14. úno 2015 00:09
14. úno 2015 00:21
14. úno 2015 10:12
worrycz píše:U 2. Generace to je fejk. Ta ma turbodmychadlo. Stara dobra 1. Generace ma kompresor a chladic stlaceneho vzduchu.. Tam ta dira na kapote ma smysl.
14. úno 2015 13:15
22. úno 2015 10:47
22. úno 2015 11:39
22. úno 2015 20:58
big_ben_cz píše:Samozrejme, jistotu nemáš nikdy. Můžes se pokusit jen omezit rizikoZnám případ člověka co nechtěl ojetý auto přesně z techto důvodů. Tak si koupil nové auto vyhlášené značky a stejně s ním byl pořád v servisu.
24. úno 2015 00:17
24. úno 2015 13:03
24. úno 2015 18:04
ycyk píše:Skaldo Jdi do toho!!!! Alespoň budeme mít ve Třebové pěknýho Mini s JCW úpravou.
Jirka
24. úno 2015 20:09
Skalda píše:Neznáte náhodou někdo tohle auto? Uvažuju, že bych postoupil o řadu výš z mého S R53![]()
http://www.sauto.cz/osobni/detail/mini/ ... etail#tabs
24. úno 2015 20:31
24. úno 2015 20:38
24. úno 2015 21:42
MiniMike píše:podle VINka to je opravdu JCWjen tam nekdo vymenil blatnicky za americky s pozickama... ale podle VINu je auto evropsky... takze jak psal deli, zkouknout hlavne stav...
a rozdil to pro tebe bude markantni, kvuli zaberu uz od nizsich otacek oproti kompresoru...
24. úno 2015 21:52
24. úno 2015 22:03
24. úno 2015 22:25
deli píše:Sú dva typy aero kitu. Jeden je taký ako je pri tom tvojom vyhliadnutom. A druhý je ten aký má napr. Azalka...
OT: Ak mám byť úprimný, tak mne sa tento moc nepáči (obzvlášt tie lakované lemy) a za mňa určite ten druhý (pretože ho mám).
24. úno 2015 22:41
Skalda píše:Je fakt, že ty prahy s náfuky na konci a mřížky v zadním nárazníku co má Azalka a Ty, vypadají asi líp. A lemy blatníků v barvě auto opticky dost změní. No uvidíme až to zítra uvidíme. Takových kousků na výběr moc není a když pak člověk sedí za volantem, na detaily nemyslí
24. úno 2015 22:49
24. úno 2015 23:42
Ondra píše:No Skaldo myslím si, že budeš unešený.. on ten rozdíl mezi první a druhou generací je znát hlavně když sedneš do dobře vybaveného "S"/JCW/GP.. pokud jde vidět pokrok někde extrémně, tak je to interiér.. zpracování, materiály..
motor je klasické turbo.. 211k bude hukot.. ale je na tobě, jestli se ti po chvíli nezačne stýskat po pískání kompresoru..![]()
ty naše v tuhle chvíli už youngtimery "mk1" mají dle mně něco do sebe..