Prepnout do plneho zobrazeni
Rady a tipy při pořízení New Mini - motory / stav / na co si dát pozor...
Odeslat odpověď

FACELIFT 1. generace v roce 2004

04. úno 2014 23:36

Ahoj,
navrhuji na tomto vláknu uvádět změny ke kterým došlo při faceliftu 1. generace v roce 2004 (tuším v červenci).
Hlavně zájemcům o koupi Mini 1. gen. by tento přehled pomohl.
Není ani tak důležité, že prodělaly změnu světla, ale spíše jaké tachnické změny byly na ostatních částech auta (kompresoru, nápravách, chlazení čerpadla serva, atd.) které nejsou na první pohled vidět.
Všem děkuji

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 00:49

Dobrý nápad ale udělal bych to i pro 2 generaci ktera mela facelift nekdy 2010 myslim :). A udelal bych to vcetne svetel a vseho co se menilo a i rozdelil na normal cooper pak d a s. :)

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 11:11

tady jeden odkaz:
http://www.autorevue.cz/mini-dostane-fa ... i-motory_1

tj. změny 1. gen.:

-5 st. převodovka (jiný stálý převod ?)....u 6 st. (R53) asi žádná změna.

-cooper s (R53) výkon ze 120 na 125 kW.....někde jsem četl, že je změna na kompresoru, nevíte někdo jaká, souvisí se změnou výkonu?

-"Další úložný prostor ve střední konzoli, ergonomické panely dveří s širší opěrkou pro ruce, držadlo pro spolujezdce, větší zpětné zrcátko, komplexní vnitřní osvětlení stejně jako snadno použitelná tlačítka a spínače klimatizace"

-"Postranní podpěrky standardních předních sedadel byla zlepšena zvýšením výšky postranních částí vycpávek sedadla "


- narazil jsem na ventilátor chlazení serva, údajně montovaný až po faceliftu, můžete mi to potvrdit?

-ramena zadní nápravy...tuším, že byla změna až na konci výroby 1. gen (podélná ramena z hliníku jako má 2.gen.)

Pokud je něco chybně, opravte mě prosím. Díky

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 11:30

Šestikvalt má jiné převody, ventilátor chlazení serva se montoval už od začátku výroby, palubovka se nyní skládá z tří dílů místo pěti.

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 11:43

Nie som si istý ako je to s tým ventilátorom. Moje auto bolo vyrobené 6/2006 a žiadny ventilátor na chladenie serva nemám.. :(

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 11:46

Ano, taky protože ho měly eska ;)

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 12:58

OK beriem, len to nebolo nikde spomenuté..
zasa som múdrejší ...

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 13:19

Co jsem jeste nastudoval ja (neco uz bylo zmineno):

INTERIER:
- airbag prestehovan do palubni desky (pod okno) -> zjednodusili se plasty z 5 kusu na 3 kusy / moznost 3ramenneho volantu
- jiny stredovy tunel (mezi sedadly) + odkladaci schranka mezi downtube (i ty jsou trosku designove odlisne, ale spis na montaz) / moznost loketni operky
- jina stropnice -> osvetleni interieru je i u zpetneho zrcatka, u ridice pribyla slunecni clona (z boku) a u spolujedzce madlo
- zdelsena operka ve vyplnich dveri + moznost osvetleni nastupniho prostoru

EXTERIER
- jiny design prednich - jak pro halogen, tak i pro xenon (cocka) a zadnich svetel (prohozeni zpatecky a mlhovky)
- predni maska 3 listova - vyhlazen chromovy ramecek
- jine nadechy pod prednimi steraci
- u verze One a Cooper (vyjma One D) jsou jinaci predni a zadni narazniky, eSko zustava stejne

To je asi vse na co jsem pri zkoumani prisel, z hlediska designu se menili opravdu jen detaily...

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 19:59

Kompresor ma teflonem potazeny povrch rotoru a mensi remenicku - myslim, ze tady se naslo tech 5kW...

Ulozeni motoru je jine.

Motorky pohonu oken jsou jine - zmensene oproti predface...

Zaveseni vyfuku je jine.

Radio prehrava Mp3.
Naposledy upravil Peppino dne 05. úno 2014 20:05, celkově upraveno 2

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:02

Zásuvka na 12V v kufru. Plast pod nárazníkem. Hodiny v tachometru. Lépe šitá hlavice řadící páky. Osvětlení pod dveřma.

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:08

Dvoutlacitkove klice nahrazeny tritlacitkem - pridano tlacitko na solo otevreni kufru.

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:10

minimartin píše:
-ramena zadní nápravy...tuším, že byla změna až na konci výroby 1. gen (podélná ramena z hliníku jako má 2.gen.)

Pokud je něco chybně, opravte mě prosím. Díky


Hlinikova ramena dostalo pouze GP.

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:20

zasuvku na 12v mam i ja a to mam 0-serii

Co doplnily je nouzove lanko na otevirani kufru ale to uz mozna vramci vnitrnich zmen stejne jako ulozeni preddnich tlumicu a tycky stabilizatoru 8)

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:38

pampeago píše:zasuvku na 12v mam i ja a to mam 0-serii

Co doplnily je nouzove lanko na otevirani kufru ale to uz mozna vramci vnitrnich zmen stejne jako ulozeni preddnich tlumicu a tycky stabilizatoru 8)


Cože ty máš zásuvku v kufru :?:

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:43

Zásuvku v kufru asi na 2-3 roky přestali dávat a pak se zase vrátila...

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 20:56

jj myslim ze vychytat pojmenovat vsechny zmeny bude tezke protoze spousta z nich je zavisla i na trhu pro ktery auto bylo urceno.

napr. muj cool magnet na mince :wink:

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

05. úno 2014 21:56

Airbox je jiný u R50 díky jiné převodovce.

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

09. úno 2014 22:39

Nouzové lanko na otevření kufru bylo už před faceliftem.

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

11. úno 2014 21:33

mám další postřeh, uchycení zadních tlumičů výfuků (od 2004 vnitřní silent. napříč ke směru jízdy).

Re: FACELIFT 1. generace v roce 2004

03. bře 2014 16:19

Změna na kompresoru, citace z jiného tématu:

" Dalej ma teflonom potiahnute lopatky kompresora, ale to uz ale mali aj obycajne Ska po facelifte."

případně prosím doplňte, děkuji.
Odeslat odpověď