Logo
Právě je 16. kvě 2025 00:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 22. dub 2025 11:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 188
Bydliště: Kosice
Po ceste "domov" mi po cca 300km vyskocil check engine, tak som v PL vyhladal nejaky servis na vycitanie chyby. 2 Lambda, chyba obvodu. Tak som si vydychol, chybu zmazal a islo sa dalej.


Příloha:


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
240PS/261Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full / Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace
Roosterracing BV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 22. dub 2025 11:08 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 188
Bydliště: Kosice
Predvcerom som prekrocili aj hranicu 244444km


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
240PS/261Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full / Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace
Roosterracing BV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 22. dub 2025 11:45 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1765
Bydliště: Hradec Králové
IC je většinou problém, v podstatě asi nic jiného než Airtec pro tyhle větší výkony použít nejde. I když křivku máš hezky plochou a ve vyšších otáčkách tam nemáš zakolísání (jako já s GP IC).
I tak krásný výsledek :bigups:

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 23. dub 2025 00:50 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 10. črc 2013 21:33
Příspěvky: 102
Bydliště: Praha
Super :bigups: Zainvestujes 10k do IC a bude zas o par koniku vic. Na kolik to lazeni vyslo? Kdyztak sz...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 23. dub 2025 11:14 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 188
Bydliště: Kosice
Urcite, Airtec je uz v plane :bigups:

Tak tajomsvo to nie je, samotne ladenie stalo 17k CZK. Cely ucet s drobnymi pracami vysiel na 26,5K CZK.

Po obstarani Airtecu ale neplanujem ist na doladenie. Planujem na dalsi rok spravit uplne novu hlavu na topku so vsetkym co tomu patri. Potom sa pojde na doladenie a hadam budem atakovat hranicu 270PS :biggrin:

_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
240PS/261Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full / Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace
Roosterracing BV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 12. kvě 2025 17:23 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 188
Bydliště: Kosice
Po uprave SW som presiel cca 1000km a nasledovala vymena oleja. Pouzil som decarbo pripravok BG EPR po ktorej vyslo z auta cierny olej ako po 15tisic km. Zjavne decarbo pripravol zaucinkoval. Lenze, objavil som dost neprijemnu vec. Piliny v oleji. Zatial som prekontroloval vanu, olejove cerpadlo, rozvody a skontroloval tlaky na valcoch (vsetky boli rovnake). Objednam nove ojnicne loziska a zhodim dole zavery ci je tam opotrebenie a kebyze ano, rovno ich aj vymenim.


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:




Aspon spalovanie je momentalne uz dobre.


Příloha:






Druha neprijemna vec je, ze mi asi praskol zvar na zvode, lebo sa zmenil zvuk auta prave je ten cudny zvuk do zvodov. Lenze mam pletenie, tak to neviem presne identifikovat. Budem musiet odmontovat zvod a odmotat pletenie.


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
240PS/261Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full / Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace
Roosterracing BV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz