Tak přes léto proběhl upgrade na podvozku. Nová ložiska a komplet brzdy předek + zadek.
Není to sice úplně plug&play, ale vyřešit se dá všechno.
Jen pro info, nesedí přední štíty, ale lze převrtat, čidla opotřebení mají trochu jiné konektory, ale po menší úpravě jdou použít (ty z R56), na zadní nápravě nejsou ani díry pro štíty, u zadních brzd nelze dát hadice přímo na třmeny (muselo by se ubrat trochu materiálu z ramene), vyřešil jsem krátkou trubičkou.
Ještě tedy nemám vyměněný válec, protože až při montáži jsem zjistil, že nelze použít nádobka z R53. On i samotný válec vyžadoval úpravy, ale opět bez problémů lze vyřešit pokud je k dispozici alespoň soustruh (válec je o malinko širší, takže by netěsnil a je i jiný rozměr pístku, takže jsem musel udělat vložku tak, abych dodržel stejnou vzdálenost k pedálu).
Poslední na co si vzpomínám je čidlo DSC, kdy u R56 není na válci, ale vyřešil jsem tak, že jsem ho dal na potrubí. Toto by se dalo vyřešit tím, že by se nedával origo válec z R56, ale z M3, který má také 25mm ale má čidlo na válci.
I bez většího válce to brzdí dobře, ale krok je maličko delší. Nic na co by se nedalo zvyknout, ale určitě je rozumnější vyměnit i válec.
Vzhledem k tomu, že vše bylo řešeno z nových dílů, tak cenu jsem ani přesně nepočítal i když samozřejmě určitou představu mám.
Zatím tedy jezdím na R18 vpředu 5mm podložka (bez podložky nedrhnou, ale vlas bych tam nestrčil, musel bych koupit kola s ET38 nebo 35). 17" jdou bez podložek.
Konečně jsem nechal opravit i zadní dveře, kde už se mi začaly dělat puchýřky nad osvětlením SPZ. Jsem rád, že i trefili barvu a vzhledem k tomu, že zadání znělo "je jedno kolik to bude stát, chci profesionální práci" tak kvalita také odpovídá.
Přílohy: |
IMG_0726.jpg [ 242.75 KiB | Zobrazeno 13383 krát ]
|
IMG_0729.jpg [ 187.05 KiB | Zobrazeno 13383 krát ]
|
IMG_0728.jpg [ 120.34 KiB | Zobrazeno 13383 krát ]
|
IMG_0738.jpg [ 201.01 KiB | Zobrazeno 13383 krát ]
|
IMG_0734.JPG [ 181.5 KiB | Zobrazeno 13383 krát ]
|
|