Mal som teraz tyzden dovolenky a objednane dieli tiez dorazili na 90% tak som sa pustil do vymeny.
V pondelok som dorazil domov do garaze niekedy poobede tak som este pred zotmenim spustil olej a zacal davat auto do frontend service modu. Vsetky opravy atd. som robil sam a po prvy krat, tym padom to trvalo aj zodpovedajuco dlho
Příloha:
WP_20171030_15_45_08_Rich_LI.jpg [ 209.23 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171030_15_45_22_Rich_LI.jpg [ 220.54 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171030_16_26_14_Rich_LI.jpg [ 196.59 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171030_16_38_20_Rich_LI.jpg [ 194.77 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Po skonceni sme utekali este do MI za Pumikom po hokejku a stahovak kladky na kompresor B)
Na druhy den rano som pokracoval s rozoberanim. Prv som odstranil stary alternator ktory neskor nahradim novym. Druhe bolo na rade kompresor. Zistil som pocas rozoberania ze nie je nutnost vyberat aj vodnu pumpu
Příloha:
WP_20171031_08_55_14_Rich.jpg [ 281.48 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171031_08_55_24_Rich_LI.jpg [ 314.13 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171031_09_24_04_Rich_LI.jpg [ 311.51 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171031_12_31_33_Rich_LI.jpg [ 291.75 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171031_12_31_40_Rich_LI.jpg [ 343.24 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Samozrejme s kladkou na kompresore to take lahke nebolo, skusal som vyhladat pomoc v miestnych servisoch kde si s tym tiez nevedeli rady tak vecer po dohode zase raz utekacka za Pumikom. Po priblizne hodinovom boji sme kladku uspesne demontovali. Dopadlo to nasledovne
Příloha:
WP_20171103_16_01_12_Rich_LI.jpg [ 365.07 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Po navrate domov som este pripravil kompresor na montaz aby som s tym dalsi den nestracal cas. Vymenil olej a instaloval Alta 15%.
Na fotke je stary olej na lavo je z prednej casti (malo by tam byt 140ml) a na pravo zo zadnej (mal by tam byt 40ml).
Příloha:
WP_20171101_20_25_00_Rich_LI.jpg [ 154.8 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171031_23_34_30_Rich_LI.jpg [ 274.53 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
V stredu som pokracoval postupnym skladanim auta. Vymenila sa napinacia a vodiaca kladka. Remen sa daval novy Gates K060535 ktora je odporucana standard balancer a Alta 15%. Je kratsia od povodnej o cca 1cm.
Příloha:
WP_20171101_11_11_22_Rich_LI.jpg [ 318.73 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171101_11_11_29_Rich_LI.jpg [ 283.71 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171101_11_11_34_Rich_LI.jpg [ 277.32 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171101_11_47_31_Rich_LI.jpg [ 337.19 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Příloha:
WP_20171101_13_23_05_Rich_LI.jpg [ 248.89 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Ku koncu dna, tym ze sme museli plnit aj sviatocne povinnosti, som doskladanie nestihol a tym padom sa pustil do vymeni tesnenie pod olejovou vanou. Samozrejme som natrafil na dalsi problem a to je matka na ventilatore serva (vidno na fotke kde je rozrezana kladka). Tak som prace ukoncil a nechal to na dalsi den.
Příloha:
WP_20171101_14_11_50_Rich_LI.jpg [ 281.71 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]
Sviecky som menil sa studensie NGK 4285-4PK BKR7EQUP Laser Platinum. Na fotke su stare sviecky.
Příloha:
WP_20171101_20_24_23_Rich_LI.jpg [ 182.74 KiB | Zobrazeno 37941 krát ]