Ano, těch cca 1000 km to určitě chce nejdřív v klidu zajet. Prvních 750 km jsem měl minerální olej SAE 30 (Millers Oils Classic Running-in Oil), pak už syntetiku 5W40. Nepřekračoval jsem 4000 otáček, aby tam nebyla chudá směs, když mám 17% řemenici.
Naladěno na 217 hp (oem JCW 211 hp). Čekal jsem víc, ale v podstatě jediné, co mi tam zvyšuje výkon, je 17% řemenice, která ale víc hřeje, a tak ani GP intercooler nad 6000 otáčkami nestíhá, s Airtecem by tam bylo cca 10 hp víc (GP IC se zase mnohem rychleji ochladí). Výkon ve špičce by s 15% řemenicí byl podobný, ale krouťák v průběhu otáček nižší a mě jde víc o živost v celém průběhu než o maximální výkon ve špičce
240 - 253 NM krásně od 3500 do 6000 otáček. Oproti autům "závoďákům" s 260-270 hp jako má Pumik s vačkou, svody, 550cc vstřikovači, větším IC atd. je rozdíl na 3000 otáčkách 5 hp, na 4000 otáčkách 10 hp a na 5000 otáčkách 20 hp, s tím dokážu žít, už tak to sežralo moc peněz