fajn, ale utopený v tvrdém plastu středové lišty, jinak špičkový systém z nepochybně drahých dílů to trošinku devalvuje.
A teď ty změny. Ovladače se přesunuly z všem MINIkáčům známého místa "uprostřed" na, pro běžné uživatele známější, dveřní výplně. No, v Praze jsem si asi 4x vypnul stabilizaci a u toho hledal, jestli tam nemám nějaký zámek, protože to okno furt nejede, ale kamarád s běžným autem byl zase hned jako doma. Faktem je, že nová tlačítka jsou opět kovová, což působí krásně a panel leteckých přepínačů zůstal zachován, jen má jiné funkce. Vlk se nažral a koza zůstala celá, OK, jen já si na to po 3 MINI nezvyknu :lol:

Pro koho tohle auto je?
Budoucí majitel pravděpodobně žije ve městě, proto bude spokojený s nízkou spotřebou při malém zatížení motoru a dobře fungující převodovkou, zejména v městských rychlostech. Scházet mu příliš nebude razance modelu S i v rychlostech nad 150 Km/h, protože to ve městě stejně nevyužije. Naopak si bude užívat vyšší posez, který dává dobrý rozhled nad zbytkem dopravy v kombinaci s rozumnou velikostí, díky které auto najde místo i v přecpané Praze 1 a 2. Líbit se mu bude nezaměnitelný design a "duše" MINI, která mj. zajišťuje pozornost i v místech, kde jsou písmenka "M, AMG" a další běžnou věcí. Ani ALL4 nezůstává stranou, nebude tak nucen použít MHD, jakmile skloněné uličky Vinohrad zasype sníh a nebo se rozhodne vypravit na hory, díky dostatečnému točivém momentu ALL4 i zde funguje naprosto bezchybně.


Přílohy:
Poznámka: Countryman má nyní nové "písmenkové" označení.
IMAG0348.jpg
IMAG0348.jpg [ 147.28 KiB | Zobrazeno 7496 krát ]
IMAG0345.jpg
IMAG0345.jpg [ 138.16 KiB | Zobrazeno 7496 krát ]
IMAG0344.jpg
IMAG0344.jpg [ 132.97 KiB | Zobrazeno 7496 krát ]

_________________
MINI Cooper Countryman S ALL4 Pure Red/Black
Bývalé: Mini Cooper R50 Chilli red
Mini Cooper R53 Silk Green Metallic
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz