Logo
Právě je 07. pro 2024 22:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 170 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 25. zář 2017 19:47 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Ahojte,

pred tyzdnom som si doviezol z nemecka Cooper S. Po dlhej uvahe ci vobec brat minika som si na mobile.de vyhliadol dva kusky a siel si ich obzriet. Volba padla na Cooper S s rokom vyroby 11/2004 a s prvym prihlasenim 1/2005 vo farbe Hyper Blue.

Poziadavky som mal jasne, muselo mat panoramu, navigaciu a xenonove svetla. Najst vhody kus nebola lahka vec ale nakoniec sa podarilo.

Tym ze som vo svete Mini a BMW novy som nevelmi vedel na co dat pozor, podarilo sa mi aj vdaka tomuto foru a hlavne niektorym ludom na facebook mini funclubu vylucit najvaznejsie chyby ako je servo a prevodovka.

Planovane veci po prihlaseni osetrenie zadnej kapoty novym lakom, mam tam hrdzu a dam streknut aj prednu kapotu. Kontrola technickeho stavu mechanikom a potom sa uvidi co treba menit/investovat.


Pridavam fotku a dufam ze sa dopracujem aj k nejakej uprave. Cas ukaze :)


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 26. zář 2017 07:04 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 14. črc 2014 13:51
Příspěvky: 97
Bydliště: Trnava
Tak vitaj medzi nami :) dúfam že sa prídeš ukázať aj na nejaký zraz :banana:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 26. zář 2017 07:17 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1104
Bydliště: Michalovce (SVK)
Nech sluzi a robi radost :bigups:

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm
ST XTA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 26. zář 2017 09:19 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Dakujem vam, na zraz nejaky planujem urcite prist.

Pumik, s tebou by som sa mohol aj osobne skor stretnut lebo som z KE a smerom MI chodievam castejsie :)

_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 26. zář 2017 12:50 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1104
Bydliště: Michalovce (SVK)
TomasSX1 píše:
Dakujem vam, na zraz nejaky planujem urcite prist.

Pumik, s tebou by som sa mohol aj osobne skor stretnut lebo som z KE a smerom MI chodievam castejsie :)

Jasne klidne píš sz dohodneme sa

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm
ST XTA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 08. říj 2017 16:35 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Vcera som menil predne lave lozisko. Bol to dlhy boj, tak zazrate srubky som uz davno nevidel.

Fotku po nemam lebo uz tma bola ked som to dokoncil a uz ani nervy som na to nemal :D

Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 11. říj 2017 15:47 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Nejake tie diely objednane a pomaly prichadzaju. Takze sa nejaka ta vymena chysta :)


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 11. říj 2017 19:08 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1104
Bydliště: Michalovce (SVK)
:bigups:

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm
ST XTA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 12. říj 2017 12:17 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Dnes dalsia vec :P

Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 17. říj 2017 18:31 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Dnes nieco od PowerFlexu a srubka olejovej vane. Cakame dalej na dalsie veci 8)


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 19. říj 2017 12:59 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Ako na vianoce :D

Skoro kazdy den daco dorazi. Este par tyzdnov a hadam mozem aj montovat 8)



Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 19. říj 2017 20:11 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 28. lis 2016 11:29
Příspěvky: 52
Bydliště: Předboj
Alta 15 prej přidává zhruba 15 až 18koní. Může někdo potvrdit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 20. říj 2017 10:59 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Ano, malo by to byt tak.

_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 05. lis 2017 17:15 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Mal som teraz tyzden dovolenky a objednane dieli tiez dorazili na 90% tak som sa pustil do vymeny.

V pondelok som dorazil domov do garaze niekedy poobede tak som este pred zotmenim spustil olej a zacal davat auto do frontend service modu. Vsetky opravy atd. som robil sam a po prvy krat, tym padom to trvalo aj zodpovedajuco dlho :)


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:



Po skonceni sme utekali este do MI za Pumikom po hokejku a stahovak kladky na kompresor B)

Na druhy den rano som pokracoval s rozoberanim. Prv som odstranil stary alternator ktory neskor nahradim novym. Druhe bolo na rade kompresor. Zistil som pocas rozoberania ze nie je nutnost vyberat aj vodnu pumpu :)

Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:



Samozrejme s kladkou na kompresore to take lahke nebolo, skusal som vyhladat pomoc v miestnych servisoch kde si s tym tiez nevedeli rady tak vecer po dohode zase raz utekacka za Pumikom. Po priblizne hodinovom boji sme kladku uspesne demontovali. Dopadlo to nasledovne :D

Příloha:



Po navrate domov som este pripravil kompresor na montaz aby som s tym dalsi den nestracal cas. Vymenil olej a instaloval Alta 15%.

Na fotke je stary olej na lavo je z prednej casti (malo by tam byt 140ml) a na pravo zo zadnej (mal by tam byt 40ml).

Příloha:


Příloha:




V stredu som pokracoval postupnym skladanim auta. Vymenila sa napinacia a vodiaca kladka. Remen sa daval novy Gates K060535 ktora je odporucana standard balancer a Alta 15%. Je kratsia od povodnej o cca 1cm.

Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:



Ku koncu dna, tym ze sme museli plnit aj sviatocne povinnosti, som doskladanie nestihol a tym padom sa pustil do vymeni tesnenie pod olejovou vanou. Samozrejme som natrafil na dalsi problem a to je matka na ventilatore serva (vidno na fotke kde je rozrezana kladka). Tak som prace ukoncil a nechal to na dalsi den.

Příloha:




Sviecky som menil sa studensie NGK 4285-4PK BKR7EQUP Laser Platinum. Na fotke su stare sviecky.

Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 05. lis 2017 17:28 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Stvrtok som teda menil tesnenie pod olejovou vanou. Poskladal auto, naplnil olej a chladiacu kvapalinu a nasledovalo prve nastartovanie. Samozrejme som zabudol pripojit skrtiacu klapku tak mi padali otacky a zdochynalo auto. Po zapojeni vsetko bezalo ako ma. Po kontrole instalovanych casti som zbadal ze remen je mimo cc 4mm z vodiacej kladky. Nedalo mi to pokoja a po konzultacii s Pumikom som zacal hladat chybu. Posunul alternator viac do prava, nepomohlo. Uz bolo aj neskoro tak som dlasie prace nechal na piatok a chladnu hlavu.

Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:


Příloha:




Piatok rano som zacal riesit co s tou kladkou. Dal som ju von a podlozil podlozkou. Remen ostal pekne na mieste az sa mi zdalo ze to musi ist aj bez podlozky. Tak som odstranil podlozku a hla, vsetko sedelo ako ma byt. Tym ze som este dost casu do zotmenia som sa rozhodol ze vymenim aj tesnenie pod vekom ventilov.

Příloha:


Příloha:


Příloha:



Nasledovalo finalne skaldanie a testovacia jazda :banana:

Příloha:




Po prvych par 100 kilometroch musim povedat ze auto jazdi ovela kultivovaniejsie a sviznejsie. Alta 15% odporucam dat kazdemu kto to este nedal. Samozrejme este bude nasledovat uprava SW.


Velka moja vdaka patri Pumikovi za neocenitelne rady a pomoc! Bez neho by som ten kompresor asi nikdy nespravil!

_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 06. lis 2017 23:02 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1104
Bydliště: Michalovce (SVK)
Tak som velmi rad ze som mohol trocha pomoct :mrgreen:
a vydis zmakol si to a nabuduce uz budes vediet co a ako :bigups:
sikula tak nech sluzi a robi este viac radosti :banana:
inak ten kompresor v hodine 12tej sa pozrel :roll:
a tou kladkou to neslo tak dobre ako sme si mysleli :mrgreen:
a este to treba trocha doladit softom a bude to este lespie :bigups:

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm
ST XTA


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 06. lis 2017 23:29 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
:bigups:
Pěkná práce a dobře zdokumentovaná, tiše závidím. Máš hezky čistej motor zevnitř, dělal jsi výplach? U mě je to jak ve zlatnictví chudák mrňus mi jezdil na Kastrol LL.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 07. lis 2017 00:28 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Pumik: jo, ten kompresor nam dal zabrat a zapotit :D Nedockavo cakam na ten soft :P

AB mini: Dakujem pekne :) Aj ja som bol prekvapeny aky cisty bol. Podla servisnej knizky predchadzajuci majitelia menili olej kazdych cca 25tisic km a pouzity bol tiez Castrol LL 5w30. Ja som teraz presiel na Mobil 5w40 a preplach som nerobil. Po naliati noveho oleja som mal problem skontrolovat hladinu oleja na mierke, tak ciste/cire to bolo :D

_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 16. lis 2017 23:40 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Dnes sme mali okruhle :)


Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: TomasSX1 - COOPER S (R53)
PříspěvekNapsal: 20. lis 2017 16:15 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 172
Bydliště: Kosice
Dnes nejake drobnosti od BMW a zajtra ocakavam finalny diel pre tento rok :)

Na fotke este chyba nova mierka oleja, ta uz je v aute :)

Příloha:


_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
Froged engine (Wossner&K1)
198PS/229Nm
ALTA: 17% + 2% ATI
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE IC
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full + KW v2
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 170 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz