Prepnout do plneho zobrazeni
Rady a tipy při pořízení New Mini - motory / stav / na co si dát pozor...
Odeslat odpověď

Koupě Mini

27. srp 2007 19:21

Ahoj! Chci si koupit Mini 85kw rok 2001, 120000km. Poradíte mi prosím vás na co bych si měl tát pozor? Předem díky moc.

Re: Koupě Mini

27. srp 2007 21:38

Jeník píše:Ahoj! Chci si koupit Mini 85kw rok 2001, 120000km. Poradíte mi prosím vás na co bych si měl tát pozor? Předem díky moc.


Možná bych mohl trochu poradit kdyžtak se ozvi přes icq :wink:

Koupě new Mini Cooperu - cena atd...

15. bře 2008 23:46

Zdravím, jakožto laik se ptám, je problém sehnat Mini Coopera ( 85kW) do ceny cca 300-350 tisíc?

Nemyslim nějakou vyjetinu, myslím samozřejmě peknej stav, auto do kterýho se hned tak nebude muset dávat velký peníze do servisu.

Koukal jsem zatím na mobile a vyjelo mi to asi sto podobných aut kolem roku 2003, tak si zatím nadějně myslím a hlavně doufám, že by to nemusel být takovej problém... Stačí mi digiklima, sportovní sedačky :)

JInak na co si dát při případné koupi pozor? Je něco co se velice často a pravidelně kazí? Kam jezdíte new servisovat? Samozřejmě mě napadlo bmw, ale myslím že u staršího auta už to neni celkem nutné, hlavně autorizovaní servisy nebývaj ovykle to nejlepší za daný peníze...

Díky moc za odpovědi!

24. kvě 2008 19:41

Ahoj, sehnal jsi něco?

24. kvě 2008 23:03

Ja len k tomu servisovaniu. "ZNAČKOVÝ" servis neni o nič lepší ako bežný súkromný čo sa v danej veci vyzná a má vybavenie,ten je omnoho lepší! Mám vlastné skúsenosti z "autorizovaného" SEATU... Samozrejme česť výnimkám v autorizovaných servisoch.

Koupě Mini Coopera r.v. 2002-2003

09. úno 2009 01:08

Dobrý den,
chtěl bych vás "zaběhnuté" uživatele Mini Cooperu poprosit o radu. Chtěl bych si pořídit Miniho vyrobeného někdy kolem roku 2002 až 2003 (kvůli ceně). Nemám žádné zkušennosti s tímto autem, ani na co je náchylné a tak. Očekávám, že bych s ním ročně najel cca. 80 tis. km. Dále pak bych se rád zeptal kolik peněz vložíte do servisování. Děkuji

Něco málo po 3 měsících

09. úno 2009 16:55

Ahoj,
Ostatní se jistě přidají, ale mé zkušenosti jsou následující. Koupil jsem R50 rv 2002 a prozatím mám za sebou výměnu výfuku protože ten starý byl už děravý. Dále horní uložení předních tlumičů, výměnu náplní, výměna spínače couvačky... Ještě mne čeká zhasnutí kontrolky airbagu z důvodu ne příliš důmyslného propojení pod sedačkama řidiče a spolujezdce. To co vím z různých diskusí tak R50 trpí více než zdrávo na poruchu převodovky. Buď okousané synchrony, nebo hučící ložiska. O tom má pěkné povídání Ivorry.. Jinak pokud vládneš angličtinou, mohu doporučit stránky www.mini2.com a pak sosat info odsud...

Jo a zatím investice do (předtím) pravidelně servisovaného a garážovaného auta 20000,- Servis BMW brutál drahý, 119,- za 5 minut je trochu dost. A.T.U. dělá New MINI za 680,-/hod a samozřejmě obyč servis za cca 380,-/hod. Náhradní díly buď origo BMW (-cena) nebo druhovýroba zvládá také dost (+cena) Krom třeba horního uložení, to byl běh na dlouhou trať.

09. úno 2009 18:57

Tak já mohu jen souhlasit. Není nad to když je auto v pořádku. My máme 2003 standard cooper a naštěstí žádné vážné problémy nebyli. Pouze mi pořád svítili brzdy, ale to byl zatuhlý spínač u brzdového pedálu.
Jinak nic vše zatím pohoda, najeli jsme s ním asi 20 tisíc.
Tvých 80 risíc na rok je celkem dost to asi bude jednit 24-7
Jinak Ty poruchy co píše Worry jsou asi jasné, to prostě u první modelové řady bývá.
Potřebuje holt péči a taky bych aasi nechtěl dát 20 litrů za pravidelnou prohlídku.
No takže pravidelná údržba a servis a péče jediný recept na pohodu.
Jinak ti asi nikdo u jetého vozu neporadí.

Ještě něco...

09. úno 2009 19:49

Ještě k těm známým závadám. Takže převodovka Midland (Rover) má občas problémy - ale není to u všech. Spolehlivější je Getrag, který se montoval od myslím července 2004 (facelift)
Jo a také jsem byl upozorněn na elektrický posilovač řízení - pokud se ti "sekne" větráček chlazení, odejde ti čerpadlo a pak budeš solit za nový/použitý. CZMINI doporučuje udělat krytku na ten větráček, aby ti "nevcucnul" nějaké smetí. Něco podobného mají na minimanii tady: http://new.minimania.com/web/Item/NMA3042/InvDetail.cfm

To se dá vyrobit :idea:

Re: Ještě něco...

09. úno 2009 21:02

Ty jo neni ten posilovač hydraulický? já měl pocit že jo..:-(

09. úno 2009 21:13

copak kryt vyrobit to by slo ale kde ho hledat :?: apropo....

jak moc vam piska posilovac pri toceni na miste :?:

poprve jsem si myslel ze je neco v haji ale po poslechnuti par prispevku na youtube.com jsem usoudil ze je to normalni

spousta dilu uz zacina byt k dostani v droho vyrobe jak pise Worry a mesic od mesice pribyvaji 8)

jo jo, bzučím také....

09. úno 2009 22:36

Ani já jsem nebyl úplně klidný z toho bzučení :lol: Ale je to opravdu normál, už jsem jich slyšel více a holt ta elektrika bzučí u všech N-MINI..

10. úno 2009 20:08

No tak nic jiného než souhlasit nemohu. Tato věc je jedna z přesně jedinečných co MINI umí. Je fakt, že za ty prachy co chtěj za nový tam mohli dát něco nehlučného :D Když to řadí do exkluzivních aut. 8)

10. úno 2009 22:25

tak ujištění každopádně potěší potěší .... :banana:

ps. dneska jsem byl pro nové chr. kroužky na světla a v autosalonu BMW měli vystavenou novou M3 ... trošku jsem jim poslintal ten osmiválec pod otevřenou kapotou a při odchodu jsem záhlásil "že se nedá nic dělat ale mini je mini a styl ničím nenahradíš " a nechal tam prodejčíka s otevřenou pusou přemýšlejícího co jsem si to dovolil vlastně vypustil z pusy :lol: :lol: :lol: Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09

10. úno 2009 23:10

Současná M3 neni nic extra světodobrnýho... věř tomu, že i Mini One udělá víc zábavy a to v polovičních rychlostech :-) M3 e46 byla lepší :wink: Bohužel... PS: né lepší, ale víc pro řidiče, současná už je takovej dálniční koráb. Nevěřil jsem, ale nedávno jsem se v tom svezl a je to vzkutku pohodlný auto :?

Re: Ještě něco...

11. úno 2009 20:23

Koby píše:Ty jo neni ten posilovač hydraulický? já měl pocit že jo..:-(

Je opravdu elektrický, je to týden co jsem ho na svém musel vyměnit za nový/cena pořízení - strašná/ zato výměna za půlhodinky.Jen by mě zajímalo proč se mi to stalo, zase neměl tak moc najeto.

11. úno 2009 20:32

motor čerpadla posilovače většinou odchází po té, co se přestane vrtět ta vrtule z "pc" pod nim. první roky produkce tam nebyl ani kryt, tak to nacuclo kdeco. 1/2 h na výměnu. asi si zvolil lepší strategii. Nám to trvalo kapánek dýl..... ale bylo to na 2003 "S" mini. A k tomu "pískání". To nevíš, že se mini při manévrováni na parkoviští přepíná na eletrický pohon?

Třeba výměna ?

11. úno 2009 20:37

A myslíš že nějakým krytem se to dá zachránit ? Nebo třeba preventivně měnit ten větráček ? Koukal jsem na nějaký kryt na minimanii a ten se dá lehko vyrobit. Tak to asi udělám...

Re: Ještě něco...

11. úno 2009 20:41

Aspik píše:Je opravdu elektrický, je to týden co jsem ho na svém musel vyměnit za nový/cena pořízení - strašná/ zato výměna za půlhodinky.Jen by mě zajímalo proč se mi to stalo, zase neměl tak moc najeto.

Tak to koukám. První auto co má cit v řízení s elektrickým poislovačem.. :-) ale myslel jsem si to hlavně odnekud s recenzí... kde se mimochodem zminuje dost často tohle pískání. Mě se ten pískot docela i líbí :lol:

11. úno 2009 20:45

CZmini píše:motor čerpadla posilovače většinou odchází po té, co se přestane vrtět ta vrtule z "pc" pod nim. první roky produkce tam nebyl ani kryt, tak to nacuclo kdeco. 1/2 h na výměnu. asi si zvolil lepší strategii. Nám to trvalo kapánek dýl..... ale bylo to na 2003 "S" mini. A k tomu "pískání". To nevíš, že se mini při manévrováni na parkoviští přepíná na eletrický pohon?

Nepokušel jsi ho nějak opravit a nebo vždy musíš dát nový
Odeslat odpověď