Prepnout do plneho zobrazeni
celkové hodnocení, fotogalerie z proběhlých akcí / srazů a hlavně vzpomínky...
Odeslat odpověď

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

05. kvě 2015 21:14

Skoda ze mi to nedopadlo...uz aj pneu z traktorov zmizli.... :banana:

Vysvetlenie zneje rozumne....

Rad zasponzorujeme dobuducna nejake ceny/ vence za reklamu tu alebo na Akcii
Staci SZ

25aut new mini Asi Neda aby si kazdy odviezol nieco alebo?

Dik
Speedy

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 01:16

Dočetl jsem se jednu nepřesnost, kterou bych asi měl upřesnit..
Je sice pravda, že v kategorii New Mini startovali na onom JCW GP (2013) tři účastníci (1muž a 2 ženy). Polák celkově vyhrál, Ania (manželka Adama skončila 3.), ale ta druhá žena skončila až hluboko v poli poražených s časem 2:08min. Na druhém místě se umístil jiný polák s tím blílo-krémovým JCW R56. Takže to nebylo tak úplně "One Car Show"

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 08:34

Pravda... je to tak. Zbytečné vzrůšo ;-) Aspoň máte motivaci na příště zlepšit techniku jízdy i auta tak, aby jste je z prvních míst vytlačili. Takový Miras nebyl daleko.

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 12:07

pokud se sejde vule s chuti ...a v tomto pripade nabidl za Classiky OT prostor a Worry s Mirasem chut + dalsi vecnou pomoc

tak proc to proste nezkusit a aspon zakladni 2-3 rozdeleni neudelat a uvidi se :wink:

... ale hlavni by stale mela zustat myslenka bezpecneho vyradeni na okruhu ve spolecnosti stejne naladenych MINI Blaznu :mrgreen:

ps. pomocne ruce, nohy, hlavu pridam rad tez :wink:

@OT..diky za popsani tohle mi chybelo na zacatku :bigups:

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 12:16

Jenže ty kategorie jaké ? Bylo tam poměrně slušná učast NM, a upřímě mi přišlo pouze jedno Seriovka, která by mohla lehce spadnout do nějaké kategorie. Jinak co auto, to různé upravy , at už od motorových, po semislicky atd. A pak babo raď. U clasiků jsou ty kategorie jasně dané, historicky, a nemění se. U NM je podle mě základní problém jaké kategorie. Uděláte One/ Cooper, eS, GP a upravené. Jenže tady byl jeden cooper, a pak vše upravené. Co kombíky? Mají jinou váhu, deficit. co Coupe, Cabrio, Paceman, Countryman, atd atd. Co nová generace s dvoulitrem ? Je srovnatelná s eskem R53 ? Prostě za mě se v těch kategoriích jen utopíte, a samo by bylo prima aby měli lidi motivaci, ale ta realizace nebude jednoduchá, a jen Vám z vlastní zkušenosti chci říct, že bude dál brblat xy lidí, protože najednou budou pohárky,a oni je nevyhrajou :) Fakt by neměla zapadnout myšlenka toho se moct celý den krásně vyžít na okruhu, kde bylo vše perfektně připravené.

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 16:16

Já ještě doplním fotky o záběry z termo kamery. Popis u fotek.
Foceno po ostré jízdě s jedním dochlazovacím kolem.
Přílohy
B1 IR000286.JPG
Přední kotouč.
B2 IR000271.JPG
Přední kotouč i s rukou ;)
B3 IR000273.JPG
Zadní kotouč.
IR000268.JPG
Plechový kryt nad turbem měl 180 stupňů. Nejvíce horké části (zde červeně vyústění lambda sondy a částečně je vidět těleso turba) jsou mimo rozsah měření kamery (nad 280 st.).
IR000276.JPG
Asfalt pod autem se zahřál na 35 st.
IR000277.JPG
Asfalt v okolí auta měl 14 stupňů.
IR000278.JPG
Pneumatika Federal. Jsou vidět rozdíly teplot ve vzorku (rozsah teplot nesedí na lesklých plochách).
IR000282.JPG
Kryt motoru nad rozvody (teplota 84 st.) a vedle je hadice sání, která je chladná
IR000284.JPG
Celé auto z boku - rozsah teplot nesedí na lesklých plochách

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 16:34

Ty jo, hodně pěkný, Míro :-)
Škoda že jsem to nevěděl, že máš sebou takovou věcičku... nechal bych si nafotit motor, protože mě zajímá, jak se mi to tam kolem sání prohřívá...

Re: VIII. Mini Race Day Vysoké Mýto 2.5.2015 - AFTERPOKEC

06. kvě 2015 17:05

Kamerku můžu zase příště vzít.
Jinak kategorii NM bych rozdělil. Už to málem bylo teď, ale pak se to nedotáhlo. Pokud by NM neubývalo, což asi nebude, tak by bylo dost aut v kategorii - optimálně alespoň atmosféry a kompresory/ turba. Ostatní až později, pokud by jezdilo dostatek účastníků (a to už bysme teda byli opravdu někde jinde).
Na rozdělení kategorie NM do dvou nevidím nic špatného. Domluví se příprava systému, věnce klidně zadotujeme a že bysme tam byli do noci, to také ne.
Odeslat odpověď