NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Dejva - COOPER S JCW
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=29&t=7052
Stránka 56

Autor:  dejvaval [ 30. lis 2017 00:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Tak přípravy jsou u konce! :banana:
Mini už je zase kompletně poskládané, škoda že je tak hnusně a mokro.
(operace se zdařila, pacient se cítí dobře)
Hned bych se jel projet :andare:

Pár fotek z dodělávek :D
Příloha:

Příloha:

Příloha:



Teď už čekání na nový mozek :inlove:

Autor:  minimartin [ 30. lis 2017 01:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Pěkně, ta remenice na klice je větší?

Autor:  dejvaval [ 30. lis 2017 01:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

...jasně! :wink:
o 2% :mrgreen:

Autor:  big_ben_cz [ 30. lis 2017 10:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Jak je to pak s řemenem? Předpokládám že na kompresoru máš naopak menší řemenici. Takže ve výsledku je řemen stejně dlouhej nebo musí být kratší jako když měníš jen řemenici na kompresoru?

Autor:  TomasSX1 [ 30. lis 2017 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Ked mas 15% + 2% tak sa dava remen #060539

Autor:  Pumik9 [ 30. lis 2017 11:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

pekna robota :bigups:

Autor:  dejvaval [ 30. lis 2017 14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

...řemen mám teď trochu kratší (původně na Works 6PK1374)
na řemenice -15%(kompresor) a +2% (klika) mám 6PK1368.
Vychází to pěkně na zajištěný napínák do druhého očka a řemen jde pak pěkně namotat. :wink:

Autor:  AB mini [ 01. pro 2017 19:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Ahoj, mám prosbu nebo dvě. Zajímalo by mě jak se mění ozubený rozvodový kolo na klice, kdesi se psalo že je to tepelnej spoj a v domácích podmínkách těžko zvládnutelný. A druhá-úplně mimo- kdesi jsem na fotce viděl že máte PT Crusier jestli je teda tvůj, tak jak jste s tím spokojení? sháním něco na denní ježdění a běžný auta mě nebaví.

Autor:  dejvaval [ 02. pro 2017 01:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Mno...ozubený kolo rozvodů na klice se sundá stahovákem a zpět nové kolo nahřeješ horkovzdušnou pistolí a nasuneš zpět.
Nic složitého.

OT:
Ohledně PT Cruiser vím, že 1,6 bloky motorů jsou stejné.
Já mám 2.0i v LPi (přímý vštřik kapalného LPG) jezdí to za 10l plynu na 100km. Takže dobrý. Jsem tak trochu na americké vozy (mám ještě Dodge Grand Caravan taky v LPG)

Autor:  dejvaval [ 09. pro 2017 16:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

:banana: Je to doma! :banana:
Už se těším na brzdu! :mrgreen: Uvidíme co Mini předvede :compueter: :onfire: :D :D :D
Příloha:

Příloha:


Autor:  Ackire15 [ 09. pro 2017 16:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

pěkný, kdo to bude ladit? :)

Autor:  dejvaval [ 09. pro 2017 16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

...jsou věci (auta, motory, ecu maps) na která si nenechám sáhnout od "odborníků" :? , na brzdu jezdíme tam, kde je zrovna volno :wink:

Autor:  big_ben_cz [ 10. pro 2017 21:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Davide, koukám že ti doma roste pěkná a nenápadná bestie !
Už se těším na graf z brzdy, ten doufám schovávat nebudeš :-)

Autor:  dejvaval [ 10. pro 2017 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Tak o nenápadnost mě právě jde. :D
Když bude graf zajímavý, tajit se s ním samozřejmě nebudu. :wink:
Uvidíme jak moc to bude nebo nebude bestie, moc úprav na motoru není a brzdit nějaký extrém na sériové komponenty není moc vhodné.
Řekněme, že proběhne optimalizace ECU map motoru k novému výfuku a řemenicím. 8)

Autor:  deli [ 14. pro 2017 01:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Fakt paráda! Jedno z najinšpiratívnejších vlákien na tomto fóre. Ako si to na začiatku rozbehol, tak v tom stále pokračuješ - klobúk dolu!

Dnes som si tvoje vlákno prečítal znova a chcel by som ťa poprosiť o tvoj názor ohľadom bŕzd - pretože fundovanejší zdroj skúsenosti ohľadom bŕzd azda nepoznám :D.

Na mojom aute mám nahodené pancierové hadice od firmy HEL. Z počiatku keď som ich na auto nahodil som mal instantný pocit, že to lepšie brzdí... avšak do veľkej miery to mohlo byť placebo. Tažko niečo také objektívne zhodnotiť.

Od prvého dňa som si však týmito hadicami nebol 100% istý. Hadice na môj vkus pôsobia veľmi zraniteľne - sú neohybné, zle držia tvar... Pri extrémnych podmienkach (maximálne vytočenie a prepruženie) sú dosť namáhané a tak ďalej.

Pri každej rotácií kolies som sa na hadice pozeral a hovoril si, či ich radšej nevymením za OEM gumové hadice. A tak som nedávno začal túto tému Googliť a na internete som našiel rozporuplné názory. Niektorí na pancierové hadice nedajú dopustiť. A niektorí hovoria, že je to len vizuálny tuning, ktorý nesie svoje riziká (ktoré som popísal vyššie).

Predpokladám, že pancierové hadice majú svoje opodstatnenie pri extrémnom používaní brzdnej sily, kde sa brzdová kvapalina ohrieva na svoje limity a tým pádom dochádza k roztiahnutiu OEM gumených hadíc. Ale pri bežnej prevádzke sa niečo takéto predpokladám, že nestane.

Keď som zistil, že BMW M4, Porsche a iné podobne vykonné autá používajú klasické gumové hadice, tak som si musel položiť otázku - prečo automobilky nepoužívajú pancierové hadice priamo z výroby keď sú také skvelé?

Aký je prosím ťa tvoj názor na túto tému? Pancierové hadice? Alebo radšej OEM gumové?

Autor:  dejvaval [ 14. pro 2017 18:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Díky za poklonu.
Mini leze trochu do peněz :mrgreen: ...ale ještě to jde :wink:

Do běžného provozu určitě gumové hadice!
Jinak výměna gumových hadic za pancéřované může byt do běžného provozu z dlouhodobého hlediska nebezpečné, pokud častěji nekontroluješ jejich vnější průhledné opláštění a neměníš je.
Ocelovy kord pak začne reznout hlavně v jeho lisovaných koncích a hadice se pak může vzhledem k tlaku brzdové kapaliny vytrhnout!

Na soutěžních autech vždy dáváme gumové (víc vydrží), vše se spíš odvíjí od účinnosti brzd. Minimální propružení gumových hadic je pak zanedbatelná ztráta.

Na svém Mini mám teď už druhé pancéřované hadice. Preventivně měním každý rok a to Mini v zimě nejezdí :wink:

Autor:  dejvaval [ 18. srp 2018 16:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Delší dobu jsem tu nebyl a bohužel jsem ani neměl čas zabývat se svojí Mini "kasičkou"
Dodělal jsem tedy celou přestavbu na LINK G4+ ECU a dodělal digitální budík s definovatelným zobrazením hodnot a jejich alarmy. Výborná věc.
Příloha:

Příloha:



Jemný proces ladění ECU, v nejbližší době doladí DRS Motorsport (v rakousku).
Výkonové křivky jsem rád postnu, až budou k dispozici :wink:

Příloha:


Ještě drobné vylepšení odklonu předních kol :D

Autor:  dejvaval [ 12. zář 2018 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

...tak poslední doplněk nazbrojen... :mrgreen:
V pondělí se Cooper veze na podvalu k Wídni do DRS Motorsport :banana:
Příloha:


Autor:  big_ben_cz [ 13. zář 2018 15:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Davide, už dlouho s napětím očekávám co ti z toho nakonec vyleze. Ted se zdá, že se brzo dočkám :-)
Dáš nám sem graf z brzdy? Ať můžeme slintat.... :-)

Autor:  dejvaval [ 13. zář 2018 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

...to víš ...natahuju to. :mrgreen:
Neboj ...hodím Vám to sem i s fakturou...abych odradil i ty, co by chtěli konkurovat Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

Nějak pořád nestíhám....do toho všeho si zítra vyzvedávám druhé retro auto (Fiat 500e černý SportPaket)
...rozhodl jsem se, když bude Mini moc hladový, budu druhým radši jezdit na elektriku :lol:

Stránka 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/