Prepnout do plneho zobrazeni
Rady a tipy při pořízení New Mini - motory / stav / na co si dát pozor...
Odeslat odpověď

10. úno 2009 23:01

nevím jak minik ,ale u ostatních značek je šíbr v pohodě do nějakých 120 km v hodině pak většinou začínájí turbolence do interieru a nezabrání tomu ani od výborce montovaný spojler

Typuju..

11. úno 2009 00:32

Tak šíbr zatím v pohodě. Mám v práci kolegyni co dělala v automotive myslím někde v německu a dělali i šíbr do NEW MINI. Sice jsem na to nehleděl při koupi, ale chválila to. Bez problémů a funkční (nezatýká) Jinak polohy jsou u téhle verze myslím jen dvě, otevírá se přední díl. Buď se jen zvedne jako klasický střešní okno, nebo odjede celý do zadu. Novější verze mají se zdvihem i druhou (zadní) část. Ale to je myslím až u verze R56 (to hádám)

A k tomu zobrazování rychlosti. Nejsem v tom úplně zběhlý, ale myslím že se rychlost zobrazuje jen pokud máš palubní počítač. Já ho nemám a tak mi zbývá jen tek brutál obr budík pro slepce :lol:

11. úno 2009 12:20

worry: Díky :-)

no, jak prolejzám to mobile.de apodobně, tak mě přijde, že cooper s má skutečně v základu plno věcí, třeba trne počítač a ten harman kardon taky. I když to neodpovídá zcela prodejní logice bmw... Uvidíme.


Ještě mě zajímá jedna věc, nevim zda dostanu jasnou odpověd. jak to bylo u Cooper S s pneumatikami? Run flat nebo obyč? Radši bych samozřejmě obyč. Cooper a One by měl mít podle všeho obyč, protože v některých testech píšou, že rezerva je zespoda auta. že by cooper s neměl rezervu a byly tam standartně runflaty?

11. úno 2009 14:53

Člověče tobě už raději nic psát nebudu.Ty stejně veškerý informace zjistíš na mobile.de :lol: Gumy na eS byly většinou v rozměru 205/45/17 vyráběné firmou Pirelli označované jako Euforia speciálně připravené pro mini a samožřejmě s RFS.Ona by se ta rezerva těžko někam strkala nemyslíš :?:

11. úno 2009 15:28

nemyslim, protože v recenzích píšou, že rezerva je pod kufrem, s přístupem zespoda od země. Nečekal jstem, že to bude mít eS jinak.

11. úno 2009 15:33

Zapni mozek a zamysli se - jak je tam veden výfuk?Tam je setsakra rozdíl proti coopru a one.

11. úno 2009 15:49

:oops: tak aspon vim co pude z auta jako první

Tss

11. úno 2009 16:01

Nepůjde, žádnou tam nebudeš mít :lol: Mekk má pravdu, s eSkovým vejfukem se tam rezerva nevejde, budeš tam mít max. opravnou sadu... I já u Coopera mám jen opravnou sadu...

Re: Tss

11. úno 2009 20:27

Ne... Myslel jsem ty runflaty... :lol:

13. úno 2009 21:16

Tak nevim jak v recenzích ale já znám NEW MINI jen s opravnou sadou a runflaty bych tam klidne bral všema 10 když už píchneš tak je nemusíš notně hned vyhodit pokud na nich nebude škuba. A pokud jo tak ti nepomůže ani opravná sada :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted:

06. dub 2009 15:02

Chystám se koupit také miníka 2002 (víc peněz nemám) :-). Můžete mi napsat, jestli máte všichni problém s tou převodovkou kolem 100.000km?
Naposledy upravil ikenamini dne 07. dub 2009 10:26, celkově upraveno 1

Zatím drží..

06. dub 2009 16:04

Tak já jsem před pár dny pokořil 100000 a zatím držím v poho - nic se neozývá a to mám 2002-ku s tou propadenou převodovkou.. :cry:

06. dub 2009 20:07

K té převodovce:záleží na to kdo s tím jezdil a jak.Každopádně je lepší měnit v ní olej ač je tam stálá náplň.Prostě převodovka Midland je snad jediné ryze ANGLICKÉ co to auto má a stojí to za prdlačku.A hlavně případná předělávka na Getrag je nákladná.Musí se dát poloosa,jiný držák ,spojka,táhla,zkrátka oprava vyjde levněji,ale záleží kdo ji dělá.Každá automibilka dnes načasuje součástky již ve výrobě,jak jinak si vysvětlit tolik špatných vah vzduchu koncernu VW,je přece zbytečné vylepšit součástky když by se méně potom vydělávalo.NEBOJ SE MINI,JE TO DÍTĚ DO RODINY A MÁM CHUŤ HO OBČAS CHOVAT.

07. dub 2009 10:26

Mohl by mi někdo prosím popsat mini coopera 2002 a po faceliftu (asi 2004), jaké jsou mezi nimi rozdíly?
O té převodovce jsem se již dočetla, ale jak ten model poznám?
At googluju sebevíc, nemůžu se dohledat a v bazarech maj 2-ramenný volanty i verze 2006.

Kolik Vás stála oprava manualní převodovky?

Dále by mě zajímalo, jak je to u verze S s předkem, některé mají žebrování a jiné, a to se líbí mně, černou mřížku.

Obrázek
Obrázek

07. dub 2009 13:21

Hledej na foru to už někde je a ne jednou 8)

07. dub 2009 14:29

Na foru sem se tedy nedohledala, ale našla sem konečně článek, který vše popisuje. Kdo se v tom neorientuje jako já, bude mít po přečtení jasno:
http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3390

V tomhle faceliftu naštěstí ještě není ten příšernej obrovskej středovej budík.

Taky něco...

09. dub 2009 10:36

Tak já jsem také trochu pohledal a asi nejlepší je wikipedia :roll: Tak snad to je to, co hledáš: http://en.wikipedia.org/wiki/MINI
Odeslat odpověď